Taitaa olla sitten pieni ruuvi ja sikaliima ainoa mahdollisuus. Muita ideoita? Naulakko siis metallia. Pysyis se varmaan pelkällä Sikallakin, karhennat vähän sitä seinää.
Muusta ketjusta lainasin tämän, kun kysymys ei koske sitä aihetta. Minä laitoin pienellä ruuvilla noita kiinni. Alle taisi jäädä kaksipuolinen teippi. Aamutakki on pysynyt sen jälkeen oikein hyvin, kevyemmistä pyyhkeistä puhumattakaan. No more nailsilla liimasin kynnyslistan lattiaan. Taisi se päivän siinä pysyä.Koitin kans jotain liimata tuolla mut ei pysyny päivääkään. Onneksi oli runkopuun kohta muistissa niin siirsin vähän naulakkoa niin nyt pysyy kun on runkopuussa kiinni. Kylläpä se mahtaa olla niin että sikamassa ja kaveriksi pieni ruuvi on varmin. Ja jos fiksusti tekee niin mahdollinen ostaja tulevaisuudessa luulee että naulakko on ollut siinä tehtaalta lähtiessä. https://www.bauhaus.fi/voimaliima-sika-bond-t2-300-ml.html?nosto=nosto-productpage-1#full-description Mitenkähän tämmöset. En muista mitä asennusliimaa tarjos kun kysyin että wc-pytyn lattiaan kiinni laittamiseen kysyin. Sano että lähtee laattoineen, niin en sitten sitä ostanu kun varauduin jo seuraavaan pytyn vaihto operaatioon 10v päähän ![]() Tarvittaessa voi sahata irti ohuella langalla. Vähän kun karhentaa, leikkaa nopeammin. Lähetetty minun HUAWEI VNS-L31 laitteesta Tapatalkilla
![]() Ongelma on pulputuspannu El Rodin muovinen kansi eli ikkuna, joka halkeilee huolimattomassa käytössä. Varaosia ei nyt saa. Mahtaakohan epoksiliima olla riittävän turvallinen ratkaisu. Ei se ainakaan pehmentynyt tuossa, eikä tuoksu. Tietääkö kukaan liimojen elintarvikekelpoisu udesta ja kuumankestosta?Minä liimasinpannun lasi kuvun Bilteman keltaisella syanklydaati liimalla ja mitään ongelmia ei ollut kannenkanssa sen jälkeen ei makua ei hajua.sen kanssa joka on niissä pikku tuubeissa. |