Kirjoittaja
Aihe: Nimimerkin valinta (Luettu 22641 kertaa)
« Vastaus #121 : 14.03.2013 kello on 01:21 »
Ei ole kyllä koskaan tullut pieneen mieleenkään muodostaa ihmisistä käsityksiä heidän ammattinsa perusteella, ei sen paremmin netissä kuin netin ulkopuolella. En kyllä ole ymmärtänyt, että tänne kukaan ammattiesittelyä olisi edes toivonut.....ja Tarja Halosiakin taitaa olla aika monta... t.Kaarina
« Vastaus #122 : 14.03.2013 kello on 06:35 »
Tuossa on minusta se pointti, nimi, työ ja tausta on helppo yhdistää. Nyt täällä voi keskustella liikkuva poliisi, kelan korvauskäsittelijä, sosiaalidemokraatti ja kettutyttö niin ettei joudu arvioiduksi muuten kuin kirjoituksiensa perusteella. Siis ilman ennakkokäsityksiä. Itse ihmettelen, miten täällä voikin olla samalla foorumilla niin erilaisia immeisiä. Hienoa että on.
just noin vaikka aika moni on tuonutkin julki ammattinsa ja harrastuksensa eikä se minusta huono ole laisinkaan sekään en itse laita ihmisiä mihinkään luokkaan on hän sitten ammatiltaan siistijä tai johtaja täällä ,kun kaik on karavaanareita ja tykätään samasta harrastuksesta sille ISO
« Vastaus #123 : 14.03.2013 kello on 08:24 »
Niin, meitä kaikkia yhdistää juuri karavaanari elämä, jokainen tekee sitä omalla parhalla tavallaan. Tietysti täällä voi olla sellaisiakin jotka ovat viellä harkinta vaihessa alkaako karavaanariksi. Minusta nimimerkillä kirjoittelu on hyvä asia, me olemme silloin kaikki samassa asemassa. Ilman muun elämän asemaa ja taustaa. Minä en edes ajattele onko nimimerkin takana nainen tai mies. Tietysti jonkun kirjoituksesta sen jo ajattelematta huomaa. Voihan olla, että vaikkapa hyvin miehisenkin kuvan tai nimimerkin takana ei olekaan mies. Sama sille, ei tuolla asialla ole väliä. Sipu, sinustakin ajattelin vasta kun sanoit nimesi, että olet nainen. Eihän sitä koskaan tiedä kuka on Soleil nimimerkin takana, ei tarvitse tietääkkään.
« Vastaus #124 : 14.03.2013 kello on 08:36 »
Nimimerkillä tai omalla, molemmat käy. Henkilökohtainen valinta. Mutta se ei "käy", että asemaa tai sanomaa korostetaan liittämällä viestin edelle ammatti. Maisteri, ekonomi, opettaja jne. Eikä myöskään se, että piilotekstitetään ammatti rivien väliin, tuomalla sitä omissa mielipiteissään asiansa tueksi. Ikäänkuin korostamaan ja tukevoittamaan tekstiään.
« Vastaus #125 : 14.03.2013 kello on 09:10 »
Mielenkiintoisia näkökulmia nimistä ja nimimerkeistä. Jokaisella syynsä ja taustat sekä nimelle että nimimerkille.
Joskus nimi voi aiheuttaa hankaluuksia. Puosu ystäväni kertoi miehestä jonka nimi on Ruokokoski. Kyseinen Ruokokoski oli puhelinyhteydessä Britanniaan. Britti pyysi Ruokokoskea tavaamaan nimensä ja siitäkös muodostui hankaluuksia. "aa juu ou kei... yes, ai äm oukei bat aa juu ou kei.....?"
« Vastaus #126 : 14.03.2013 kello on 09:18 »
Muistaakseni näiltä sivuilta löytyy osio: Esittäytyminen, vai oliko, Kuka kukin on. En kylläkään löytänyt haulla. Sinne voi jokainen laittaa itsestään niin paljon kun "värkissä" on varaa.
« Vastaus #127 : 14.03.2013 kello on 09:36 »
Niin, meitä kaikkia yhdistää juuri karavaanari elämä, jokainen tekee sitä omalla parhalla tavallaan. Tietysti täällä voi olla sellaisiakin jotka ovat viellä harkinta vaihessa alkaako karavaanariksi.
Minusta nimimerkillä kirjoittelu on hyvä asia, me olemme silloin kaikki samassa asemassa. Ilman muun elämän asemaa ja taustaa.
Minä en edes ajattele onko nimimerkin takana nainen tai mies. Tietysti jonkun kirjoituksesta sen jo ajattelematta huomaa. Voihan olla, että vaikkapa hyvin miehisenkin kuvan tai nimimerkin takana ei olekaan mies. Sama sille, ei tuolla asialla ole väliä.
Sipu, sinustakin ajattelin vasta kun sanoit nimesi, että olet nainen.
Eihän sitä koskaan tiedä kuka on Soleil nimimerkin takana, ei tarvitse tietääkkään.
minä olen taas sinusta soleil org.ystäväin saanut sellaisen kuvan että olet nainen aurinkoinen mutta tämä vain minun melikuvani sinusta
« Vastaus #128 : 14.03.2013 kello on 09:48 »
« Vastaus #129 : 14.03.2013 kello on 10:49 »
« Vastaus #130 : 14.03.2013 kello on 10:58 »
minä olen taas sinusta soleil org.ystäväin saanut sellaisen kuvan että olet nainen aurinkoinen mutta tämä vain minun melikuvani sinusta
Kohan vähän höpsöttelin,... Mukavaa kun olet oikean kuvan saanut. Minä kyllä olen täällä yrittänyt olla aika viileä ja kylmä. Hyvä, me Naiset!!
« Vastaus #131 : 14.03.2013 kello on 11:21 »
« Vastaus #133 : 14.03.2013 kello on 19:44 »
Ei ole kyllä koskaan tullut pieneen mieleenkään muodostaa ihmisistä käsityksiä heidän ammattinsa perusteella, ei sen paremmin netissä kuin netin ulkopuolella. En kyllä ole ymmärtänyt, että tänne kukaan ammattiesittelyä olisi edes toivonut.....ja Tarja Halosiakin taitaa olla aika monta... t.Kaarina
Koetahan nyt Kaarina ryhdistäytyä. Jos me kaikki aletaan noin ajatella, maailmasta loppuu rasismi heti alkuunsa. Minulle on aika normaalia käytöstä, että niillä tiedoin jota minulla on, yritän muodostaa käsityksen ihmisestä. Täällähän on mukavaa se, että mitään ennakkotietorasitte ita ei ole. Eikä tämäkään juttu kai näin kauhean totista ole..
|