Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Solifer Power Management System

<< < (3/8) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: welleri - 19.09.2013     kello on 15:34 ---Hei,

Loistavaa! Kiitos neuvosta!

Enpä huomannut ajatellakkaan tuota noin :). Saa latauksen ja virrat toimimaan kuten aeimminkin ilman suurempia johtojen vetoja.

Vaunu ei ole kotosalla joten laitan tuon mascotin paikoilleen seuraavalla kerralla kun vaunuillaan.

Jos tuon vanhan korjaus tulee jossain välissä ajankohtaiseksi niin olen YV:llä yhteyksissä.

Hää kiittää ja kumartaa!

--- Lainaus päättyy ---

Rauno varmaan ottaa sinuun yhteyttä, puhuin hänen kanssa päiväkeskustelujen jälkeen. Voit lähettää hänelle pelkän piirikortin. Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: welleri - 19.09.2013     kello on 13:47 ---Otinkin tuosta kannen auki ja vaihdoin tuon 4A lasikanta sulakkeen. Kun virrat laittoi takaisin sulake pamahti.

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa olla isompi kisko oikarissa, kun on tuommoiset lieskat saanut aikaan!   :o

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 19.09.2013     kello on 17:02 ---Taitaa olla isompi kisko oikarissa, kun on tuommoiset lieskat saanut aikaan!   :o

--- Lainaus päättyy ---

Se NTC-vastus on ainakin palanut ja en yrittäisi enää sulakevaihtoa, ettei tule lisää vahinkoa. Vaikuttaa silta, että fetti on kärähtänyt.

viitalar:
Terve  welleri
Laita tulemaan tänne turkuseen ,laitan yv:tä osoiteen ,minulla oli kans aikoinaan kyseinen laturi meidän vaunussa ,oli oven vieressä oikealla puolella istuin tyynyn takana on tuttu kampe ( minulla ei ollut rikki)
T.Rauno

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: welleri - 19.09.2013     kello on 15:34 ---Hei,

Loistavaa! Kiitos neuvosta!

Enpä huomannut ajatellakkaan tuota noin :). Saa latauksen ja virrat toimimaan kuten aeimminkin ilman suurempia johtojen vetoja.

Vaunu ei ole kotosalla joten laitan tuon mascotin paikoilleen seuraavalla kerralla kun vaunuillaan.

Jos tuon vanhan korjaus tulee jossain välissä ajankohtaiseksi niin olen YV:llä yhteyksissä.

Hää kiittää ja kumartaa!

--- Lainaus päättyy ---

Saat yv:nä lisäohjeita jos laitat Maskotin. Verkkopuolella on muutama asia mikä pitää huomioida. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View