rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Raha  (Luettu 20965 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:03
Vs: Mitä tarkoittaa ettei rahasta saa keskustella?
« Vastaus #15 : 26.07.2013 kello on 12:08 »
Minä taas olen huomannut, että useimmat ei osaa elää niin kuin haluaisivat. Ne on niitä sitku, mutku, voiku ihmisiä.

Tottakai sitä aina arvostelemisen sijaa löytää, mutta kun nekin näkemykset ovat lopulta kuitenkin vain minun tai sinun käsityksiä. Onko ne sitten lopulta sen parempia kuin ihmisen omat?

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 3.11.2025 kello on 18:42
  • lasiseppa
« Vastaus #16 : 26.07.2013 kello on 12:14 »
Minä en keskustele rahasta koska minulla ei sitä ole eikä siten myöskää asiantuntmusta asiasta keskustellakseni siitä asiallisesti
  :)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:22.11.2025 kello on 19:59
« Vastaus #17 : 26.07.2013 kello on 12:21 »
Minulla rahahuolet ohi!
Tuli yöllä viesti puhelimeen, että olen voittanut arvonnassa 1,5 mlj Puntaa.
Ei tarvitse, kuin lähettää tilinumero ja nimi, niin homma selvä!

Jaettu ilo, kaksinkertainen ilo!

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:03
« Vastaus #18 : 26.07.2013 kello on 12:22 »
^
Lämpimät onnittelut!!! Ethän kuitenkaan rahvasta hylkää  :-[

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #19 : 26.07.2013 kello on 12:40 »
^
Lämpimät onnittelut!!! Ethän kuitenkaan rahvasta hylkää  :-[

Kyllä tässä täytyy laittaa kaveripiiri uuteen järjestykseen!

Mutta, voihan se olla, että se ilmoitus olikin vain toiveunta?? Taidan palata sittenkin vanhaan kaveripiiriin ja jättää voiton silleen.

Sen kunniaksi poikkeen tuolla  .. http://www.sahti.fi/pages/Suuret_Oluet-Pienet_Panimot/6406 ....

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:11.08.2025 kello on 16:59
  • Lahesta
« Vastaus #20 : 26.07.2013 kello on 12:41 »
Minulla rahahuolet ohi!
Tuli yöllä viesti puhelimeen, että olen voittanut arvonnassa 1,5 mlj Puntaa.
Ei tarvitse, kuin lähettää tilinumero ja nimi, niin homma selvä!

Jaettu ilo, kaksinkertainen ilo!

Onnea Simasuu, eiku pikaisesti tili yms. tiedot,   kerkiät vielä tälle kaudelle törsätäkkin osan.
Vähän saattaa tulla hävikkiä kun puntia muutat rahaksi, mutta onhan tuossa hävikin varaakin vähän.  :D :D :D :D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #21 : 26.07.2013 kello on 13:11 »
ei varmaankaan ollu tarkoitus sun määrittelemässä jutussa .. lueppa risto66:sen juttui vähä enempi ni ymmärrät ehk mist oli kyse..
Noniin,eiköhän lopeteta tämä juttu tähän ja sillä selvä,opittu on ja opiksi saatu.Kiitos...

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:43
  • Eipä turhia höttyillä :)
« Vastaus #22 : 26.07.2013 kello on 17:40 »
Minä olen tähän ikään oppinut, että useimmat ihmiset ovat oman elämänsä parhaita asiantuntijoita, ja osaavat elää niin kuin tykkäävät.

Ehkä hieman modaisin tätä "...useimmat aidosti onnelliset ihmiset...", sillä tuo oman elämänsä osaaminen on todellinen taito-laji. Milloin on muka mitäkin mutkua kun ei voi. Kysytään neuvoa koko lähipiiri läpi kummin kaiman serkkua myöten oiskos se tahi tää hyvä jne. Ja p...t! Itte se on elämässä virheensä tehtävä ja niistä opittava, jotta löytää just sen oman, kullekin passelin henk.koht. kokonaisuutensa. Yksi erittäin suurta egoa vaativa juttu onkin myöntää olleensa väärässä ja aimo annos siviilirohkeuttakin tarvitaan jotta uskaltaa tosiaan valita sen oman polkunsa, vaikka se joskus olisikin ns. päävirtaa vastaan 8)

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #23 : 26.07.2013 kello on 17:56 »
Sen kunniaksi poikkeen tuolla  .. http://www.sahti.fi/pages/Suuret_Oluet-Pienet_Panimot/6406 ....

Ei onnistunut, ei! Jono parisataametrinen, eikä edennyt silmin havaittavasti.
Takaisin kotiin, oma grilli tuleen ja kaapista palan painikkeeksi Lidlin 0,49 sentin olut.
Kyllä kelpaa!

