Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Kuka kulkee kartoilla?

<< < (7/9) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 30.08.2013     kello on 13:32 ---Paperikartat kulkee aina mukana, vaik kojelaudalla töröttääkin navikatamaattori.

--- Lainaus päättyy ---

Reitin suunnittelussa paperikartta on ylivoimainen. Kunnon Michelinin karttakirja iltaisin auki ja....
Maailmalta kun ostaa, saa vielä edullisesti.

Antza0:
Lisä-ääni karttasuunnittelull e ja navi-opastukselle. Käytössä halpiksia eli Nokian navit ja Google maps tabletissa, toimii ulkomailla paikallisen prepaid-datakortin turvin.

Läpiajo GT-kartan tarkkuustasoisella kartalla on turhauttavaa, varsinkin karttakirjalla. Esim Saksan autobahn-kartalla se taas sujuu ketterämmin. Navilla ei tarvi selailla, mutta joku varmistus on hyvä olla.

norlet:
Eiks kaikki kulje vieraissa paikoissa kartoilla kuka sähköisesti kuka paperisisti..... :Dja loput sit eksyy ja osaa mutkijen kautta perille Thumb ainakin itselle on niin käynyt aina joskus.... ::)

Kaija:
Mä olen pennusta asti ollut niin karttahullu, että olkoon Pasilla mikä vaan naviohjelma, niin mäseuraan matkan kulkua karttakirjasta  :)

cossuesco:
Kesällä tehtiin reissu Saksaan via baltica-reittiä. Pojalla oli kartta johon piirsi ajon mukaan reitin ja itse suunnistin Nokian ja Navigonin kanssa (android) Navigon oli kätevä Saksassa kun siihen pystyi ostamaan ADAC-lisäosan missä näkyi kaikki Saksan leirintäalueet ja arvostelut. Se todettiin että alue missä oli yli kolme tähteä kannatti jättää väliin, eli liian kliinisiä paikkoja  :)
Äitiä olisi tullut ikävä jos pelkillä paperikartoilla oltaisiin menty Varsovan, Hampurin ja Tukholman läpi.
Ja onhan se mukavaa kun voi katsellä maisemia eikä olla turpa kii kartassa  ;D varsinkin jos kuljettaja on ainoa joka osaa karttaa lukea  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View