En kyllä ole ymmärtänyt, että tänne kukaan ammattiesittelyä olisi edes toivonut.....ja Tarja Halosiakin taitaa olla aika monta...

t.Kaarina
|
En kyllä ole ymmärtänyt, että tänne kukaan ammattiesittelyä olisi edes toivonut.....ja Tarja Halosiakin taitaa olla aika monta... ![]() t.Kaarina
just noin vaikka aika moni on tuonutkin julki ammattinsa ja harrastuksensa eikä se minusta huono ole laisinkaan sekään en itse laita ihmisiä mihinkään luokkaan on hän sitten ammatiltaan siistijä tai johtaja täällä ,kun kaik on karavaanareita ja tykätään samasta harrastuksesta sille ISO Minusta nimimerkillä kirjoittelu on hyvä asia, me olemme silloin kaikki samassa asemassa. Ilman muun elämän asemaa ja taustaa. Minä en edes ajattele onko nimimerkin takana nainen tai mies. Tietysti jonkun kirjoituksesta sen jo ajattelematta huomaa. Voihan olla, että vaikkapa hyvin miehisenkin kuvan tai nimimerkin takana ei olekaan mies. Sama sille, ei tuolla asialla ole väliä. Sipu, sinustakin ajattelin vasta kun sanoit nimesi, että olet nainen. Eihän sitä koskaan tiedä kuka on Soleil nimimerkin takana, ei tarvitse tietääkkään. ![]() Nimimerkillä tai omalla, molemmat käy. Henkilökohtainen valinta. Mutta se ei "käy", että asemaa tai sanomaa korostetaan liittämällä viestin edelle ammatti. Maisteri, ekonomi, opettaja jne. Eikä myöskään se, että piilotekstitetään ammatti rivien väliin, tuomalla sitä omissa mielipiteissään asiansa tueksi. Ikäänkuin korostamaan ja tukevoittamaan tekstiään. ![]() Joskus nimi voi aiheuttaa hankaluuksia. Puosu ystäväni kertoi miehestä jonka nimi on Ruokokoski. Kyseinen Ruokokoski oli puhelinyhteydessä Britanniaan. Britti pyysi Ruokokoskea tavaamaan nimensä ja siitäkös muodostui hankaluuksia. "aa juu ou kei... yes, ai äm oukei bat aa juu ou kei.....?"
![]() Niin, meitä kaikkia yhdistää juuri karavaanari elämä, jokainen tekee sitä omalla parhalla tavallaan. Tietysti täällä voi olla sellaisiakin jotka ovat viellä harkinta vaihessa alkaako karavaanariksi. minä olen taas sinusta soleil org.ystäväin saanut sellaisen kuvan että olet nainen aurinkoinen mutta tämä vain minun melikuvani sinusta ![]() Muistaakseni näiltä sivuilta löytyy osio: Esittäytyminen, vai oliko, Kuka kukin on. En kylläkään löytänyt haulla. Sinne voi jokainen laittaa itsestään niin paljon kun "värkissä" on varaa. Tuota ketjuako tarkoitit ... http://karavaanari.org/index.php/topic,150.msg1100.html#msg1100 minä olen taas sinusta soleil org.ystäväin saanut Ja Sipsukan kanssa tässä samoilla linjoilla ![]() Naiseksi oletan.. Mää muistaisin et joku olis olettanut mun olevan mies, vaikka munat multa kyllä puuttuu ![]() minä olen taas sinusta soleil org.ystäväin saanut Kohan vähän höpsöttelin,... Mukavaa kun olet oikean kuvan saanut. ![]() Minä kyllä olen täällä yrittänyt olla aika viileä ja kylmä. ![]() Hyvä, me Naiset!!
Tuota ketjuako tarkoitit ... http://karavaanari.org/index.php/topic,150.msg1100.html#msg1100 Sitä justtiin. Liekko se toinen jäänyt infon puolelle. ![]() Kohan vähän höpsöttelin,... Ei ole kyllä koskaan tullut pieneen mieleenkään muodostaa ihmisistä käsityksiä heidän ammattinsa perusteella, ei sen paremmin netissä kuin netin ulkopuolella. Koetahan nyt Kaarina ryhdistäytyä. Jos me kaikki aletaan noin ajatella, maailmasta loppuu rasismi heti alkuunsa. Minulle on aika normaalia käytöstä, että niillä tiedoin jota minulla on, yritän muodostaa käsityksen ihmisestä. Täällähän on mukavaa se, että mitään ennakkotietorasitte ita ei ole. Eikä tämäkään juttu kai näin kauhean totista ole.. Koetahan nyt Kaarina ryhdistäytyä. Jos me kaikki aletaan noin ajatella, maailmasta loppuu rasismi heti alkuunsa. ![]() |