Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muihin karavaanareihin tutustuminen
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: untuvikko - 16.06.2013 kello on 00:38 ---
Palatessani huomasin, että perskuta, asunto-osan ovi oli lopsahtanu lukkoon. Ohjaamon ovet oli ihan tarkoituksella.... Ja avaimet, tietenki sisällä. Voihan venäjä vähän pahemmin ilmaistuna. Kuskin ikkuna oli pienen raon verran auki, mutta eihän meillä mitään välineitä ollut. Viereisen kulkuneuvon isäntä oli tuumannu että pitäs olla rautalankaa, ja oli painellu sisälle kulkimeensa. Meidän isäntä kuvitteli että josko se olis apua tarjoamassa, etsimässä kenties jotain tarviketta. Mutta eipä. Oli vain tuumannu että onneksi on lämmin yö.
Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kulkimen ulkopuolelle on hyvä laittaa jemma nimiseen piilopaikkaan vara-avain. :)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: untuvikko - 15.06.2013 kello on 12:22 --- :laugh: ;D :P
Onpa mukava huomata etten olekkaan ainut "outo lintu" Thumb
No, onpahan tullu koettua sitte ainaki yhet treffit, ja vielä on asennetta mennä katselemaan päiväohjelmaa ja odottaa kara-okea (vaikka pelkäänpä että humppatuutti jatkuu siinäkin........) Ja koitinhan mä opettaa ukkoa valssaamaanki tanssilattian reunalla, ja sitten vielä "sormipelillä" pöydän pinnalla, mutta eih, ei onnistunu :laugh: Enkä tohtinu hakea ketää konkaria tanssimaankaan Thumbd
Mutta jospa sitä. Tämän palstan kautta olen saanu hyvän kuvan karavaanareista, uppo oudot ajelee ja auttaa, kun on jotain ongelmaa... (Enhän toki muista kuka, ja mikä oli ongelma, mutta ongelma kuitenki ratkes, vuos tai kaks sitte ::) ) Joten eihän sitä tiiä vaikka sitä törmäis palstalaisiin jossain, löytyis yhteinen kiinnostuksen aihe. Ehkä reissaaminen :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä ett viiun valot pelaa.. Olipa lähell ettei törmätty ku oltiin tuloss sinne rehveille ku oli tarkotus käyvä moikkaamassa äit muorii joka sill kyläll asustaa.. va sae ilma piti kotona ku siell tykkäis olla pihalla... vaikk nyhthän siell ois hieno ilma..
sipu:
no mä olen taas tällänen
omituisten otusten kerholainen
tässäkin porukassa ???
kun viihdyn erittäin hyvin treffeillä
kuin muissakin paikoissa
joissa on pal-joo-oon porukkaa
mutta onhan se hyvä
että meitä on monen moista kulkijaa
tai vaanaria
jotta jokaiselle löytyy jokaiselle omat harrastepaikkansa Thumb
untuvikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.06.2013 kello on 08:23 ---Kulkimen ulkopuolelle on hyvä laittaa jemma nimiseen piilopaikkaan vara-avain. :)
--- Lainaus päättyy ---
niin onki :laugh: ja se on ollukki siellä ;D mutta jostain syystä se on tarvittu sieltä ja unohdettu laittaa takas :o Mut nyt emäntä lievässä kiihtyneessä tilassa kaiveli ompelupakin ylälootasta ja nykäs mertin kuminauhaa ja isännän avustuksella kyhäs varmuuslukon pitimen ettei oven kiinni laittaessa lopsahda lukkoasentoon... sen kun muistais vaan sitte paikoilleen laittaa...
Ruokaa laitellessa neitokainen nykäs hauen... on se taitava Thumb
aaoulusta:
Ite tykkään tutustua reissunpäällä siellä missä sattumoisin ollaan, mukavia tuttavuuksia /juttutuokioita on niin koti kuin ulkomaalaisten kanssa tullut. Mutta ymmärrän kyllä niitä jotka haluavat olla ihan itekseenkin, minäkin/mekin joskus kaipaan omaa rauhaa..jos oikein hyvin voi sattua niin on jopa mahdollista että törmää sellaiseen auto/vaunukuntaan että syntyy parempikin tuttavuus-suhde....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta