Taidan aloittaa uuden ketjun tonne projekteihin.
-Desibeli
Ei, kun tuonne karavaanariblogiin aihetta rustaamaan

Taidan aloittaa uuden ketjun tonne projekteihin. Ei, kun tuonne karavaanariblogiin aihetta rustaamaan ![]()
Vesikiertoinen lattialämmitys?vilkaseppa tuolt.. yhe näkönen toteutus ja toimivaksi havaittu... http://karavaanari.org/index.php/topic,1128.60.html Muutaman päivän olen nyt kytännyt nettiä, soitellutkin vaunujen perään, vaan homma ei etene. Nyt se on iskenyt sillä riesalla, ettei tohdi päättää mitään.
Mikä siinä on että ei voi olla tolkkua ihmislantussa? Ensin se ajattaa säkki päässä multakaupoille ja nyt ei edes katsomaan viitsi lähteä ilman, että jo etukäteen luulee saavansa tonnin (tuhannen kiloa) timanttia hyppysiinsä. Huomenissa pitää kyllä saada jo jotain aikaiseksikin... Osaisiko joku muuten valaista minua eräässä oudoksi päättämässäni jutussa? Kertoisi, jotta miten tällä foorumilla ei ole enempää vaunuja kaupan? Ei kai se käytetyn vaunun kauppa nyt vain ole niin hurjaa touhua, ettei sitä tohdi omissa nimissään käydä missään? Kertoisi, jotta miten tällä foorumilla ei ole enempää vaunuja kaupan? Ei kai se käytetyn vaunun kauppa nyt vain ole niin hurjaa touhua, ettei sitä tohdi omissa nimissään käydä missään? Ei ole koska tämän foorumin kauppapaikka on aika huono siihen, mutta tämä(kin) on työn alla ![]() ...mutta tämä(kin) on työn alla Hyvä näin, koska nettikaravaaniahan ei ole oikeastaan "portattu" autoista vaunuille. Tuota... En toki haluaisi olla kohtuuton, mutta jos ennen aamua saisit tuollaisen valtakunnallisen kauppapaikan pystyyn ja sinne nyt vaikka viisikin sataa 0 - 5000 euron komeroa riviin, niin hyvä juttu. Tai ollaan höveleitä ja herätään vasta tuossa 11:n korvilla, niin ei tule kiire ![]() Hyvä näin, koska nettikaravaaniahan ei ole oikeastaan "portattu" autoista vaunuille. Kauppapaikka onnistunee helpostikin, vaunujen kanssa voi tehdä tiukkaa... Kauppapaikka onnistunee helpostikin, vaunujen kanssa voi tehdä tiukkaa... No jos nukun puoli kahteentoista? ![]()
Toinen syy saattaa olla ett osa meis on senverran"rakastunu" vaunuihimme ja autoihimme mitkä on tuunattu mieleiseksi ja helläs huomas hamaan tappiin asti..
Toinen syy saattaa olla ett osa meis on senverran"rakastunu" vaunuihimme ja autoihimme mitkä on tuunattu mieleiseksi ja helläs huomas hamaan tappiin asti.. Kyllä näin on. Itse maksoin 89 mallin Detskusta 2800 euroa lähes 4 vuotta sitten. Nyt en raaskisi myydä 4500 - 5000 € vaikka joku maksaisi. Enkä anna vielä aurinkosähkösysteem iä mukana tohon hintaan. Kun sen on itse siivonnut ja käynyt paikkoja lävitse, nähnyt kunnon ja tietää mikä se on. Niin eihän sitä silloin raaski myydä ennenkuin kuolinvuoteella jos maalisella omaisuudella ei oleenää merkitystä. Tästä syystä vaunuja ei ole täällä juuri kaupan ![]() Rautaan ei saa rakastua..
Rautaan ei saa rakastua..Ehkä ei rakastu mutta kiintyy sitä siihen vaan kummasti, mutta vuodet auttaa tuohonkin tautiin....ja toki se tämänhetkinen ja ominaisuuksiltaan parempi "rauta". ![]() Ei sais yllyttää! Pistin sit kulkimen myyntiin. Nyyyyyh!
Osta Mulli Detsku, se hjuva ja kuiva ! Duodaduoda... Tavataanko tuo vähän niinkuin No-Mad 530? Kyllä näin on. Itse maksoin 89 mallin Detskusta 2800 euroa lähes 4 vuotta sitten. Nyt en raaskisi myydä 4500 - 5000 € vaikka joku maksaisi. Enkä anna vielä aurinkosähkösysteem iä mukana tohon hintaan. |