|
Samanmoinen palvelin on vanhoille ruodiskavereille!!! Onhan siellä! Vanhat koulukaverit tms. Kirjoitat koulun,vuosimallin jne niin tulee s.postiin vastauksia. joo siellä olen ollut jo jokusen vuoden ei ole yksikään ottanut yhteyttä mutta oliskos jokin muu taho ?
Korkeakoulutovereit a tapaillaan vaan s.postitse kun jengi on levittäytynyt melko laajalle... Armeijakavereita tapaan satunnaisesti kun ovat kaikki melkein siellä Helsingissä.... Vanhaan "hyvään aikaan" sai entisellä nimellä, nykyisen nimen ja osoitteen väestörekisterikesk ukselta. Tuo yksityisyyden suoja lienee poistanut käytännön??? Ei ole kokeiltu pitkään aikaan. Pokeri-iltaa istutaan saunomisen, ruuan ja pelin merkeissä 5 muun koulu ja lapsuuskaverin kanssa muutaman illan vuodessa ja samalla kokoonpanolla muutama lounas vuodessa, ainakin kevät ja joululounas kuuluvat perinteisiin, tämäkin yli 30v perinne. Näitten lisäksi tasavuosijuhlat, yo juhlat .... Ihan kohtalaisesti siis yhteyttä pidetään. Sipulle: Väestörekisterikesk uksesta löytyy, mutta maksaa 1 €/haku. Sinne vain Googlaamaan. ![]() ja kivasti täällä pidetään yhteyksiä koulukamuihin ystävät ovat rikkaus olkootkin vaikka lapsuuden,koulu tai Orgikamut ![]()
https://www.koulukaverit.com/ Oon kokkeillu, ei onnistu.....olin koulukiusattu Eli hyvä kun edes yhden kanssa pitää yhteyttä....senkin edestä |