Kirjoittaja
Aihe: Nautitteko matkailusta sesongin ulkopuolellakin? (Luettu 13297 kertaa)
« Vastaus #17 : 16.11.2013 kello on 10:48 »
Kuka kaipaa kuka ei, mä kuulun siihen sarjaan etten kaipaa. 
Toki sitä kesää odottaa talven keskellä mutta ei niin paljoa ettäkö siitä olisi valmis maksamaan, pekkasiakin haluan pitää kerran kuukaudessa joka käytetään sitten lasten kanssa, tokihan sitä voisi aina yksin lähteä ja jättää perhe "nauttimaan" laatuaikaa kolmestaan sillä aikaa kun isi on huvittelemassa yksinään jossain mutta ei, talvella meillä menee viikonloput luistimien, suksien, rattikelkan tai muuten vaan ulkoillessa tai sitten lähialueen kylpylöissä ja sukulaisten luona, ei siinä muuta kaipaa...
Toki tämä saattaa kuulostaa selittelyltä mutta antaa kuulostaa vaan, mä käytän rahat ihan muuhun kuin ulkomaille, autot ostan aina savosta, Iisalmi-Kuopio alueelta en lähde niitäkään hakemaan ulkomailta, puhelinliittymäkin on ollut Soneran vuodesta -95 lähtien, mitä sitä halvimman perässä siinäkään juokseem kunhan vaan hyvin toimii niin en muuta kaipaa... tavaratkin ostan kivijalkaliikkeistä lähikaupungeista vaikka halvemmalla saisi netistä, tämä on sitä periaatetta vissiin. 
Halvat (ruoka, juoma, majoitus ja taksi) ulkomaat euroopassa kiinnostaa, lähinnä kaupunkilomat. Kerta pari lentäen käydään vuodessa, aikaisin keväällä tai myöhään syksyllä. Honokit suomen kesästä poistuu.  Kulkimella liikutaan hieman enempi rospuutalla ja talvella, kun kesällä.  Välleen emäntä jää kaupunkiin akkaen kanssa rimputtelemaan, silloin minä mökille tai kulkimella jonnekkin. 
« Vastaus #18 : 16.11.2013 kello on 11:34 »
Honokit suomen kesästä poistuu.  Honokki on kädet roikkuen ja alahuuli pitkällä laahustava huono ryhtinen henkilö, jonka puhetyyli on ulkonäköön sopiva. Hän ei ole syntyjään sairas, koska sairaita ei saa nimitellä. 
Kattoin tuossa peiliin. Toki käsitykseni on subjektiivinen, mutta en näytä yhtään tuollaiselta. Onhan se tuollainen väitekin yksi tapa selitellä. 
« Vastaus #19 : 16.11.2013 kello on 13:04 »
Kattoin tuossa peiliin. Toki käsitykseni on subjektiivinen, mutta en näytä yhtään tuollaiselta.

« Vastaus #20 : 16.11.2013 kello on 13:25 »
Tottakai joka vuosi. Vaunullakin, välillä pelkällä veturilla. Sekä tietenkin täällä kausipaikalla käymme. Täällä on metsää, merta, saaristoa. Myös idyllinen Tammisaaren kaupunki lähellä. Sieltä torilta löytyi herkkuja tänäänkin. Pientuottajan peura makkaraa eri mausteilla. Tuollaista säilyvää meetwursti tyylistä. Sekä hyvää vahvanmakuista Pecorinoa, lampaanmaidosta tehtyä juustoa. Kun työelämä lopettaa häiriköinnin, voi harrastaa enemmän. Tämäkin ihan haukkumatta toisia, ei tartte korjata omaa päätään sellaisella.
« Vastaus #21 : 16.11.2013 kello on 14:13 »
Tämäkin ihan haukkumatta toisia, ei tartte korjata omaa päätään sellaisella.
Kyllä. Minua eniten häirittee se, jos selitellään omaa tekemättömyyttä ihan muilla kuin todellisilla syillä. 
« Vastaus #22 : 16.11.2013 kello on 14:23 »
« Vastaus #23 : 16.11.2013 kello on 14:55 »
^ Kukin tavallaan, sinä myös. Ei häiritte toisintoimiminen vaan juuri tuo epämääreinen selittely, eikä yksin sinun. Sellainen ihan hienoinen ero saattaisi muuten olla noin otsikon pohjaltakin ajateltuna, että kuka selittää ja kuka ei. Ja kenen ylipäätään tarvitsee. Tämä kun ei ole (kuvitteellinen) pysyn kotona -ketju. Sellaisessa mun pitäisi selittää. Vaan ei kun hauskaa kotiviikonloppua, -loppusyksyä, -talvea ja -kevättä sinne Savoon vaan!
« Viimeksi muokattu: 16.11.2013 kello on 15:24 »
« Vastaus #24 : 16.11.2013 kello on 15:22 »
Vaan ei kun hauskaa kotiviikonloppua, -loppusyksyä, -talvea ja -kevättä sinne Savoon vaan!
Juu, kiitos vaan ja hyvää viikonloppuja myös sulle perheen parissa ja toki myös sulle itsellesi sitten muina aikoina. Tämä viikonloppu ollaankin pitkästä aikaa kotona kun esikoisella oli 9-vee synttärit, tässä on saanut olla reissaamassa savon ja etelä-Suomen väliä harva se viikonloppu joten mikäs tässä viikonlopusta on nauttia pojan avustajana Legon Technic sarjan uusimman, 52 cm pitkän Formulan parissa....saa itsekkin nauttia jälleen lapsuusajoista. 
« Vastaus #25 : 16.11.2013 kello on 15:36 »
Vastauksena otsakkeeseen: Toki Vaan en tuolla kesävaunulla. On liian pimeää ja kylmää ja liukasta. Olkoon pressun alla koko talven. 
« Vastaus #26 : 16.11.2013 kello on 15:44 »
Toki-linjalla minäkin. Tämä marraskuu perinteisesti hiljaisin kuukausi, taitaa tulla 3-4 viikon tauko nytkin, mutta sitten taas heti joulukuussa kotkakojulle ja missäpäs sitä muualla yöpyisi kuin asumusautossa.
Asuntoauto on väline, joka mahdollistaa muita harrasteita ympäri vuoden.
« Vastaus #27 : 16.11.2013 kello on 15:54 »
talvisin mökkeillään, muutaman kerran voidaan käydä kylpylöissä, adria on talvisin mummon pihalla tallin vieressä talvilevossa..josku s lento ulkoisille maisemille..
« Vastaus #28 : 16.11.2013 kello on 16:29 »
olaan paljonkin reissattu sesongin rauhallisemalla puolen suomessa vaan kun ei ole joka pitäjässä noi leirintäpaikat auki niin silloin saa otta selkoa mikä missäkin on avoinna ja jos ei muu auta niin sitten puskaan vaikka noi puskat minua pelottaakin  niin olenkin mieluusti vaanareiden ylläpitämissä paikoissa tai muulla jossa olis jokunen muukin ihminen  ruåttin paatillakin olen mielummin vaikka vaan viikolla kun ei ole tunkua  sekä ulkomaan matkat ovat ihan passeleita jo ilmastonkin takia kun euroopassakin on vielä loistavat kelit monasti vielä lokuussakin sopii minulle , joka en aurinkoa palvo vaan mielummin varjoon pyrin aina kun se on mahdollista
« Vastaus #29 : 17.11.2013 kello on 18:12 »
Läpi vuoden on kulkine liikenteessä, talvikaudella laskettelu reissuilla (joulu- ja hiihtolomat) sekä vähän muutenkin...olemme nauttineet matkailusta autollamme 
|