rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....  (Luettu 105772 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
Vs: Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....
« Vastaus #270 : 21.08.2013 kello on 11:42 »
ai Kaija sinua
älä ota tätä niin vakavasti  ;D
vaikka ymmärrän kyllä
mytätuntosi
onhan teitinkin tessuressu nyt korjaamolla ja molla
mutta toivon todella ,että kohta taas pääsette
kulkineella kulkemaan  Thumb

Mullille paljon onnea uuten vaunuiluun
ja paljon turvallisia kilometrejä  Thumb

Pasi sai hakea Tessuressun tänään. Espoon Automaalaamosta se oli toimitettu Helsinki Caravaniin. Nyt siinä on uusi katos ja ehjä vessan ikkuna, mutta ovat onnistuneet tekemään siihen jonkun uuden naarmun  >:( Eli ensi maanantaina se viedään TAAS  hoitoon. Tähän muutama TOSI RUMA SANA!  :-X

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #271 : 21.08.2013 kello on 11:53 »
Pasi sai hakea Tessuressun tänään. Espoon Automaalaamosta se oli toimitettu Helsinki Caravaniin. Nyt siinä on uusi katos ja ehjä vessan ikkuna, mutta ovat onnistuneet tekemään siihen jonkun uuden naarmun  >:( Eli ensi maanantaina se viedään TAAS  hoitoon. Tähän muutama TOSI RUMA SANA!  :-X

voihan ny helkuta sentään  Thumbd
nyt tessuressua koetellaan oikein olan takaa  >:(
toivottavasti se olis, sitten se vihon viimonen hoitokerta tessuressulle  Thumb Thumb Thumb
ja saisitte taas nautta täysin rinnoin yhdessä olostanne   Thumb  :)

• Vieras
  • Vs: Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....
    « Vastaus #272 : 21.08.2013 kello on 12:27 »
    Olisin kovasti hämmästynyt, jos kävisi ilmi että olemme tulleet tehneeksi hevoskaupat. Vielä tuotakin hämmästyneempi olisin, jos omistaisin laihan hevosen. Tutkiessani tuota saksan (harmaa)haivenkoiraamme edes puolella silmällä tulee sanan "kylkiluu" sijasta mieleen pikemminkin sana "laihdutuskuuri".

Lohdullista on se, että naarasihmiset edelleen uneksivat minusta  ;D ;D

• Matkailija
    • Viimeksi paikalla: 7.09.2016 kello on 14:57
    « Vastaus #273 : 22.10.2013 kello on 18:00 »
    Lohdullista on se, että naarasihmiset edelleen uneksivat minusta  ;D ;D

No olisin minäkin kyllä painajaista nähny, jos olisin tämän ketjun sattunu lukemaan ennen vaunun ostoa  :o Olis toisin sanoen jääny ostamati  ;D

Vanhoilla vaunukaupoilla olen käynyt siis minäkin ja jo eka vaunuiluvuosi takana. Totta puhuen oli vaikea löytää hajutonta eikä priimaa tietenkään halvalla saa. Mutta löytyi kuitenkin ihan kelpoinen eikä sitä näköjään kannata tarkemmin mennäkään tutkimaan niin kauan kuin melko hyvässä kunnossa uskoo olevan  Thumb  Eipähän kumminkaan tarvi murehtia yhtä naarmua sitten, jos tulee lisää. Uusia henkilöautoja ostaneena tiedän, miten semmonen korpee (vaikka peräeväänänkevä kolhut maksaisikin, niin uusi pelti ei ole enää uutta).

Aika sisukas on Mulli, ihan takuu-karavaanari kyllä!
    Sitten kun on saanut ajella aikansa onnellisena ja näppärästi, niin ymmärrettävästikin koukkuunhan se jää, se loota.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:08
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #274 : 22.10.2013 kello on 19:07 »
    Mun mielestä paljon sisukkaampi se joka Mullilta sai raadon lahjaksi  Thumb

http://karavaanari.org/index.php/topic,8001.0.html

• Vieras
    « Vastaus #275 : 22.10.2013 kello on 20:59 »
    Mun mielestä paljon sisukkaampi se joka Mullilta sai raadon lahjaksi  Thumb

http://karavaanari.org/index.php/topic,8001.0.html

Tolkun rakentaja se desibeli on. Vaan jos olisin itse jäänyt tuota projektia korjailemaan, olisi varsinainen vaunuilu tullut ajankohtaiseksi vasta ensi kesänä. Minulla kun tuo remontti olisi pitänyt aloittaa valehtemalla tieni kansanedustajaksi. Sitten olisi pisannut pätäkkä kunnollisen tallin tekkoon. Seuraavaksi olisi pitänyt saada tuupattua jo aikuiseksi kasvanut eukkoni kantavaksi. Maksullinen rakennusaika olisi näin järjestynyt kansanedustajien päättymättömällä isyyslomalla.

Tällä järjestelyllä minä olen nyt mm kölkkinyt ansarissa Valamon kirkonkellojen tahtiin, kun desibeli-parka on hengittänyt palkeisiinsa kolmisentoista kuutiometriä homeitiöitä ja saanut kasakaupalla rakkoja ja hiertymiä.

Vaan oikeaan osoitteeseen se meni. Selvästi näkee, että on tulossa parempaa, kuin uusi.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #276 : 22.10.2013 kello on 21:50 »
    Tolkun rakentaja se desibeli on. Vaan jos olisin itse jäänyt tuota projektia korjailemaan, olisi varsinainen vaunuilu tullut ajankohtaiseksi vasta ensi kesänä. Minulla kun tuo remontti olisi pitänyt aloittaa valehtemalla tieni kansanedustajaksi. Sitten olisi pisannut pätäkkä kunnollisen tallin tekkoon. Seuraavaksi olisi pitänyt saada tuupattua jo aikuiseksi kasvanut eukkoni kantavaksi. Maksullinen rakennusaika olisi näin järjestynyt kansanedustajien päättymättömällä isyyslomalla.

Tällä järjestelyllä minä olen nyt mm kölkkinyt ansarissa Valamon kirkonkellojen tahtiin, kun desibeli-parka on hengittänyt palkeisiinsa kolmisentoista kuutiometriä homeitiöitä ja saanut kasakaupalla rakkoja ja hiertymiä.

Vaan oikeaan osoitteeseen se meni. Selvästi näkee, että on tulossa parempaa, kuin uusi.

juurikin niin  Thumb
    hyvän kodin sai tuo raatoparka  Thumb
    ja Mulli
    vaikka en itse rakenna
    ikinä mitään
    niin voin sanoa
    ettei meidän kummankaan hermot
    tässä taloudessa
    olis tuohon pystynyt , eikä ikinä pystyis
    ei edes unelmissa   :-[

Onnea Desibelille   Thumb
    ja mielenkiinnolla seuraan tätä palstaa
    ja hitusen kateellisenakin  :-\ 

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 2.10.2015 kello on 12:23
    « Vastaus #277 : 25.10.2013 kello on 15:11 »
    Mahtavaa kerrontaa Mulli! Tämä ketju oli ihan pakko lukea alusta loppuun  Thumb

• Vieras
    « Vastaus #278 : 25.10.2013 kello on 17:17 »
    Mahtavaa kerrontaa Mulli! Tämä ketju oli ihan pakko lukea alusta loppuun  Thumb

Omasta ja edustamani yhtymän puolesta, kiitoksia. Saattaisi olla hyväksi liittää tämä osaksi peruskouluopetusta, niin kansalaisen taimi oppisi paljon. Oppisi näistä vaunuiksi naamioiduista ansareista ja ennenkaikkea oppisi yhtä sun toista karavaanareista.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #279 : 25.10.2013 kello on 17:26 »
    "Parooni von Mullinheim on niin hauska".

• Vieras
    « Vastaus #280 : 25.10.2013 kello on 17:37 »
    "Parooni von Mullinheim on niin hauska".

Ennenmuuta olen älykäs, parahin Liemimaakari. Sitä ominaisuutta soisin esiintyvän kanssaihmisissäni huomattavasti useammin.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #281 : 25.10.2013 kello on 17:39 »
    ^

Sekin vielä.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:27.03.2016 kello on 21:04
    « Vastaus #282 : 26.10.2013 kello on 21:54 »
    Ennenmuuta olen älykäs, parahin Liemimaakari. Sitä ominaisuutta soisin esiintyvän kanssaihmisissäni huomattavasti useammin.

Ja vaatimaton  ;D

Onnittelut hankinnasta. Minä olen haaveillut tuollasta Solifer-projektia, joskin hiuka isompaa kuin minkä itse hetkellisesti omistit, ja josta desibeli ilmeisesti tällä hetkellä omistaa selvästi vähemmän.

Meillä on tällä hetkellä rapiat tonnin vaunu, viitaten tuolla numeerisella tiedolla painoon kuten sinunkin aiemmassa postauksessa. Sama kävi kuin sinullekin, hyvää ostin ja normaalin sain. Ei tämäkään ihan pakasta vedetty ole, mutta ei nyt kovin huonokaan. Pikku puhteella ja parantamisella tästä saa itselleen kivan vaunun, ja kun tällä on päässyt reissaamaan niin on jaksanut väkertääkin.

Jos olisi varaa ostaa toinen niin olisin ostanut sen jo luultavasti aikapäiviä sitten, ja se olisi nimenomaan projekti.

Kuten joku jo aiemmin mainitsikin, niitä kuvia tänne. Vaikka olis "huonokin" kuva, niin silti se harmittaa vielä enemmän jos sitä ei ole.  ;)

• Vieras
    « Vastaus #283 : 26.10.2013 kello on 23:44 »
    Ja vaatimaton  ;D

Juurikin tätä. En sen ensimmäistäkään superlatiivia tökännyt tuohonkaan toteamukseen.  ;D

Nettikaravaanissa olisi isompaa projektia tarjolla, jos sellaista haluaa. Vaikkapa tuollainen: http://www.nettikaravaani.com/solifer/552/1398423 Muistelen myös, vaan en laiskuuttani viitsi etsiä, jossain tori.fissä tai vastaavassa olleen telisolkikka-projektin myynnissä.

Mistä kuvista tässä nyt puhutaan? Dethleffsistä ei ole projektikuvia, koska ei ole ollut projektejakaan. Olen joutunut askartelemaan sen kanssa erinomaisen vähän. Yhden saranan korjaus, tahi parin silikoniviivan veto eivät oikein ole uutisoinnin arvoisia. Pari juttua on tulossa, vaan katsotaan nyt, osoittautuvatko dokumentoinnin väärteiksi.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:27.03.2016 kello on 21:04
    « Vastaus #284 : 27.10.2013 kello on 00:05 »
    Liian pieni on tuo Solifer.

Kuvia, yleisesti vaunusta, jotta voidaan ihmetellä.  ;D