Kirjoittaja
Aihe: Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll.... (Luettu 105772 kertaa)
« Vastaus #271 : 21.08.2013 kello on 11:53 »
« Vastaus #272 : 21.08.2013 kello on 12:27 »
Olisin kovasti hämmästynyt, jos kävisi ilmi että olemme tulleet tehneeksi hevoskaupat. Vielä tuotakin hämmästyneempi olisin, jos omistaisin laihan hevosen. Tutkiessani tuota saksan (harmaa)haivenkoiraamme edes puolella silmällä tulee sanan "kylkiluu" sijasta mieleen pikemminkin sana "laihdutuskuuri". Lohdullista on se, että naarasihmiset edelleen uneksivat minusta 
« Vastaus #273 : 22.10.2013 kello on 18:00 »
Lohdullista on se, että naarasihmiset edelleen uneksivat minusta 
No olisin minäkin kyllä painajaista nähny, jos olisin tämän ketjun sattunu lukemaan ennen vaunun ostoa  Olis toisin sanoen jääny ostamati  Vanhoilla vaunukaupoilla olen käynyt siis minäkin ja jo eka vaunuiluvuosi takana. Totta puhuen oli vaikea löytää hajutonta eikä priimaa tietenkään halvalla saa. Mutta löytyi kuitenkin ihan kelpoinen eikä sitä näköjään kannata tarkemmin mennäkään tutkimaan niin kauan kuin melko hyvässä kunnossa uskoo olevan  Eipähän kumminkaan tarvi murehtia yhtä naarmua sitten, jos tulee lisää. Uusia henkilöautoja ostaneena tiedän, miten semmonen korpee (vaikka peräeväänänkevä kolhut maksaisikin, niin uusi pelti ei ole enää uutta). Aika sisukas on Mulli, ihan takuu-karavaanari kyllä! Sitten kun on saanut ajella aikansa onnellisena ja näppärästi, niin ymmärrettävästikin koukkuunhan se jää, se loota.
« Vastaus #274 : 22.10.2013 kello on 19:07 »
« Vastaus #275 : 22.10.2013 kello on 20:59 »
Mun mielestä paljon sisukkaampi se joka Mullilta sai raadon lahjaksi 
http://karavaanari.org/index.php/topic,8001.0.html
Tolkun rakentaja se desibeli on. Vaan jos olisin itse jäänyt tuota projektia korjailemaan, olisi varsinainen vaunuilu tullut ajankohtaiseksi vasta ensi kesänä. Minulla kun tuo remontti olisi pitänyt aloittaa valehtemalla tieni kansanedustajaksi. Sitten olisi pisannut pätäkkä kunnollisen tallin tekkoon. Seuraavaksi olisi pitänyt saada tuupattua jo aikuiseksi kasvanut eukkoni kantavaksi. Maksullinen rakennusaika olisi näin järjestynyt kansanedustajien päättymättömällä isyyslomalla. Tällä järjestelyllä minä olen nyt mm kölkkinyt ansarissa Valamon kirkonkellojen tahtiin, kun desibeli-parka on hengittänyt palkeisiinsa kolmisentoista kuutiometriä homeitiöitä ja saanut kasakaupalla rakkoja ja hiertymiä. Vaan oikeaan osoitteeseen se meni. Selvästi näkee, että on tulossa parempaa, kuin uusi.
« Vastaus #276 : 22.10.2013 kello on 21:50 »
Tolkun rakentaja se desibeli on. Vaan jos olisin itse jäänyt tuota projektia korjailemaan, olisi varsinainen vaunuilu tullut ajankohtaiseksi vasta ensi kesänä. Minulla kun tuo remontti olisi pitänyt aloittaa valehtemalla tieni kansanedustajaksi. Sitten olisi pisannut pätäkkä kunnollisen tallin tekkoon. Seuraavaksi olisi pitänyt saada tuupattua jo aikuiseksi kasvanut eukkoni kantavaksi. Maksullinen rakennusaika olisi näin järjestynyt kansanedustajien päättymättömällä isyyslomalla.
Tällä järjestelyllä minä olen nyt mm kölkkinyt ansarissa Valamon kirkonkellojen tahtiin, kun desibeli-parka on hengittänyt palkeisiinsa kolmisentoista kuutiometriä homeitiöitä ja saanut kasakaupalla rakkoja ja hiertymiä.
