Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut

Koukku puheenaiheena

<< < (7/10) > >>

iso-juuso:
Mulla on kiinteä koukku. En ymmärrä irroitettavan koukun tarkoitusta, joten autoon koukkua valitessa en sellaisesta ainakaan maksaisi enempää kuin kiinteästä!

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 19.03.2013     kello on 16:57 ---Mulla on kiinteä koukku. En ymmärrä irroitettavan koukun tarkoitusta, joten autoon koukkua valitessa en sellaisesta ainakaan maksaisi enempää kuin kiinteästä!

--- Lainaus päättyy ---

Minä taas olen kahden vaiheilla että otanko autoon koukun vaiko en, mutta jos otan niin ehdottomasti sen irroitettavan, vuodessa sille on tarvetta ehkä viisi kertaa ?  ::)

Miksi autossa pitäisi olla koukku näkyvissä niiden 360 vuorokauden ajan jolloin sitä ei käytetä.. rumentaa rumentaa... ;D

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.03.2013     kello on 18:38 ---Miksi autossa pitäisi olla koukku näkyvissä niiden 360 vuorokauden ajan jolloin sitä ei käytetä.. rumentaa rumentaa... ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ei ainakaan mua haittaa vaikka kuinka rumentais, kun ei omaan silmään satu ajaessa ite kun kattelen lähinnä tuulilasista ulos  ;D ja pihalla kun tuo makaa, niin en käy sitä vilkuilemassa onko koukku paikalla vai ei  :laugh:

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 19.03.2013     kello on 19:05 ---ja pihalla kun tuo makaa, niin en käy sitä vilkuilemassa onko koukku paikalla vai ei  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Juu en minäkään sitä sen kummemmin vilkuile, mulla vaan periaate että jos jotain en tarvitse autossa niin silloin se on ylimääräinen, kuten suksiboksikin, se on siellä vain sen hetken mitä tarvitsen, en pidä sitä katolla koko talvea....sama pätee vetokoukkuunkin.... jos sen siis vihdoinkin hankin.

Käytiin isän kanssa Autotohtorilla näyttämässä -08 mallista RAV4:sta, auto sai inssin mukaan arvosanan "helmi" kun ei ollut alustassakaan mitään moitittavaa, tarkka inssi kun oli niin huomasi että takarekisterikilpi oli hiukan lommolla kun kärryn aisa oli ilmeisesti siihen osunut, ehdotti että voi laittaa uuden kilven seitsemän euron hintaan.... Ja kuten jo arvaatte, uusi kilpihän siihen sitten tulee mikäli isä nyt tuon RAVin sitten loppujen lopuksi ostaa.

Ja se irroitettava koukku on parempi saada irti, on just sen rekkarin edessä, ei ole vielä irronnut.

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.03.2013     kello on 19:10 ---Juu en minäkään sitä sen kummemmin vilkuile, mulla vaan periaate että jos jotain en tarvitse autossa niin silloin se on ylimääräinen, kuten suksiboksikin, se on siellä vain sen hetken mitä tarvitsen, en pidä sitä katolla koko talvea....sama pätee vetokoukkuunkin.... jos sen siis vihdoinkin hankin.

Käytiin isän kanssa Autotohtorilla näyttämässä -08 mallista RAV4:sta, auto sai inssin mukaan arvosanan "helmi" kun ei ollut alustassakaan mitään moitittavaa, tarkka inssi kun oli niin huomasi että takarekisterikilpi oli hiukan lommolla kun kärryn aisa oli ilmeisesti siihen osunut, ehdotti että voi laittaa uuden kilven seitsemän euron hintaan.... Ja kuten jo arvaatte, uusi kilpihän siihen sitten tulee mikäli isä nyt tuon RAVin sitten loppujen lopuksi ostaa.

Ja se irroitettava koukku on parempi saada irti, on just sen rekkarin edessä, ei ole vielä irronnut.

--- Lainaus päättyy ---

Oot isäs poika ;D Tarkka on aina tarkka :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View