Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Muihin karavaanareihin tutustuminen

(1/23) > >>

untuvikko:
Ruunuhelmessä, Oulujärvellä.

Sitä minä vaan että treffeillä ollaan. Ja ulkopuolisia, kun ei osata humppaa ja valssia ja ja ja.... Istuttiin pöytään asenteella, tähän mahtuu muitaki jospa tässä tutustutaan... Joo ei.

Minnen tykkää tästä että mä oon aina väärän ikänen. Mieleltäni en ole ku 27, syntymävuosi sanoo että 40 on täynnä. Sitte treffeillä on porukkaa joka on huomattavasti enemmän ku 27 tai 40. Ihan keskenämme saimme istua, kunnes nukkumatti voitti, (vain emäntä lomalla ja saanu nukkua piiitkään, isäntä joutuu raatamaan aamusta saakka joten pakkohan se oli tuutimaan tulla.... tai koneelle....)

Eli. En tiiä. Toivoisin, että uudet naamat otetaan mukaan myös illanistujaiskökkäj äisiin, miten sitä muuten tutustuu?? Tai jos se on väärä tapa, niin kertokaa untuvikolle, kuinka sitä ppitää edetä???

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: untuvikko - 15.06.2013     kello on 01:06 ---Sitä minä vaan että treffeillä ollaan.

Eli. En tiiä. Toivoisin, että uudet naamat otetaan mukaan myös illanistujaiskökkäj äisiin, miten sitä muuten tutustuu?? Tai jos se on väärä tapa, niin kertokaa untuvikolle, kuinka sitä ppitää edetä???

--- Lainaus päättyy ---

Minä olen ratkaissut niin, että kierrän treffit kaukaa.

Saunassa alueilla tutustuu ihmisiin, ja naapurikulkineen väen kanssa jutustellessa, mutta ite kyllä yleensä jatkan matkaa viimeistään parin päivän päästä. 

Netissä ihmiset tulee tutuksi, elämä on muuttanut tänne. ;D

Weicco:
Ja hankkiutuu sellaiseen paikkaan jossa ei ole noita elläkeläisten humppa tanssi renkutuksia  :D

perho-ukko:
Olen todennut vuosien varrella,että parhaat kanssakulkijat olen tavannut,ikään katsomatta,puskaparkeissa,monta ystävä-suhdetta on tullut,vaihdettu kuulumisia,ja "parannettu" maailmaa !!!!

MatsOnni:
Yli 20 vuoden aikana mulle ei oikein ole avautunut treffien idea, paitsi jos niissä on joku selvä teema. Tämä on niin iso porukka, että parhaiten sisään pääsee silloin kun tapaa samoista asioista kiinnostuneita, mikä se nyt sattuukin olemaan. Ei muakaan ihan vähällä saa humppa-, karaååkekarnevaalei lle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View