rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein (veto)auto vaihtuu?  (Luettu 9457 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.09.2025 kello on 17:31
Vs: Kuinka usein (veto)auto vaihtuu?
« Vastaus #15 : 10.05.2013 kello on 11:17 »
3 vuotta tulee nykyisellä veturilla täyteen ja tarkoitus olisi se Mersuun vaihtaan.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.11.2025 kello on 17:44
« Vastaus #16 : 10.05.2013 kello on 12:51 »
3 vuotta tulee nykyisellä veturilla täyteen ja tarkoitus olisi se Mersuun vaihtaan.

Thumb Thumb Thumb Thumb

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.11.2025 kello on 16:53
« Vastaus #17 : 10.05.2013 kello on 13:17 »
Reilun 30 vuoden aikana ollut puolenkymmentä eri vetoautoa, nykyinenkin on vuoden 2005 mallia ja mukavasti vielä vaunu kulkee perässä.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
« Vastaus #18 : 10.05.2013 kello on 14:51 »
Mulla on varaa vain vanhoihin romuihin ja auto vaihtuu, kun alkaa edellisen romun korjailu olla joko liiankin tuttua tai liian kallista. Justiin pistin muutaman romuauton Kuusakoskelle, niin on edes jotain tuloakin autoista, nimittäin se 100€/tonni.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 20:56
« Vastaus #19 : 10.05.2013 kello on 19:59 »
Vetoauto vaihtunee aikaisintaan 5 vuotiaana. Hyvää autoa on turhaa vaihtaa aikaisemmin kun ei mitään murheita ole taaskaan Volvossa ollut. Nyt kun on (vihkoinkin) päässyt 4-vetoon ei akuuttia tarvetta ole muutenkaan vaihtaa. Tämä auto on mun autoiluhistoriani 4. Volvo.
Edellisellä ajelin yli 6 vuotta / 160 tkm ilman mitään murheita.

Nyt kohta 1½ vuotiaassa autossa vasta 40 tkm mittarissa eli sisäänajo alkaa olla pian suoritettu  :D

• Karavaanari
« Vastaus #20 : 10.05.2013 kello on 20:12 »

Nyt kohta 1½ vuotiaassa autossa vasta 40 tkm mittarissa eli sisäänajo alkaa olla pian suoritettu  :D
Sisään ajo???? Alle 200tkm ei ole edes kunnon sisänajo,..... minun mielestä!  ;D ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
« Vastaus #21 : 11.05.2013 kello on 10:47 »

Thumb  :D

Onko uus Marja Liisa tulossa  ::)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.09.2025 kello on 17:31
« Vastaus #22 : 11.05.2013 kello on 16:29 »

Se ois kyllä hieno peli, mutta oon katellu vähän vähän ajettua GL mallia.

• Karavaanari
« Vastaus #23 : 11.05.2013 kello on 16:47 »
Se ois kyllä hieno peli, mutta oon katellu vähän vähän ajettua GL mallia.

Aaltoja....aaltoja. .... Thumb Thumb Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:04
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #24 : 11.05.2013 kello on 17:52 »
Aaltoja....aaltoja..... Thumb Thumb Thumb

On se joillain helppoa, ei tartte ostaa mielenvirikettä , ei tirkistellä vaimoa , ei edes ajatella muuta.
Menee taksitolpalle katselee ihailee ja naattii. Savolaista pervoutta parhaimmillaan  :-* ::)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:17.11.2025 kello on 11:18
« Vastaus #25 : 11.05.2013 kello on 19:16 »

Ite ujostelin Mersuun vaihtoa (ehkä semmosen ökyimagon takia), mutta täytyy kehua, että on se hyvä auto! Nyt vaihtuu merkki, muista syitä, mutta on siinäkin jotain tähdellistä!

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
« Vastaus #26 : 11.05.2013 kello on 19:59 »
Jou Matti,  Thumb uudelle tulevalle autollesi.  Itse kävin myös katselemassa Subarua ja muitakin 4 - vetoja,  muut syyt kuitenkin painoivat vaa´assa Volvon suuntaan.  Kaikkea ei voi saada.