• Vieras
  • Vs: Mitä tarkoittaa ettei rahasta saa keskustella?
    « Vastaus #24 : 26.07.2013 kello on 18:08 »
    Minä en keskustele rahasta koska minulla ei sitä ole eikä siten myöskää asiantuntmusta asiasta keskustellakseni siitä asiallisesti
      :)

Minä voin keskustella rahasta melkoisella asiantuntemuksella. Olen joutunut katselemaan sitä niin pitkien matkojen päästä, että niillä etäisyyksillä sitä mahtuu kerralla näkökenttään aivan hirmuisia määriä.

Mitä tulee asialliseen keskusteluun, tokko pystyn sellaiseen lainkaan  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #25 : 26.07.2013 kello on 19:25 »
    No just !

Rahasta saa keskustella ja pitää keskustella.  Raha on nykyelämän eräs perusteista.  Ilman sitä on hankalaa tulla toimeen.  Rahasta voidaan keskustella monella tavalla, joko keskustellen siitä tai korostaen sitä.  Kaikki tämä on keskustelijan lähettämistä kommenteista ja niiden sisällöstä kiinni.

Itse kunnioitan rahaa.
    Ja halveksun sellaisia rahan käyttäjiä, jotka korostavat ostamiaan hyödykkeitä ja niiden arvoa sekä käyttävät kerskakulutuksen hyödykkeitä arvonsa mittareina.

Tässä mennään taas greippaasti asiasta Kaarinan aloittaman keskustelun sivuraiteille, mutta tuntien Kaarinan ajatusmaailmaa sen verran, uskallan näin tehdä !  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #26 : 26.07.2013 kello on 20:28 »
    winemaker
    olen ollut aina väärässä  ::)
    kun olen luulut
    ettei miehet ymmärrä naisten ajatusmaailmaa
    mutta suonetko sen anteeks
    kun olen yleistänyt  :-[
    (täällä ,kun tuntuu useinkin ,ettei ymmärrä tuo yksi minua milloinkaan tai silloinkaan  )
    tai jotain  ???

lainaus winemaker txt
    "Tässä mennään taas greippaasti asiasta Kaarinan aloittaman keskustelun sivuraiteille, mutta tuntien Kaarinan ajatusmaailmaa sen verran, uskallan näin tehdä !"

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #27 : 26.07.2013 kello on 20:40 »
    Rahasta saa keskustella ja pitää keskustella.  Raha on nykyelämän eräs perusteista.  Ilman sitä on hankalaa tulla toimeen.  Rahasta voidaan keskustella monella tavalla, joko keskustellen siitä tai korostaen sitä.  Kaikki tämä on keskustelijan lähettämistä kommenteista ja niiden sisällöstä kiinni.

Itse kunnioitan rahaa.
    Ja halveksun sellaisia rahan käyttäjiä, jotka korostavat ostamiaan hyödykkeitä ja niiden arvoa sekä käyttävät kerskakulutuksen hyödykkeitä arvonsa mittareina.

Tässä mennään taas greippaasti asiasta Kaarinan aloittaman keskustelun sivuraiteille, mutta tuntien Kaarinan ajatusmaailmaa sen verran, uskallan näin tehdä !  ;D

Se on tuo Wine paitsi hauska myös viisas mies.

Vaan yhteishenki syntyy siitä, että ihmistä ei mitata rahan, kaluston tai tittelin mukaan, ei niiden hienouden tai vaatimattomuuden, suuruuden tai pienuuden, olemassaolon tai puutteen.

Kokemus ja taito tässä meidän lajissa tai siihen liittyvissä asioissa on sitten eri juttu. :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:43
    • Eipä turhia höttyillä :)
    « Vastaus #28 : 26.07.2013 kello on 21:22 »
    Kokemus ja taito tässä meidän lajissa tai siihen liittyvissä asioissa on sitten eri juttu. :D

Tuo kokemus ja sen mukana tullut taito (?) se se vasta on varsin merkillinen juttu. Alkukesästä kun tuo koppi itsellekin hommattiin, niin oltiin niin ostoshuuman 7. taivaassa ettei tosikaan jotta "Tällähän sitten..." ::) No eka reissu sitten kolautti tylysti takaisin maan päälle, millaista se oikeasti onkaan tuollaisen wanhemman kopin kera reissata :-[ Pari viikkoa kotosalla, pientä tuninkia ja nyt 2. reissu menikin jo ihan toiseen malliin. Matkanteosta osasi nyt paikoitellen jo jopa nauttia :D Sitä aina vain ajan kera oppii tulemaan noiden vermeiden kanssa toimeen, löytää niiden hyvät puolet ja toimia sitten niiden ehdoilla 8)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:10
    • Oululainen terwaporwari
    « Vastaus #29 : 26.07.2013 kello on 22:21 »
    Se on tuo Wine paitsi hauska myös viisas mies.

Vaan yhteishenki syntyy siitä, että ihmistä ei mitata rahan, kaluston tai tittelin mukaan, ei niiden hienouden tai vaatimattomuuden, suuruuden tai pienuuden, olemassaolon tai puutteen.

Tuollaisiin ajatuksiin voin kirjoittaa nimeni alle Thumb Thumb