Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut

Koukku puheenaiheena

<< < (8/10) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.03.2013     kello on 18:38 ---Minä taas olen kahden vaiheilla että otanko autoon koukun vaiko en, mutta jos otan niin ehdottomasti sen irroitettavan, vuodessa sille on tarvetta ehkä viisi kertaa ?  ::)

Miksi autossa pitäisi olla koukku näkyvissä niiden 360 vuorokauden ajan jolloin sitä ei käytetä.. rumentaa rumentaa... ;D

--- Lainaus päättyy ---
Pienestä se joillakin visuaalinen näkemys!!

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.03.2013     kello on 18:38 ---Minä taas olen kahden vaiheilla että otanko autoon koukun vaiko en, mutta jos otan niin ehdottomasti sen irroitettavan, vuodessa sille on tarvetta ehkä viisi kertaa ?  ::)

Miksi autossa pitäisi olla koukku näkyvissä niiden 360 vuorokauden ajan jolloin sitä ei käytetä.. rumentaa rumentaa... ;D

--- Lainaus päättyy ---

Eikö muka kellään muulla oo autossa parkkitutkaa?
Siis että oon tosta rumemtamisesta samaa mieltä, mutta mutta..

Mein autossa ainakin parkkitutka piippaa sitä koukkua ja sitä piippausta ei kestä kukkaa. Mää ainaskin peruuttelen päivittäin, ni ääni olis jokapäivästä.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 19.03.2013     kello on 20:42 ---Eikö muka kellään muulla oo autossa parkkitutkaa?
Siis että oon tosta rumemtamisesta samaa mieltä, mutta mutta..

--- Lainaus päättyy ---

Astrassa on kytkin kojelaudassa jolla sen parkkitutkan saa kuitattua pois jos on kärry perässä, lie noin muissakin jos tutkat on tehtaalta lähtien.

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.03.2013     kello on 20:46 ---Astrassa on kytkin kojelaudassa jolla sen parkkitutkan saa kuitattua pois jos on kärry perässä, lie noin muissakin jos tutkat on tehtaalta lähtien.

--- Lainaus päättyy ---

Sitikassa se kytkeytyy automaattisesti kun laittaa peräkärryn pistokkeen kiinni ;)

Rautalangasta:
-ilman koukkua -> ei piippaa
-pelkkä koukku -> piippailee
-koukku ja kärry -> ei piippaa

Ja on tehdasasenteinen, sillä ohjekirjassa mainitaan että saattaa ottaa koukusta häiriötä..
Sehän siis ujeltaa täysillä, kun kuvittelee että on jotain päin ajettu  ::)

Jushi69:
Mulla on ollut 2 autossa irroitettava koukku mutta en halua edes irrottaa sitä.Ei se mun mielestä mitään rumenna ja plussana suojelee puskuria peräänajajilta. Thumb
Enkä voinut itse päättää onko kiintee vai irroitettava kun käytetyssä tulee mikä tulee tahi ei tule ollenkaan. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View