Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Tankkaus Euroopan maissa
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 15.04.2013 kello on 12:51 ---Maestro on kait se taikasana joka pitää lukea siellä pankkikortissa
--- Lainaus päättyy ---
Minulla EI ole mitään maestroa, eikä tarvita maestroa joka on erään kortin oma nimi . On ihan normaali visa Debit ominaisuudella. Toimii debit korttina ympäri eurooppaa, mikäli kasööri ymmärtää valita päätteestään 1=credit tai 2=debit , jos itse pääsen valitsemaan päätteestä niin silloin ei ainakaan töki ;D
--- Lainaus ---Kysynpä hiukan käänteisen visa electron kysymyksen tyyppisen kysymyksen. Tietääkö kukaan miten kotimaiset otto-automaatit hyväksyvät mastercardin maestro-kortteja?
Kortti on siis sellainen visa electron tyyppinen maksukortti, joka ilmeisesti ainakin tietyissä maissa on paljon electronia yleisempi. Luotan siihen että sillä saa kyllä jostain rahaa, mutta Suomeen tulevan kaverin takia, jolla on ainoastaan kyseinen kortti, olisi kiva tietää kelpaako se useimmissa automaateissa
--- Lainaus päättyy ---
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 15.04.2013 kello on 14:07 ---Minulla EI ole mitään maestroa, eikä tarvita maestroa joka on erään kortin oma nimi . On ihan normaali visa Debit ominaisuudella. Toimii debit korttina ympäri eurooppaa, mikäli kasööri ymmärtää valita päätteestään 1=credit tai 2=debit , jos itse pääsen valitsemaan päätteestä niin silloin ei ainakaan töki ;D
--- Lainaus päättyy ---
Lainaus
Kysynpä hiukan käänteisen visa electron kysymyksen tyyppisen kysymyksen. Tietääkö kukaan miten kotimaiset otto-automaatit hyväksyvät mastercardin maestro-kortteja?
Kortti on siis sellainen visa electron tyyppinen maksukortti, joka ilmeisesti ainakin tietyissä maissa on paljon electronia yleisempi. Luotan siihen että sillä saa kyllä jostain rahaa, mutta Suomeen tulevan kaverin takia, jolla on ainoastaan kyseinen kortti, olisi kiva tietää kelpaako se useimmissa automaateissa
http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php?topic=6937.0
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 15.04.2013 kello on 14:07 ---Minulla EI ole mitään maestroa, eikä tarvita maestroa joka on erään kortin oma nimi . On ihan normaali visa Debit ominaisuudella. Toimii debit korttina ympäri eurooppaa, mikäli kasööri ymmärtää valita päätteestään 1=credit tai 2=debit , jos itse pääsen valitsemaan päätteestä niin silloin ei ainakaan töki ;D
--- Lainaus päättyy ---
Maestron omainaisuuksiin ei kuulu luotto, se on ainostaan pankkikortti joka kelpaa moneen ulkomaalaiseen toimintaan. Eli sen kanssa ei tarvitse selitellä kasöörille mitä missä ja milloin. Toimii loistavasti suomalaisillakin päätteillä jotka on saatettu nykytekniikkaan. Eli siruna toimii ja magneetinauhalla ei
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 15.04.2013 kello on 14:15 ---Lainaus
Kysynpä hiukan käänteisen visa electron kysymyksen tyyppisen kysymyksen. Tietääkö kukaan miten kotimaiset otto-automaatit hyväksyvät mastercardin maestro-kortteja?
--- Lainaus päättyy ---
Toimii ja hyvin melkein kaikkialla,. prismat,city-marketit,bensa automaatit sekä kaikki pankki-automaatit. Ja tähän suom,alaisten omituiseen visa electroniin en ole missään muualla törmännyt.
http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php?topic=6937.0
Edit: Lainaus korjattu
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 15.04.2013 kello on 14:31 ---Maestron omainaisuuksiin ei kuulu luotto, se on ainostaan pankkikortti joka kelpaa moneen ulkomaalaiseen toimintaan. Eli sen kanssa ei tarvitse selitellä kasöörille mitä missä ja milloin. Toimii loistavasti suomalaisillakin päätteillä jotka on saatettu nykytekniikkaan. Eli siruna toimii ja magneetinauhalla ei
--- Lainaus päättyy ---
Mutta MIKSI pitäisi ottaa Maestro, jos normaali korttikin toimii ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta