Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Muihin karavaanareihin tutustuminen

<< < (9/23) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 17.06.2013     kello on 00:05 ---Sorry, tarkoitin Camel boots- mies

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Thumb

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: untuvikko - 15.06.2013     kello on 01:06 ---Minnen tykkää tästä että mä oon aina väärän ikänen. Mieleltäni en ole ku 27, syntymävuosi sanoo että 40 on täynnä. Sitte treffeillä on porukkaa joka on huomattavasti enemmän ku 27 tai 40.

--- Lainaus päättyy ---

No tääl on toinen joka on aina väärän ikänen.. Ei oo tuota 40 vielä ees mittarissa, vaikka 30 on jo ylitetty. Ihan liian nuoria minnekkään humppatreffeille. Ja sitä omaa pöytää tosiaan tuntuu nämä 50+ kovasti karttavan  ::)

Tähän on niin tottunut, kun mulla tän lisäks vielä ihan liian vanhoja lapsia.. Vanhempain illassa istun oman isäni, opettajani ja äidin serkkuni kanssa, meillä kun on samanikäisiä lapsia.. Ja nyt kun mun lapset on isoja (12, 10 ja 6), niin vanhat luokkakaverit taluttelee niitä omia taaperoitaan.. Toisilla ei lapsia vielä ollenkaan.

Tän kaiken lisäksi olen nainen ja voin keskustella AUTOista, mitä ei varsinkaan nämä vähän vanhemmat miehet tunnu millää sulattavan... Sitä on kohdannut tälläsiä  :o ilmeita kun kertoo vaihtaneensa autoon öljyt tai vesipumpun...

Mutta tosiaan ORGin treffeillä parin palstalaisen kanssa sentään on sananen vaihdettu (Sipu)  Thumb

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 17.06.2013     kello on 00:35 ---No tääl on toinen joka on aina väärän ikänen.. Ei oo tuota 40 vielä ees mittarissa, vaikka 30 on jo ylitetty. Ihan liian nuoria minnekkään humppatreffeille. Ja sitä omaa pöytää tosiaan tuntuu nämä 50+ kovasti karttavan  ::)

Tähän on niin tottunut, kun mulla tän lisäks vielä ihan liian vanhoja lapsia.. Vanhempain illassa istun oman isäni, opettajani ja äidin serkkuni kanssa, meillä kun on samanikäisiä lapsia.. Ja nyt kun mun lapset on isoja (12, 10 ja 6), niin vanhat luokkakaverit taluttelee niitä omia taaperoitaan.. Toisilla ei lapsia vielä ollenkaan.

Tän kaiken lisäksi olen nainen ja voin keskustella AUTOista, mitä ei varsinkaan nämä vähän vanhemmat miehet tunnu millää sulattavan... Sitä on kohdannut tälläsiä  :o ilmeita kun kertoo vaihtaneensa autoon öljyt tai vesipumpun...

Mutta tosiaan ORGin treffeillä parin palstalaisen kanssa sentään on sananen vaihdettu (Sipu)  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

oltais varmaan enemmänkin sanasia vaihdettu
mutta kun siinä ulkoillessa pakkas tulemaan hiukan viilee olo
pakastahan olikin silloin vaan -30 astetta
mut olihan meitä treffeillä silloinkin 6 vaanarikuntaa
(jos muistan oikein) uskaltautunut treffeille  Thumb
ja vieläpä yksi uhkarohkea ,joka tuli raahesta asti
siinä oikea vaanari ,ettenkös sanois  Thumb
mutta eiköhän tässä vielä järkätä ,vaikka sinne Lemmille
uudet treffit ja silloin ,kun olis vaikka + 20 tai hitusen vaillekkin 
niin sekin olis parempi
ja silloin saatais jutustella vaikka aamusta iltaan  Thumb :)

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 17.06.2013     kello on 10:00 ---oltais varmaan enemmänkin sanasia vaihdettu
mutta kun siinä ulkoillessa pakkas tulemaan hiukan viilee olo
pakastahan olikin silloin vaan -30 astetta
mut olihan meitä treffeillä silloinkin 6 vaanarikuntaa
(jos muistan oikein) uskaltautunut treffeille  Thumb
ja vieläpä yksi uhkarohkea ,joka tuli raahesta asti
siinä oikea vaanari ,ettenkös sanois  Thumb
mutta eiköhän tässä vielä järkätä ,vaikka sinne Lemmille
uudet treffit ja silloin ,kun olis vaikka + 20 tai hitusen vaillekkin 
niin sekin olis parempi
ja silloin saatais jutustella vaikka aamusta iltaan  Thumb :)

--- Lainaus päättyy ---
Hei, kiitosta vaan, tunnistin itseni tuosta. Pisin saunareissuni toistaiseksi, n. 600 km sivu;)

Haapaniemen Paroni:
Kaikkien kanssa juttuun on tultu,muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta,ne oli niitä oikeita karavaanareita ;) :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View