Onkos jossain myynnissä noita logoloisia..
|
Onkos jossain myynnissä noita logoloisia..
Ei tietääkseni.
Tulostin org:n sivun logoineen. Siitä värkkäsin nimimerkkini kanssa ja ihan kelvollinen ja tunnistettava tuli. Hiacen koelaudalla tuo pyörii ![]() täällä on kyllä mjo:lla ainakin tuo tulostettava versio
onkos muilla ,jos sais sen tähän osioon vaikka ? Mulla on Orgin lippu yleensä esillä, jos ollaan yötä pidempään paikallaan
![]() Saa käydä juttusilla jos sen bongaa. Muista paikoista ei ole vielä tietoa, mutta aika varma olen että sen voi nähdä joskus Lohenpyrstössä ja ehkäpä myös joskus Kunkulla Esim. Keskisen Onnelassa joutuu tunnistamaan muilla keinoin, kun siellä ei tule liputettua. minut tunistaa tuosta saukosta
joka on tuolla tuulilasin oikeassa reunassa ja vaanarimerkki siinä sylissä tai sitten köökin ikkunassa on org.logo jossa SIPU saapi tulla moikkaamaan ei me olla pahoja vaikka aika pahan näkösiä ollaankin ![]() mutta tunnus sana ORG. niin tiedän ,että kamuja ollaan ![]() Vaunun etuklasista löytyy meidänkin logot nimien kera
Tarrat löytyy vaunun etu/takaosasta, mikäli ehdin ne liimata.
Tarrat löytyy vaunun etu/takaosasta, mikäli ehdin ne liimata.Hei mistä sen printattavan logon saisi? En taaskaan tumpelo älyä -missä sivulla se on? Vai otatteko osasta sivua kuvakaappauksen? ![]() Kiitos -oikein hyvin!
Pitääpä käydä kysäsemässä paljonko ne vaatis rahnaa, jos noita printtais nivaskan säänkestävinä tarroina. Omat tulosteet kun kestää kulkineen pintaan liimattuna vähän heikosti. On pitänyt jo aiemminkin käydä, mutta kun on sama pää kesät talvet, niin tuppaa tämmöset unohtumaan.
Pitääpä käydä kysäsemässä paljonko ne vaatis rahnaa, jos noita printtais nivaskan säänkestävinä tarroina. Omat tulosteet kun kestää kulkineen pintaan liimattuna vähän heikosti. On pitänyt jo aiemminkin käydä, mutta kun on sama pää kesät talvet, niin tuppaa tämmöset unohtumaan. Osta biltemasta laminointikone 19.99€ tulostat netistä kuvia, ja eikun laminointi päälle ja liimailemaan hyvällä kakspuoliteipillä ja on säänkestäviä (nimimerkillä "kokemusta on") tälläisenkin löysin
ja tuolla on sitten nimm. paikka http://karavaanari.org/kuvat/Rekisteri%20kilpi%20logo%202a.jpg Tälläisen saa kun ilmoittaa minulle yv:nä sähköpostiosoitteen niin voin lähettää tarkemman, jos sit itse tulostaa tai voin tehdäkkin kun on laminointikone.
|