Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

PayPal:n käyttäjät!

<< < (3/7) > >>

Fenix:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 14.03.2013     kello on 17:35 ---Itse asiassa, käyttäjä ei maksa mitään tuon PayPalin käytöstä.

--- Lainaus päättyy ---

Juu,ei. Ilmaisin itseäni epätarkasti. Maksun vastaanottajalta otetaan provikka 1.9% - 3.4% + €0.35 EUR, joka on samaa suuruusluokkaa, kuin luottokorteissakin.

Toisaalta maksu paypal tililtä toiselle on ilmainen.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 14.03.2013     kello on 17:25 ---Itse käytän mielummin PayPalia, kuin syötän korttini numeroa minne sattuu. Järjettömintä mitä tiedän, on se että joutuu tuota visakorttia vielä varmentelemaan pankkitunnuksilla. Viimeksi tänään ihan kotimaisessa verkkokauppa.comiss a tuli moinen höperyys vastaan. Maksoin sitten suoraan pankkitunnuksilla.

Eikä se paypal/ebay niin paljoa vedä välistä. Samaa suuruusluokkaa, kuin korttiyhtiötkin. Kuitenkin 30 päivää aikaa perua kaupat, jos on jotain vilunkia.

Käyttöehtoja en vaivaudu lukemaan. Ajan haaskausta moinen. Jos on jotain epäselvyyttä noita kohtaan niin kakkoseksi jää joka tapauksessa, vaikka osais käyttöehdot ulkoa, etuperin ja takaperin.

--- Lainaus päättyy ---

Siinä on semmoinen pieni ero että kun visalla maksaa, luotto-yhtiö vastaa että saat palvelun minkä olet ostanut. Mutta pankkitunnuksilla vastaat itse siitä kelle olet rahasi antanut ja saako mitään

K.E.V:
Niin maksun vastaanottajalta, niin otetaan luottokorttimaksuis ta sekä pankkikorttimaksuis ta. Ostajalle se ei maksa mitään, antaa sen edun ettei tartte antaa luottokorttinumeroa kenellekään  :D

Joku päivitysmaili tuli sähköpostiin, pyydettiin varmentamaan uudet ehdot salasanallani, mitähän ne sillä meinas ,,,,, ;) :D :o :P 8)
Paiskasin mailin roskiin ja äkkiä  Thumb

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.03.2013     kello on 17:57 ---Niin maksun vastaanottajalta, niin otetaan luottokorttimaksuis ta sekä pankkikorttimaksuis ta. Ostajalle se ei maksa mitään, antaa sen edun ettei tartte antaa luottokorttinumeroa kenellekään  :D

Joku päivitysmaili tuli sähköpostiin, pyydettiin varmentamaan uudet ehdot salasanallani, mitähän ne sillä meinas ,,,,, ;) :D :o :P 8)
Paiskasin mailin roskiin ja äkkiä  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Etkö sinä ymmärtänyt että ne testasi kuinka nopeasti systeemi toimii rahan siirrossa. :D

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 14.03.2013     kello on 17:35 ---Itse asiassa, käyttäjä ei maksa mitään tuon PayPalin käytöstä.

--- Lainaus päättyy ---

Törmäsin Italialaisella aurinkopaneelisivui lla tapaukseen, jos pay pal maksajille lisättiin 1,5% kulunkeja maksettavaksi. Ja vaikka näin ei olisikaan, lisätään ne kulut kuitenkin tuotteen hintaan jotenkin. Virallisesti asia on tietysti toisin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View