rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: EU:n Metkuja  (Luettu 12328 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:23
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: EU:n Metkuja
« Vastaus #60 : 5.11.2013 kello on 19:14 »
Usein se kallis on juuri sitä höttöä ja halpis tiivistä ja painavaa. ;)

Vaan onko halpis halpaa myös käytössä, vai meneekö sormi läpi = joutuu käyttää useamman arkin = loppupelissä kenties jopa kalliimpi kuin laadukas, kestävämpi "höttöpaperi" ??? Tosin noissa "hötöissäkin" on isoja eroja ja itse ollaan parhaaksi todettu tuo Flush'n Go -hylsyllinen versio Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
« Vastaus #61 : 5.11.2013 kello on 19:54 »
Nyt on niin että monta merkkiä... lidistä-> pirkka tuotteeseen olen kokeillut.. ja nyt puolen vuoden tuloksen ja testien jälkeen en ole löytänyt sitä ihanne paperiarkkia vaan joka kerta on etu sormi tai peukalo ruskeana...
Ennen sentään riitti yksi arkki mutta nykyään täytyy ottaa ainaki kaksi tai jopa kolme, jotta säästyy ikäviltä yllätyksiltä.. entäs kolleegat montako käytätte kerralla.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #62 : 5.11.2013 kello on 20:17 »
Kroatian Lidlistä mä ostin -paremman puutteessa- vaaleanpunaisilla höyhenillä kuvioitua vessapaperia, josta huomasin vasta Tessussa, että se on hajustettua. No, tässä tapauksessa hajuste oli ihan tarpeen: siitä meni sormi läpi!  :o. Olipa sitten vähän ruusuntuoksuakin mukana!  ;D

Kymppi vetoa, että seuraavalle pitkälle reissulle saan ottaa vaikka paalin kotimaasta ostettua vessapaperia mukaan!  :D

• Vieras
  • Vs: EU:n Metkuja
    « Vastaus #63 : 5.11.2013 kello on 22:58 »
    Hmm... Pitääkö muuten liian ohuen paperin käyttäjälle kenties vaatia laskua päästökauppiaalta? Tai verottajalta? Osuuhan siinä mahdolisesti oma jätös puhtaana käteen.

Muutenkin se on aika vekkuli keksintö koko päästökauppa. Joku, joka ei omista ilmaa, laskuttaa jotakuta joka paskoo sen toisen ei-omistamaa ilmaa, jonka jälkeen tuo ilma saadaan taas paskoa ei-omistajan luvalla.