Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
PayPal:n käyttäjät!
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 14.03.2013 kello on 15:05 ---älä sure ::)
en edes tiedä mikä toi on :-[
jokin maksu juttu vaikos ? :-[
ja mihin sitä tarvitaan ?????
anteeks vaan tyhmyyteni :-[
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Sama täällä.
Alan:
Elekee nyt te asiasta tietämättömät...
Ite en viittinyt edes lukea, kun en tykkää koko systeemistä. Mieluiten maksan suoraan Visalla käyttäen sen omaa varmennusta pankkitunnuksilla. Tutustun sitten, jos asiaa ei voi välttää.
Paypal = välistäveto, mutta joitain kertoja sitä on ollut pakko käyttää, kun muuten ei ole saanut tavaraa ostetuksi. Eiköhän ne Ebay ostoksia olleet rapakon takaa, kameraromua ja jotain...
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.03.2013 kello on 15:46 ---Elekee nyt te asiasta tietämättömät...
Ite en viittinyt edes lukea, kun en tykkää koko systeemistä. Mieluiten maksan suoraan Visalla käyttäen sen omaa varmennusta pankkitunnuksilla. Tutustun sitten, jos asiaa ei voi välttää.
Paypal = välistäveto, mutta joitain kertoja sitä on ollut pakko käyttää, kun muuten ei ole saanut tavaraa ostetuksi. Eiköhän ne Ebay ostoksia olleet rapakon takaa, kameraromua ja jotain...
--- Lainaus päättyy ---
Onhan tuo nyt lähtökohtaisesti älyttömän paljon turvallisempi tapa maksaa kuin suoraan Visalla, itse olen lisäksi varmistanut asian niin että PayPaliin liitetty tili ei ole normi käyttötili eikä tilillä ole suuria summia rahaa. Turhaa vainoharhaisuutta kenties, mutta toisaalta "ylimääräinen" tili oli jo valmiiksi toisessa pankissa
Fenix:
Itse käytän mielummin PayPalia, kuin syötän korttini numeroa minne sattuu. Järjettömintä mitä tiedän, on se että joutuu tuota visakorttia vielä varmentelemaan pankkitunnuksilla. Viimeksi tänään ihan kotimaisessa verkkokauppa.comiss a tuli moinen höperyys vastaan. Maksoin sitten suoraan pankkitunnuksilla.
Eikä se paypal/ebay niin paljoa vedä välistä. Samaa suuruusluokkaa, kuin korttiyhtiötkin. Kuitenkin 30 päivää aikaa perua kaupat, jos on jotain vilunkia.
Käyttöehtoja en vaivaudu lukemaan. Ajan haaskausta moinen. Jos on jotain epäselvyyttä noita kohtaan niin kakkoseksi jää joka tapauksessa, vaikka osais käyttöehdot ulkoa, etuperin ja takaperin.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 14.03.2013 kello on 17:25 ---Eikä se paypal/ebay niin paljoa vedä välistä. Samaa suuruusluokkaa, kuin korttiyhtiötkin.
--- Lainaus päättyy ---
Itse asiassa, käyttäjä ei maksa mitään tuon PayPalin käytöstä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta