rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: karavaanari.org -logoa esiin kesä reissuilla  (Luettu 3021 kertaa)

• Vieras
  • Vs: karavaanari.org -logoa esiin kesä reissuilla
    « Vastaus #15 : 19.06.2013 kello on 14:50 »
    Tuo on kyllä hieno!  Thumb
    Monesti näkee asuntoauton perässä elämän viisauksia tai kuvaa ja nettiosoitetta.
    Minäkin tahtoisin laittaa jotakin,.. Hymyilevä auringon kuvan ja tekstin,... Aurinkoiset suomalaiset  karavaanarit elävät omaa unelmaansa mailmalla tai jotakin tuonne päin mutta mies ei suostu minun tuolle ajatukselle.  :'(

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:10
    • Eipä turhia höttyillä :)
    Vs: karavaanari.org -logoa esiin kesä reissuilla
    « Vastaus #16 : 19.06.2013 kello on 15:05 »
    mutta tunnus sana ORG. niin tiedän ,että kamuja ollaan  Thumb  :)

Vaan kuis tuo moottoripyörä.org, joka käyttää "salasanaa" .ORG! Siis tosiaan piste edessä ja huutomerkki perässä ::)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #17 : 19.06.2013 kello on 16:54 »
    Nonnii, ny löytyy meitinkin autosta tunnistautumiskylti t Thumb
    Ei muuta ku juttusille, eikä tartte olla kuivinsuin....meill ä on iso vesisäiliö :laugh:

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 5.11.2025 kello on 17:44
    « Vastaus #18 : 19.06.2013 kello on 18:25 »
    Tälläisen saa kun ilmoittaa minulle yv:nä sähköpostiosoitteen niin voin lähettää tarkemman, jos sit itse tulostaa tai voin tehdäkkin kun on laminointikone. Thumb

Tuollasen sain värkkäiltyä omin pikku kätösin MJO33400:n pohjaa apuna käyttäen, kiitos siitä!!! Thumb

Tämä kyltti lähtee pohjoista kohti.... tulkaa moikkamaan, jos satutaan saman polun varteen!!!!