Vaan oikeaan osoitteeseen se meni. Selvästi näkee, että on tulossa parempaa, kuin uusi.
juurikin niin  hyvän kodin sai tuo raatoparka  ja Mulli vaikka en itse rakenna ikinä mitään niin voin sanoa ettei meidän kummankaan hermot tässä taloudessa olis tuohon pystynyt , eikä ikinä pystyis ei edes unelmissa  Onnea Desibelille  ja mielenkiinnolla seuraan tätä palstaa ja hitusen kateellisenakin
« Vastaus #277 : 25.10.2013 kello on 15:11 »
Mahtavaa kerrontaa Mulli! Tämä ketju oli ihan pakko lukea alusta loppuun 
« Vastaus #278 : 25.10.2013 kello on 17:17 »
Mahtavaa kerrontaa Mulli! Tämä ketju oli ihan pakko lukea alusta loppuun 
Omasta ja edustamani yhtymän puolesta, kiitoksia. Saattaisi olla hyväksi liittää tämä osaksi peruskouluopetusta, niin kansalaisen taimi oppisi paljon. Oppisi näistä vaunuiksi naamioiduista ansareista ja ennenkaikkea oppisi yhtä sun toista karavaanareista.
« Vastaus #279 : 25.10.2013 kello on 17:26 »
"Parooni von Mullinheim on niin hauska".
« Vastaus #280 : 25.10.2013 kello on 17:37 »
"Parooni von Mullinheim on niin hauska".
Ennenmuuta olen älykäs, parahin Liemimaakari. Sitä ominaisuutta soisin esiintyvän kanssaihmisissäni huomattavasti useammin.
« Vastaus #281 : 25.10.2013 kello on 17:39 »
« Vastaus #282 : 26.10.2013 kello on 21:54 »
Ennenmuuta olen älykäs, parahin Liemimaakari. Sitä ominaisuutta soisin esiintyvän kanssaihmisissäni huomattavasti useammin.
Ja vaatimaton  Onnittelut hankinnasta. Minä olen haaveillut tuollasta Solifer-projektia, joskin hiuka isompaa kuin minkä itse hetkellisesti omistit, ja josta desibeli ilmeisesti tällä hetkellä omistaa selvästi vähemmän. Meillä on tällä hetkellä rapiat tonnin vaunu, viitaten tuolla numeerisella tiedolla painoon kuten sinunkin aiemmassa postauksessa. Sama kävi kuin sinullekin, hyvää ostin ja normaalin sain. Ei tämäkään ihan pakasta vedetty ole, mutta ei nyt kovin huonokaan. Pikku puhteella ja parantamisella tästä saa itselleen kivan vaunun, ja kun tällä on päässyt reissaamaan niin on jaksanut väkertääkin. Jos olisi varaa ostaa toinen niin olisin ostanut sen jo luultavasti aikapäiviä sitten, ja se olisi nimenomaan projekti. Kuten joku jo aiemmin mainitsikin, niitä kuvia tänne. Vaikka olis "huonokin" kuva, niin silti se harmittaa vielä enemmän jos sitä ei ole. 
« Vastaus #283 : 26.10.2013 kello on 23:44 »
Ja vaatimaton 
Juurikin tätä. En sen ensimmäistäkään superlatiivia tökännyt tuohonkaan toteamukseen.  Nettikaravaanissa olisi isompaa projektia tarjolla, jos sellaista haluaa. Vaikkapa tuollainen: http://www.nettikaravaani.com/solifer/552/1398423 Muistelen myös, vaan en laiskuuttani viitsi etsiä, jossain tori.fissä tai vastaavassa olleen telisolkikka-projektin myynnissä. Mistä kuvista tässä nyt puhutaan? Dethleffsistä ei ole projektikuvia, koska ei ole ollut projektejakaan. Olen joutunut askartelemaan sen kanssa erinomaisen vähän. Yhden saranan korjaus, tahi parin silikoniviivan veto eivät oikein ole uutisoinnin arvoisia. Pari juttua on tulossa, vaan katsotaan nyt, osoittautuvatko dokumentoinnin väärteiksi.
« Vastaus #284 : 27.10.2013 kello on 00:05 »
Liian pieni on tuo Solifer. Kuvia, yleisesti vaunusta, jotta voidaan ihmetellä. 
|