Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut

Koukku puheenaiheena

<< < (9/10) > >>

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 19.03.2013     kello on 20:58 ---Mulla on ollut 2 autossa irroitettava koukku mutta en halua edes irrottaa sitä.Ei se mun mielestä mitään rumenna ja plussana suojelee puskuria peräänajajilta. Thumb
Enkä voinut itse päättää onko kiintee vai irroitettava kun käytetyssä tulee mikä tulee tahi ei tule ollenkaan. ;)
--- Lainaus päättyy ---

Ja sitten kun ei tule, joutuu itse asennuttamaan ja vielä lisähintaan Thumbd

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 19.03.2013     kello on 21:01 ---Ja sitten kun ei tule, joutuu itse asennuttamaan ja vielä lisähintaan Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Joo niinhän se tahtoo vähän olla..Jos et laita sitä kaupan ehdoksi niin suatat jopa saadakin kaupantekijäiseksi. . Thumb
Tahtoo aina vaihtoautosta puuttua jokin eli jos kaiken haluaa niin eikun liikkeen puoleen ja tilaa uuden kaikella mitä on halunnu.  :)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 19.03.2013     kello on 20:58 ---Mulla on ollut 2 autossa irroitettava koukku mutta en halua edes irrottaa sitä.Ei se mun mielestä mitään rumenna ja plussana suojelee puskuria peräänajajilta.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän se suojaa puskuria mutta toisissa autoissa se koukku tulee rekkarin eteen ja siinä se ei saa olla silloin kun ei vedetä vaunua, pois se silloin on otettava.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.03.2013     kello on 21:11 ---Kyllähän se suojaa puskuria mutta toisissa autoissa se koukku tulee rekkarin eteen ja siinä se ei saa olla silloin kun ei vedetä vaunua, pois se silloin on otettava.

--- Lainaus päättyy ---
Mitäs jos on kiintee.
Missä autossa rekisteri on niin alhaalla. ::)
Oiskos jenkeissä??

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 19.03.2013     kello on 21:19 ---Mitäs jos on kiintee.
Missä autossa rekisteri on niin alhaalla. ::)
Oiskos jenkeissä??

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin Toyotan RAV4:ssa 2006-2009 vuosimalleissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View