Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Tankkaus Euroopan maissa

<< < (5/10) > >>

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 14.04.2013     kello on 13:28 ---minulla sirullinen Tapiolan pankkikortti  master card depit ominaisuudella 

--- Lainaus päättyy ---
Minullakin ja hyvin toimii. Myös silloin kun ei hyväksynyt tankkausta. Toisen kortin numeron näppäilin vahingossa. ::)

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 14.04.2013     kello on 16:57 ---Minullakin ja hyvin toimii. Myös silloin kun ei hyväksynyt tankkausta. Toisen kortin numeron näppäilin vahingossa. ::)

--- Lainaus päättyy ---

Tuota ongelmaa on täälläkin ei pelkästään kortin kanssa vaan joka paikassa pitää olla pin ja salasana ym. ja varmasti jokaisessa eri niin pysyykö nuo num.ym aina muistissa.

Pekka:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 14.04.2013     kello on 13:28 ---Kerrataan nyt vielä..minulla sirullinen Tapiolan pankkikortti  master card depit ominaisuudella ja ei ole tökkinyt kertaakaan tämän reissun aikana eikä tökkinyt viimme vuonnakaan eikä edellisenä...

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän nää kortit toimii ja mieluiten niillä maksaakin reisussa ollessaan ja muutenkin.
Mutta kyllä olen aina pitänyt myös käteistä mukana. Sillä sitten jos kortit ei kelpaa.

Siis pelkkään korttiin en kyllä luota.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 14.04.2013     kello on 19:48 ---Kyllähän nää kortit toimii ja mieluiten niillä maksaakin reisussa ollessaan ja muutenkin.
Mutta kyllä olen aina pitänyt myös käteistä mukana. Sillä sitten jos kortit ei kelpaa.

Siis pelkkään korttiin en kyllä luota.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin. Syksyllä kerroin, että Puolassa jollakin pienellä tankkaamolla ei toiminut kumpikaan Visa. Ainoaksi mahdollisuudeksi jäi cash, joko zloteina tai euroina. Onneksi oli euroja.

Se miksi ei toiminut , lienee ollut korttien vikan. Tällä paikalla taisi olla vain magneettijuova käytössä. Ja minun korteistani taisi olla magneetit pilalla, kun kortit olivat olleet puhelimen kanssa samassa taskussa. Muuta selitystä en ole keksinyt asialle, koska pankkiautomaatissa molemmat kortiti toimivat ongelmitta, pin-koodilla.

Ps. Pieniä yllätyksiä olen joutunut kokemaan, kun joissakin kaupoissa debit/credit- ominaisuus lienee ollut kassoille uutta. Välillä olen saanut menemään debittinä, mutta välillä menee creditiksi, vaikka kuinka yrittää vängätä asiasta.

K.E.V:
Lähinnä tuo debitin toimimattomuus on kasöörin vika. Ne eivät ymmärrä vaikka kuinka selittää . Hakevat vielä myymälänhoitajan takahuoneesta ihmettelemään mikä ihmeen debit  ::)
Ainakin meille on näin käynyt monta kertaa, vaikka kuinka neuvoo niin täräyttävät luottopuolelle. :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View