Vielä kun saatais tuo Google play device kauppa Suomeen 

|
Vielä kun saatais tuo Google play device kauppa Suomeen
![]() Vielä kun saatais tuo Google play device kauppa Suomeenhttp://www.kauppalehti.fi/etusivu/googlelta+uusi+jatti-investointi+suomeen/201311558289 Piti siis laittaa että kyl sekin varmaste tulee kun se niin on tänne investoinut ![]() http://www.kauppalehti.fi/etusivu/googlelta+uusi+jatti-investointi+suomeen/201311558289 sille
Elekee haventako KUUKKELIA,lapin ystävä !
![]() Elekee haventako KUUKKELIA,lapin ystävä ! niin sulonen olento on tuokin siis se kuukkeli näin elävänä viimeksi Ranualla eläinpuistossa viime kesänä ![]() Niin...
Onhan se toki hyvä, että tuo NSA:n työkalu maassamme laajenee ja 800 (melkoinen työmaa täytyy tulla) ihmistä saa hetkiseksi töitä. Sillä melkein korjaantuu se pikkuongelma, jossa noin 300 000 suomalaista on vailla kunnon työpaikkaa (noista suurin osa ilman minkäänlaista), koska tämä rakennemuutokseksi tai talouden tervehdyttämiseksi nimitetty maan alasajo voittojen maksimoimiseksi toimii jo täydellä höyryllä. Optimistinen uutisointi, jossa esimerkiksi muutamia kymmeniä ihmisiä työllistävä pelifirma, tai internetin hakukone nousee otsikoissa maan pelastajaksi, on täysin vailla todellisuuspohjaa. Vaan ihminen on siitä hassu olento, että se haluaa nähdä valoa pimeimmänkin tunnelin päässä. Samalla toki onnistuu tulemaan sokeaksi todellisuudelle. Mulli
kyllä on hyvä että me ihmiset näemme sen valon siellä tunnelin päässä olis todella ikävää katsella masentuneita ,itkeviä ihmisiä ![]() mieluummin katson hymyileviä ja ilosia ihmisiä vaikka edes sen pilkahduksen vuoski ja hymy jonka lähetät palaa aina luoksesi kokeilkaapas Teenkin nyt haasteen hymy päivässä eikä haittaa parikaan niin katsotaan, mitä tapahtuu ![]() kuukeli kun pihaan tulee, niin kohta saapuu mustaviitainen mies noutamaan jonkun.
Se on vanha kansanviisaus, joten pysyköön kuukeli korvessa vaan ![]() kuukeli kun pihaan tulee, niin kohta saapuu mustaviitainen mies noutamaan jonkun. Ja sitten kun vaihdetaan maakuntaa, niin kuukkeli onkin 'onnenlintu'! ( Eikä se tarkoita sitä ....että onni kun anoppi viimein kuoli.... )Herra Paroonin huomioon "Vaan ihminen on siitä hassu olento, että se haluaa nähdä valoa pimeimmänkin tunnelin päässä.".
Sanovat optimismiksi. ... Tiedättekös, mikä on vielä ikävämpää? Kun talo palaa ja lauma optimisteja kieltäytyy näkemästä sitä ja jättää sammuttamatta. Sen sijaan että ihmiset keskittyvät vuosisadasta toiseen valehtelemaan itsensä iloisesi, he voisivat huomnattavasti vähemmällä vaivalla - noin pitkässä juoksussa tottakai - rakentaa maailmansa sellaiseksi, että optimisti voisi kutsua itseään realistiksi. Jossain vaiheessa, talven tullen, paatuneinkin optimisti on huomaa talon palaneen. Silloin itkee optimistikin. "Duoda duoda, huomaan että herrat kenraalit ovat kaikki bessimisdejä, minä olen näköjään ainoa onanisti"! Sanaili muuan eversti Nikke Pärmi kentsuille tiukassa tilanteessa! Hyvä on olla 'onanistikin' mutta vielä paree realisti!
Mutta sipu. Minulla on sinulle nyt loputtoman hymyn aihe. Tuossa.
http://www.fanpop.com/clubs/puppies/images/13789224/title/cute-puppy-wallpaper Nakkaa tuon veijarin kuva tietokoneesi työpöydäksi, niin olet hyvillä mielin joka kerta kun koneen avaat. Minulla viiraa jo pahasti, kun piippaan sitä nokasta joka kerran tavatessamme. Mutta sipu. Minulla on sinulle nyt loputtoman hymyn aihe. Tuossa. uuh mikä sulosuus ![]() abuwa kohta on ihan kauhee koijakuume emmää voi kattoo tollassii ![]() |