Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Muihin karavaanareihin tutustuminen

<< < (8/23) > >>

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: untuvikko - 16.06.2013     kello on 12:10 ---niin onki  :laugh: ja se on ollukki siellä  ;D mutta jostain syystä se on tarvittu sieltä ja unohdettu laittaa takas  :o Mut nyt emäntä lievässä kiihtyneessä tilassa kaiveli ompelupakin ylälootasta ja nykäs mertin kuminauhaa ja isännän avustuksella kyhäs varmuuslukon pitimen ettei oven kiinni laittaessa lopsahda lukkoasentoon... sen kun muistais vaan sitte paikoilleen laittaa...

Ruokaa laitellessa neitokainen nykäs hauen... on se taitava Thumb

--- Lainaus päättyy ---

jaa taidatte olla siinä venesataman rantapaikoilla. Tuossa venesatamassa on tullut monet kerrat yövyttyä, jo ennen nykyisiä karavanalueen pitäjiä. Kalaa on siinä venesatamassa, muutoin liian matalaa. Sitä vastoin kun lähtee uistinta vetämään niin silloin kannattaa laskea heti vieheet pyytämään. Kerran olen saanut rapaiat 3kg taimenen heti siitä ensimmäisten reimareiden kupeelta ja useampia pienempiä.
Ruoka/lounas siellä ravintolassa on hyvää keskitasoa ja hinnat kohtuullisia. Saa ostaa myös herkullisia leivonnaisia.

Me kun ympäri ämpäri reissataan, aina tulee etsittyä paikallisia leipomoita. Mitä pienempiä ovat sen parempia ;)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 16.06.2013     kello on 16:08 ---
Me kun ympäri ämpäri reissataan, aina tulee etsittyä paikallisia leipomoita. Mitä pienempiä ovat sen parempia ;)

--- Lainaus päättyy ---

Norjasta löytyy pieni baakkeri helpommin kuin meillä kotosuomessa. Ja ei muuta kun kaffeen keittoon kulkimeen.  Thumb

Vesseli:
Kerran olen ollut treffeillä Lahden messujen yhteydessä eikä se ollut yhtään hullumpaa. Tuli uusia tuttavuuksia ja naurua riitti. Reissussa ollessa campingit kierretään kaukaa ja mennään puskaan. Olen sellainen Camel-mies.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 17.06.2013     kello on 00:01 ---Olen sellainen Camel-mies.

--- Lainaus päättyy ---

Polttelet siis omia tupakoita ;D

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.06.2013     kello on 00:03 ---Polttelet siis omia tupakoita ;D

--- Lainaus päättyy ---

Sorry, tarkoitin Camel boots- mies

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View