Mun naapuri on keula puuta päin, ei hän sitä pahemmin liikuttele eikä omista mooveria
|
Mun naapuri on keula puuta päin, ei hän sitä pahemmin liikuttele eikä omista mooveria
"Vaunussa on pyörät- Aloittelijalle outoja asioita......."Tällä opilla pyritään kulkemaan. Vaikka rahtia en ole ikinä ajanut, niin sen verran mallikkaasti intissä peruutus kulmaan onnistui, että siitä on muisto vieläkin kortissa. Pyritään sen voimin etenemään (ja perääntymään tarvittaessa) ![]() Mun naapuri on keula puuta päin, ei hän sitä pahemmin liikuttele eikä omista mooveria Millon teidän alueella on tehty viimeksi palotarkastus?
Monellako alueella sen vaunun saa parkkeerata väärinpäin - en muista yhtään alueta, jossa ei olis pitäny olla aisan ajoväylälle. Yhden kausipaikkalaisen olen eräällä alueella nähnyt, jolla oli vetoaisa molemmissa päissä vaunua ja perä oli ajoväylälle. Tule katsomaan tänne keski- ja etelä-eurooppaan. Jos olisin vielä Torre la Salissa, niin ottaisin kuvan! Monellako alueella sen vaunun saa parkkeerata väärinpäin - en muista yhtään alueta, jossa ei olis pitäny olla aisan ajoväylälle. Tuolla keski- ja etelä Euroopassa saa vaunun pysäköidä vaikka aisa kohden taivasta. ![]() Ahtaaseen paikaan pysäköinnissä moveri auttaa. Ahtaissa paikoissa matkailuautokin piti pysäköidä paikkaan vinottain. Vaunu moverilla olisi taipunut siihenkin sillä kun voi pyörittää vaunua vaikka paikallaan. En tiedä, kyllä sieltä uutta sammutuskalustoa löytyy , uudet sähkötolpat ja niitten syöttöverkko kaikilla herkuilla. Alueella on enemmänkin vaunuja mitä ei liikutella oikeastaan koskaan. Alue on iso ja vaunut ei rivissä vierekkäin. Palomassaa on metsässäkin ihan riittämiin.
Tule katsomaan tänne keski- ja etelä-eurooppaan.5-6 viikkoa pitkin eurooppaa 25 vuoden ajan, ei ole jäänyt mikään camping väliin mooveriittomuuden takia. Ei jaksa käsittää että se on pakollinen, varsinkin kun asiasta vänkää a-autoilijat. ![]() 5-6 viikkoa pitkin eurooppaa 25 vuoden ajan, ei ole jäänyt mikään camping väliin mooveriittomuuden takia. Eikös ne ajakkin autolla nimenomaan siksi ettei osata peruuttaa ![]() Autokin ajetaan mieluiten keula edellä "blondiparkkiin" ja lähdetään taas eteenpäin, ettei siinäkään tule peruutusolgelmia ![]() Monetkin, poikkeukset voivat vahvistaa säännön
![]()
5-6 viikkoa pitkin eurooppaa 25 vuoden ajan, ei ole jäänyt mikään camping väliin mooveriittomuuden takia. Onko joku jossakin väittänyt sitä pakolliseksi? Eipä minulla sitä olisi, jos vaikka olisikin vaunu. Mutta kun ikää alkaa olla jo sen verran, että ei oikein jaksaisi käsipelillä vaunua siirtää, niin mooveri olisi kova sana. Mitä tuohon vaunun peruuttamiseen tulee, minkälainen merkki sulla on vaunun taitoajosta? Ei jaksa käsittää että se on pakollinen, varsinkin kun asiasta vänkää a-autoilijat. Ei se missään nimessä pakollinen ole, mutta hyödyllinen ja hauska mukavuusvaruste. Onhan joillain sähköllä toimivia tukijalkojakin, taitaa setti sellaisia olla jopa kalliimpi. Tällaisena harvinaisena niin vaunuilua kun matkailuautoiluakin muutamalla pitkällä reissulla harrastaneena olen tuohon johtopäätökseen tullut. Kohta on matkailuautoissakin mooverit, kun tulee ensimmäiset pistokehybridit. Odotan vuonna 2020 sellaista. Täsä liikkuu vaunu ripiään. Eteen ja taakse päin. Kuinkahan liikkuis isomman vaunun kanssa?
![]() Lapissa näin toissa kesänä yhtä vauhdikkaan oloista matalalentoa. Ihan maantiellä. Ei varmaan hillat pysyny sankoissa, tai oli sitten valmista viinimäskiä perillä ![]() https://www.youtube.com/watch?v=d6CugkAUkSQ Kyllähän tommosta koiran koppia liikuttelee
![]() |