aivan.. en aatellukkaa nii uusii vehkeit.. tiiäthää sää mun romut..
Sulake piirilevyllä on uudempi kuin sulake etupaneelissa.

aivan.. en aatellukkaa nii uusii vehkeit.. tiiäthää sää mun romut.. Sulake piirilevyllä on uudempi kuin sulake etupaneelissa. ![]()
Sulake piirilevyllä on uudempi kuin sulake etupaneelissa.niinpäinkö se meniki.. must se etupaneli juttu o uuemman näkönen.... mutt niiihä mä oon aina sanonukki ... miäkö tyhmä... ny en ymmärrä.. niinpäinkö se meniki.. must se etupaneli juttu o uuemman näkönen.... Elä hyvä mies, sinusta on tyhmyys kaukana. OLiskohan akun kengät menneet väärin päin, tämä on arvailua silloin ei ohjaus panelissa tapahdu mitään
Akunnavat on eri kokoisia, joten tuntuisi ettei ihan vahingossa menis väärinpäin.
![]() Akunnavat on eri kokoisia, joten tuntuisi ettei ihan vahingossa menis väärinpäin. Kyllä niitä tungetaan hyvin paljonkin väärinpäin. Ahaa, kuvittelin, että toi akunnapojen eri halkaisija olisi nk. "Poka yoke"
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Poka-yoke Keskusteletteko minun vaunun viasta?
![]() Siis akun navat on oikein, sulake on piirikortilla mustan muovisuojan alla.Silmin nähden ehjä.Mittaan sen huomenna. Pidikkeet ei ainakaan heiluneet. Salamat tosiaan syttyy(ovat syttyneet) tähän mennessä ilman verkkovirtaa. Kaveri tulee huomenna käymään. Osaa mittailla sähköpuolen juttuja. Siis vika on se että ihan yht äkkiä ohjaustaulun mikään valo ei syttynyt.Vaikka muutamaa sekuntia aiemmin syttyi. Sitä ennen olin vaihtanut pyrostaatin johtoon uuden liittimen, vanhan löysän tilalle. Myös vaihdon jälkeen syttyi. Piirikortilla ei näkyviä/haisevia vammoja. Pannulle ei tule enään virtaa ja sanoin mustana on etupaneli. Kyllä hatuttaa!!! Rölli; osaisitkohan korjata/tsekata vikaa jos ei ala omin voimin selvitä? Voisin käyttää vaunua pihassasi ja tietysti palkita vaivasi Ihan näin kysyn kun Mjo asuu kaukana oulusta.Liikkeeseen en helposti vaunua "valohoitoon" vie. Keskusteletteko minun vaunun viasta? Mikä Primus on käytössä niin tökkään tänne kytkentäkuvia asian helpottamiseksi. Mikä Primus on käytössä niin tökkään tänne kytkentäkuvia asian helpottamiseksi.2470 pannu. Sähköpumppu on 2490. Kiitti. No sitten lisää.
|