|
Sivuja: [1] Siirry alas
Katselin vähän jätevesiputkien tarjontaa niin koon muunnos ei ole ongelma. Mikäs se pointti siinä on, että hana pitää saada juuri ulkopuolelta auki? Kahteen edelliseen vaunuun kun rakensin itse harmaavesisäiliön, laitoin venttiilin kahvoinen sisäpuolelle. Ne oli kuitenkin sijoitettu niin, että punkan-alus-tavaraluukun kun avasi, niin kahvaan pääsi ulkopuolelta käsiksi. Nykyisessä vaunussa pitäisi mennä sisään ja nostaa punkka, ja pungeta itsensä kaukaisimpaan takanurkkaan jotta saisi hanan avattua. Niin että jospa se tarve viedä se hana ulkopuolelle on riippuvainen säiliön sijoittelusta? Kahteen edelliseen vaunuun kun rakensin itse harmaavesisäiliön, laitoin venttiilin kahvoinen sisäpuolelle. Ne oli kuitenkin sijoitettu niin, että punkan-alus-tavaraluukun kun avasi, niin kahvaan pääsi ulkopuolelta käsiksi. Nykyisessä vaunussa pitäisi mennä sisään ja nostaa punkka, ja pungeta itsensä kaukaisimpaan takanurkkaan jotta saisi hanan avattua.Tämä selvä.. Itse vain mietiskelin sitä saapastelua siellä tyhjennyspaikalla ulkopuolella. Sopivasti saa vielä roiskeet iholle, jos hana on lähellä tyhjennysputkea. Tästä syystä sisällä. Mulla se hana on sisällä ihan keittiökaapissa. Sivuja: [1] Siirry ylös
|