"Esko" kuvattuna neitsytmatkalla Runnissa.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Miten, se on tuo lipputanko kiinnitetty puskuriin.

|
"Esko" kuvattuna neitsytmatkalla Runnissa. Miten, se on tuo lipputanko kiinnitetty puskuriin. ![]() Miten, se on tuo lipputanko kiinnitetty puskuriin. No höh, jesarilla tiätysti... ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Tämä on meitin ensimmäinen
![]() Ja täs ny näkkyy toinenki. Tää ujompi kaveri pitelee vähän vesisadetta kun tulee vesi sisään tosta etuikkunan yläpuolelta listasta. Näillä keleillä vaan pitäs päästä sisätiloihin tekemään remontti et liimat toimis kunnolla.. Eikä kellään tunnu olevan riittävän isoa hallia.. NIIN ja ihan OMIA on kumpikin ![]() ![]() NIIN ja ihan OMIA on kumpikin No kuka sitä vieraan kalustoa pihallaan pitelisi tai perässä vetäisi Sama juttu kuin kaiken asumisen kanssa - Oma on aina paras ![]() Tuossa se syy. Sipu: täytyypä laittaa joku sisäkuva, kun ehtii mä joskus oikke innostun kunnolla tuost moikkaamisest sillä seurauksella että muutama muukin paku saa tassun heilautuksen nimittäin milloin se on jonkun firman tai sähköyhtiön kaik vaan moikataan ![]() noh sen jälkeen jo hieman nolottaa varsinkin ,kun tuo ukkokulta siittä huomauttelee etti niitä ny kaikia pakuja pidä moikkailla no ei kai ![]() mutta ei sitä siinä innossa erota mikä on vaanaja ja mikä taas muu menopeli noissa pakuissa ,kun vastaan tulee ![]() Vähän vaan ihmeteltiin, että turhan harva reissussa vastaan tullut karavaanari tervehtii Tuosta peltikuorestahan se johtuu. Välillä yritän reissussa skarpata katsomaan vastaantulevien pakujen vasenta etukulmaa, mutta yleensä on tarvetta keskittyä paremmin ajamiseen ja siksi nuot peltikuoriset tarralliset asuntoautot huomaa liian myöhään ![]() Sitten kun on skarppina ja kerkiää ajoissa nostaa tassua myös peltikuorisille, koskaan en muista saaneeni niiltä vastausta tervehdykseeni ![]() Tuosta peltikuorestahan se johtuu. Välillä yritän reissussa skarpata katsomaan vastaantulevien pakujen vasenta etukulmaa, mutta yleensä on tarvetta keskittyä paremmin ajamiseen ja siksi nuot peltikuoriset tarralliset asuntoautot huomaa liian myöhään saman olen huomannut ainakin jos on joku mainokset omaava paku ja virelä vähemmän moikkaavat edes nuo asuntoautot jos satut vaikka henkilöautosta moikkaamaan niin kuin minulle käy että räpylä nousee ja humaankin itse istuvani suabbis jossa ei ole minkään laisia tunnisteita että oltais edes vaanreita ![]() pitäis varmaan laittaa siihenkin vaikka org.tarrat joskos sitten ymmärtävät paremmin mun tassun nostoa kohti lippaa ![]() Tuosta peltikuorestahan se johtuu. Välillä yritän reissussa skarpata katsomaan vastaantulevien pakujen vasenta etukulmaa, mutta yleensä on tarvetta keskittyä paremmin ajamiseen ja siksi nuot peltikuoriset tarralliset asuntoautot huomaa liian myöhään Me taidettiin morjestella kaikki mahdolliset ja mahdottomat... Meikä ainakin morjesteli Sipun tapaan vissiin kaikki mahdolliset normi pakutkin ![]() Me taidettiin morjestella kaikki mahdolliset ja mahdottomat... Meikä ainakin morjesteli Sipun tapaan vissiin kaikki mahdolliset normi pakutkin no onneksi meitä sit ainakin kaks innokasta vaanaajaa jotka nostaa räpylää kaikille vastaan tulioille Sprite Alpinessa oli pisteilmalämmitys ja koska retkeily haluttiin aloittaa aikaisemmin keväällä ja jatkaa pidempään syksyllä tuli eteen vaunun vaihto. Järkevin perustein ihastuin nestekiertoisen lämmityksen omaavaan Solifer Artic 450 vaunuun. Soitin vaimolle ja sain luvan vaihtoon hänen näkemättä solikkaa ennakkoon.
![]() ![]() Vetoauto oli vaihdettu jo aiemmin hieman tehokkaampaa nelivetoiseen Toyota Corolla sport farmariin. Autossa oli jatkuvan nelivedon lisäksi keskitasauspyörästö n lukitus napilla. Sainpa sitten kuvankin Galleriaan, ei ihan sellaista kun yritin. Enemmänhän tuokin vahingossa meni.Oikeassa osiossa on ja komia on yhdistelmä |