:)

• Vieras
  • Vs: Kuinka usein (veto)auto vaihtuu?
    « Vastaus #27 : 11.05.2013 kello on 20:03 »
    Ite ujostelin Mersuun vaihtoa (ehkä semmosen ökyimagon takia), mutta täytyy kehua, että on se hyvä auto! Nyt vaihtuu merkki, muista syitä, mutta on siinäkin jotain tähdellistä!

Ei voi kiistää, on se mese hyvä auto ajaa ja diiselit ovat vielä yllättävän taloudellisiakin. Mutta mielestäni se hyvä ja rauhallinen, yllätyksellitön ajo-ominaisuuskaan ei riitä jos jokainen vehon huoltomies tulee jo nimeltä tutuksi Thumbd

Meillä tuo mersun laatukäsite ei ikävä kyllä toteutunut. Noh lopputulemana maajohtaja antoi oulun vehon johtajalle suoran kehoituksen tutustua huolella käymäämme sähköpostikeskustel uumme ja hoitaa asia kuntoon. Tämä soittikin ja lupasi hoitaa asian, mutta alkoi utelemaan kuka oikein olen kun HÄN ei tunne minua ja mikä oikein olen ammatiltani? Kun kerroin olevani yleistyömies Jantunen hän kävi röyhkeäksi ja uhkasi tämän tulevan meille vielä kalliiksi. Mitäs siinä, katkaisin puhelun ja toimitin sähköpostit tuttavuudelleni saksaan.
    Saksasta sainkin viestiä takaisin, että tämä ei voi olla totta, mutta kun oli suomen maajohtajan sähköinen allekirjoitus alla ja kerroin paikallisen johtajan alkaneen uhkailemaan vielä puhelimessa.
    Seuraavana päivänä tuli viesti jotta heidän takuu toimii joka maassa ja kaupungissa, eikä auton ostomaalla tahi jälleenmyyntipaikal la ole mitään väliä, en ollut ostanut autoja oulun veholta vaan yksityiseltä tuojalta joka toi niin uusia kuin ns tehtaan jagerwageneita. Sain myös kehoituksen soittaa suoraan maajohtajalle, hän kuulema osaa ja varmasti haluaa hoitaa asian kuntoon tai auto noudetaan suoraan meiltä kotoa saksaan huollettavaksi. Ei autoa korjattu saksassa, ei helsingissä vaan ihan täällä oulun vehossa.

Saimme vielä pitkäksi venähtäneen korjauksen ajaksi vehon ilmaisen vuokra-auton ja laskua ei ole vieläkään näkynyt.

Niin että hyvin se oulun vehokin oppii meitä sekatyömiehiäkin  kohtelemaan kun maajohtaja käy henkkohtaisesti pitämässä koulutusta. Ei tarvinnut kuin vaihtaa paikallinen herra nokkamies työpöytineen, niin loppu hoitui jo kuin tanssi, eikä kukaan enää kysellyt tuttavuuksiani tahi ammattia taikka etes orgin palstan arvoa ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #28 : 11.05.2013 kello on 20:09 »
    Tapanilla kunnon kokemuksia.

• Vieras
  • Vs: Kuinka usein (veto)auto vaihtuu?
    « Vastaus #29 : 11.05.2013 kello on 20:31 »
    Niin että hyvin se oulun vehokin oppii meitä sekatyömiehiäkin  kohtelemaan kun maajohtaja käy henkkohtaisesti pitämässä koulutusta.

Tuon takia minä ajelen Toyotalla, automerkki jonka myyjätkin tietävät että lähes kaikki ostajat ovat yleensä duunareita, pitää sitä meitäkin pitää ihan immeisinä.  ;D

Aikamoista tekstiä, täällä jos olisi "nostaa hattua"-hymiö niin tässä jos missä olisi sellainen hetki, harvalta kuulee noin suoraviivaista tekstiä automerkistään, vaikkakin jo menneessä muodossa mutta kuitenkin, mutta pitää nostaa Mersullekin hattua jotta on tehnyt työnsä jotta asiakas tuli tyytyväiseksi, valitettavasti kylläkin menettivät yhden.