Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Kuka kulkee kartoilla?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 30.08.2013 kello on 13:32 ---Paperikartat kulkee aina mukana, vaik kojelaudalla töröttääkin navikatamaattori.
--- Lainaus päättyy ---
Reitin suunnittelussa paperikartta on ylivoimainen. Kunnon Michelinin karttakirja iltaisin auki ja....
Maailmalta kun ostaa, saa vielä edullisesti.
Antza0:
Lisä-ääni karttasuunnittelull e ja navi-opastukselle. Käytössä halpiksia eli Nokian navit ja Google maps tabletissa, toimii ulkomailla paikallisen prepaid-datakortin turvin.
Läpiajo GT-kartan tarkkuustasoisella kartalla on turhauttavaa, varsinkin karttakirjalla. Esim Saksan autobahn-kartalla se taas sujuu ketterämmin. Navilla ei tarvi selailla, mutta joku varmistus on hyvä olla.
norlet:
Eiks kaikki kulje vieraissa paikoissa kartoilla kuka sähköisesti kuka paperisisti..... :Dja loput sit eksyy ja osaa mutkijen kautta perille Thumb ainakin itselle on niin käynyt aina joskus.... ::)
Kaija:
Mä olen pennusta asti ollut niin karttahullu, että olkoon Pasilla mikä vaan naviohjelma, niin mäseuraan matkan kulkua karttakirjasta :)
cossuesco:
Kesällä tehtiin reissu Saksaan via baltica-reittiä. Pojalla oli kartta johon piirsi ajon mukaan reitin ja itse suunnistin Nokian ja Navigonin kanssa (android) Navigon oli kätevä Saksassa kun siihen pystyi ostamaan ADAC-lisäosan missä näkyi kaikki Saksan leirintäalueet ja arvostelut. Se todettiin että alue missä oli yli kolme tähteä kannatti jättää väliin, eli liian kliinisiä paikkoja :)
Äitiä olisi tullut ikävä jos pelkillä paperikartoilla oltaisiin menty Varsovan, Hampurin ja Tukholman läpi.
Ja onhan se mukavaa kun voi katsellä maisemia eikä olla turpa kii kartassa ;D varsinkin jos kuljettaja on ainoa joka osaa karttaa lukea ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta