Kirjoittaja
Aihe: Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll.... (Luettu 105930 kertaa)
« Vastaus #256 : 7.08.2013 kello on 20:41 »
Mun mielest ,iha sama mikä lämmiti, jos tehoo tarpeeksi ja toteutus on käyttöön tehty asiallisesti.. eli ilma rumalla saa koppiin hyvän ja tasasen lämmityksen mikäli se on toteutettu sitä silmällä pitäen.. näis nyky vehkeis alkaa osassa olla iha hyvä talvikäyttöön sopiva lämmitys...
« Vastaus #257 : 7.08.2013 kello on 22:38 »
Minä olisin kyllä sitä mieltä että nestekiertoa lattiassa ei ilmapuhalluksella voiteta kovilla pakkasilla.Ei sitten millään... 
« Vastaus #258 : 7.08.2013 kello on 23:31 »
Elekää nyt alottako tähänkin ketjuun sitä Alde-Primus-Truma -jankkausta. Ne jutut on jo nähty tarpeeksi monta kertaa.
« Vastaus #259 : 7.08.2013 kello on 23:45 »
Elekää nyt alottako tähänkin ketjuun sitä Alde-Primus-Truma -jankkausta. Ne jutut on jo nähty tarpeeksi monta kertaa.
Hyvä, olen samaa mieltä. Aika paljon on poikettu otsikon aiheesta.
« Vastaus #260 : 8.08.2013 kello on 00:22 »
Nyt pitänee alkaa selväkieliseksi hetkeksi. Pienet vihjeeni kun eivät ole kaikille riittäneet. Minulla on siis jälleen tonnin komero. Tällä kertaa se tonni on kutenkin karkea arvio painosta. Otsikko ei kuitenkaan rajannut euroihin tuota, niin rimaa hipoen jatkan samalla. Löytyi siis ostettavaksi (jo parisen viikkoa sitten) ehjä ja kaikin puolin tomiva Dethleffs Nomad 530. Maailmaa kapine on nähnyt vuodesta -90. Katson onnistuneeni kaupassa huomattavasti ketjun alun yrityksiä paremmin. Varustelemme vermettä parhaillaan ja pikkunikkaroinneist a on jo kuviakin. Ei kuitenkaan mitään niin suurta ole ollut tekeillä, että maksaisi vaivan kirjoittaa niistä. Jos ei kummia satu, viikoloppuna on käytännön testi ohjelmassa. Suunta Savo. Puskapaikkoja ja muita ehdotelmia koiran(kin) kanssa matkaavalle vasta-alkajalle saa tarjota ja höyrypäisemmätkin ideat otetaan vastaan asiaankuuluvalla hartaudella. 
« Vastaus #261 : 8.08.2013 kello on 09:05 »
« Vastaus #262 : 8.08.2013 kello on 09:10 »
« Vastaus #263 : 8.08.2013 kello on 09:43 »
Minulla on siis jälleen tonnin komero....ehjä ja kaikin puolin tomiva Dethleffs Nomad 530. Maailmaa kapine on nähnyt vuodesta -90.
Varustelemme vermettä parhaillaan ja pikkunikkaroinneist a on jo kuviakin. Ei kuitenkaan mitään niin suurta ole ollut tekeillä, että maksaisi vaivan kirjoittaa niistä.
Ensinnäkin, onneksi olkoon vaunun johdosta ja äläs nyt jätä noita nikkarointikuvia sinne oman koneen kansioihin vaan tänne rohkeasti, sen verran Runebergiä sinussa tuntuu olevan jotta kuvat sopivasti maustettuna on mukavaa ajanvietettä täällä VOLVO - painotteisessa foorumissa, joten vaihtelu voisi jo virkistää meitä muitakin. 
« Vastaus #264 : 8.08.2013 kello on 09:49 »
Toudella näppärän tuntune kapine  Onnee ja menestystä kaikille osapuolille
« Vastaus #265 : 8.08.2013 kello on 09:59 »
Pirskatti kun sattui sulle vain huonot kelit mutta muutenhan siellä rannalla oli hyvä olla.. 
Mitä meinaat??? Mulla oli koko neliviikkoisen loman todella hyvät kelit. Välillä tuuli enempi ja vähempi ja toisaalla tuli vettä enempi ja vähempi, mutta kelissä ei ollu vikaa missään vaiheessa - Mää olin LOMALLA 
« Vastaus #266 : 8.08.2013 kello on 10:06 »
« Vastaus #267 : 8.08.2013 kello on 10:29 »
Meinasin vaan että kun olit Alatalossa niin tuli vettä ajoittain mukavasti, mutta niin kuin sanoit niin olit Lomalla niin silloin ei kelit haittaa.. 
Minäkin ollut lomalla. Lähdimme reissuun 25.7 ja 7.8 tultiin kotia kun lupaili sadekeliä, 1,5vko saman järven rannalla puskassa apin/anopin mökki tontilla. Vain kahtena yönä ripisteli sen verran että hereillä ollessa kuuli vaunun katolta ropinaa. Nyt sitten lapsilla valmistautuminen koulun jatkumiseen.
« Vastaus #268 : 21.08.2013 kello on 09:57 »
Tämä Mullin ketju on ilmeisesti jäänyt alitajuntaan: näin unta, että Mulli oli ostanut hevosen. Kaakki oli niin huonossa kunnossa, että kaikki luut ja lihakset paistoivat punaisina valkoisen karvapeitteen alta. Ja priimana olivat myyneet! 
« Vastaus #269 : 21.08.2013 kello on 10:46 »
Tämä Mullin ketju on ilmeisesti jäänyt alitajuntaan: näin unta, että Mulli oli ostanut hevosen. Kaakki oli niin huonossa kunnossa, että kaikki luut ja lihakset paistoivat punaisina valkoisen karvapeitteen alta. Ja priimana olivat myyneet! 
ai Kaija sinua älä ota tätä niin vakavasti  vaikka ymmärrän kyllä mytätuntosi onhan teitinkin tessuressu nyt korjaamolla ja molla mutta toivon todella ,että kohta taas pääsette kulkineella kulkemaan  Mullille paljon onnea uuten vaunuiluun ja paljon turvallisia kilometrejä 
|