Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Tankkaus Euroopan maissa

<< < (4/10) > >>

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Sauli Tenlen - 13.04.2013     kello on 22:03 --- Voiko ulkomaan asemilla ja muuallakin tosiaan maksaa myös debitillä? Mä olen luullut että vain luotolla voi maksaa reissussa.

--- Lainaus päättyy ---

Kerrataan nyt vielä..minulla sirullinen Tapiolan pankkikortti  master card depit ominaisuudella ja ei ole tökkinyt kertaakaan tämän reissun aikana eikä tökkinyt viimme vuonnakaan eikä edellisenä...

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 14.04.2013     kello on 13:28 ---Kerrataan nyt vielä..minulla sirullinen Tapiolan pankkikortti  master card depit ominaisuudella ja ei ole tökkinyt kertaakaan tämän reissun aikana eikä tökkinyt viimme vuonnakaan eikä edellisenä...

--- Lainaus päättyy ---
Ei kai se tökikään, jos siinä on rinnalla MasterCard luottokortti, eli Credit.
Onkohan kukaan kokeillut mennä läpi Euroopan pelkällä pankkikortilla, eli pelkällä Debit vaihtoehdolla.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.04.2013     kello on 14:27 ---Ei kai se tökikään, jos siinä on rinnalla MasterCard luottokortti, eli Credit.
Onkohan kukaan kokeillut mennä läpi Euroopan pelkällä pankkikortilla, eli pelkällä Debit vaihtoehdolla.

--- Lainaus päättyy ---

Jospa nyt lukisit tuon viestini uudelleen..

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 14.04.2013     kello on 14:35 ---Jospa nyt lukisit tuon viestini uudelleen..

--- Lainaus päättyy ---
Anteeksi tietämättömyyteni..
Olen aina luullut, että MasterCard on luottokortti, mutta sehän onkin näemmä pankkikortti

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.04.2013     kello on 16:44 ---Anteeksi tietämättömyyteni..
Olen aina luullut, että MasterCard on luottokortti, mutta sehän onkin näemmä pankkikortti

--- Lainaus päättyy ---

Koitetaan nyt vielä kerran ja sitten antaa olla:

Minulla lukee näin :

minulla sirullinen Tapiolan pankkikortti  master card depit ominaisuudella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View