rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Vaunun peruutusvalo  (Luettu 22023 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:49
  • Savo
Vs: Vaunun peruutusvalo
« Vastaus #15 : 30.04.2013 kello on 11:36 »
Käytettyä katsellu,mutta V70 ja bensa ja T5 Ja Automaatti :D :D
Suattaapi olla että nuissa on vielä 7 napainen.. ;D

• Vieras
  • Vs: Vaunun peruutusvalo
    « Vastaus #16 : 30.04.2013 kello on 11:51 »
    No tuolla ei ainakaan köyhdy totaalisesti. Vaunussa on jo valmiina. Olikohan 70€ ja rapiat tehdas 13-napaisen hinta Skandixilla. Jushille ainakin linkin laitoin ja osti hää pois.
    Näinpä tein.Meni kuin hansikas paikalleen.Nyt olis Volvo V70 7-napainen sarja joutilaana.Pikkurah alla käykäähän joku hakemassa kun täällä päin ajelette. ;D

• Vieras
    « Vastaus #17 : 30.04.2013 kello on 11:55 »

Toyotan hinnasto tuntee vielä tänä vuonnakin 7-napaisen joka on muuten 70 euroa halvempi kuin 13-napainen eli Toyoissa tulee 7-napaista näkymään pitkälle tulevaisuuteen, nuuka Toyotamies tinkii kaikessa missä voi, liekkö samoin Volvolla.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #18 : 30.04.2013 kello on 12:11 »
    Toyotan hinnasto tuntee vielä tänä vuonnakin 7-napaisen joka on muuten 70 euroa halvempi kuin 13-napainen eli Toyoissa tulee 7-napaista näkymään pitkälle tulevaisuuteen, nuuka Toyotamies tinkii kaikessa missä voi, liekkö samoin Volvolla.

Nuuka Toyotamies huomaa jossain vaiheessa, että nuukuus puree omaan nilkkaan.  Siinä vaiheessa kun sen halvan alkuperäisen 7 napaisen lisäksi pitää ostaa uusi 13 napainen.

• Vieras
    « Vastaus #19 : 30.04.2013 kello on 12:17 »
    Nuuka Toyotamies huomaa jossain vaiheessa, että nuukuus puree omaan nilkkaan.

Noinhan siinä voi käydä mutta miten lie, milloin tuo 13-napainen tulee pakolliseksi, kun itsellä tarve olisi vain alle 750 kg peräkärryihin.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #20 : 30.04.2013 kello on 12:58 »
    Noinhan siinä voi käydä mutta miten lie, milloin tuo 13-napainen tulee pakolliseksi, kun itsellä tarve olisi vain alle 750 kg peräkärryihin.

Eikö tuo valoasetus koske myös jarruttomia peräkärryjä, silloin niissä on oltava 13 napainen jos uuden hankkii/käyttää.

Aikoinaan kun vuokrasin vaunua Saksasta tuo ongelma tuli eteen kun autossa oli 7 napainen ja vaunussa 13. Adapterilla tuo onnistuu hyvin jos tilanne on päin vastoin mutta noinpäin ei. Adapterilla sai ajovalot toimimaan, mutta ensi töiksi piti käydä ostamassa kaapelia ja vetää sitä auton akusta adapteriin ja kytkeä vaunun ssisäsähköt sen kautta, saksalaisilla kun ei ainakaan silloin ollut akkuja vaunuissa. Neljän viikon puskareissu  Saksassa, Ranskassa, Espanjassa ja Portugalissa onnistui noinkin ja vaikka oltiin pelkästään auton akun varassa sähkötkin riittivät.

Kyllä minä valitsisin 13 napaisen 70.- euron lisähinnasta huolimatta. Siihen ollaan täälläkin vihdoin menossa ja toiminnaltaan se on luotettavampi kun 7 napainen jota reivitään ja väännetään usein väljäksi. Tuo 13 napainenhan "kierretään" paikoilleen. 

• Vieras
    « Vastaus #21 : 30.04.2013 kello on 13:09 »
    Kyllä minä valitsisin 13 napaisen 70.- euron lisähinnasta huolimatta. Siihen ollaan täälläkin vihdoin menossa ja toiminnaltaan se on luotettavampi kun 7 napainen jota reivitään ja väännetään usein väljäksi. Tuo 13 napainenhan "kierretään" paikoilleen.

Hyvä tietää, sait vakuuttuneeksi, täytyypä muistaa tuo ettei edes muistele 7-napaista.  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:13
    • Etelä-Pohjanmaa
    « Vastaus #22 : 30.04.2013 kello on 13:25 »
    Eikö tuo valoasetus koske myös jarruttomia peräkärryjä, silloin niissä on oltava 13 napainen jos uuden hankkii/käyttää.

En tiedä valoasetuksesta. Mutta viime vuonna ostin uudet kärryt ja siinä oli 7 napainen, eikä 13 napaista edes saanut.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #23 : 30.04.2013 kello on 13:42 »
    Kaupan tekiäisiksi pyytää 13 napasen ;) Helppoa :D

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #24 : 30.04.2013 kello on 14:54 »
    Ja mä en ymmärrä että mitä virkaa tolla peruutus valolla on :o Ei noissa rekka hommissakaan paljon vallassut,kun pelkällä nupilla ajo jossa oli valot myös sivulla,niin niistä oli hyötyä :P Kai se pitää ruveta viritteleen Polariin myös valot sivulle ja tarpeeksi korkealle,että ei paskaannu ja taakse tarpeeksi korkealle,että ei talvella lumi pölly peitä niitä :D :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Savo
    « Vastaus #25 : 30.04.2013 kello on 14:55 »
    Kaupan tekiäisiksi pyytää 13 napasen ;) Helppoa :D
    Silloin se on helposti vaihdettu. :D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:17
    « Vastaus #26 : 30.04.2013 kello on 14:57 »
    Ja mä en ymmärrä että mitä virkaa tolla peruutus valolla on

Minä ymmärrän - takanaolijat tietää ajoneuvon olevan peruuttamassa.

Mun vaunun peruutuksen huomaa sokeatkin - Piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip ;D ;D ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Savo
    « Vastaus #27 : 30.04.2013 kello on 15:00 »

Mun vaunun peruutuksen huomaa sokeatkin - Piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip ;D ;D ;D
    Ilmeisesti olet asentanut pillin tai sitten se tulee kuskin ikkunasta. :P Mulla sen hoitaa apukuski(vaimoke) ulkona seisten. :D :D

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #28 : 30.04.2013 kello on 15:08 »
    Ilmeisesti olet asentanut pillin tai sitten se tulee kuskin ikkunasta. :P Mulla sen hoitaa apukuski(vaimoke) ulkona seisten. :D :D
    :D :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:44
    « Vastaus #29 : 30.04.2013 kello on 15:09 »

Eikö tämä piipitys oo pakollinen työmailla työkoneissa.