rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Onko halpa invertteri  (Luettu 29090 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 5.10.2025 kello on 10:42
  • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
Vs: Onko halpa invertteri
« Vastaus #60 : 21.02.2013 kello on 08:23 »
Minulla on 3 erikokoista. Pitäisi tuottaa modivoitua siniaaltösähköä. Kaikki laitteet mitä olen kokeillut toimii. Ohjeissa sanotaan että loisteputkivalaisin ei toimi (sitä en ole kokeilut, uskon ohjeisiin).
Tuottaisiko jotkin vahemmat inventterit sellaista sähköä että kaikki ei toimi. (sanoisko toi modifoitu siniaalto jotakin)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #61 : 21.02.2013 kello on 08:37 »
Mihinkä tarvitset noin pientä/monta intikkaa.  :)

• Vieras
  • Vs: Onko halpa invertteri
    « Vastaus #62 : 21.02.2013 kello on 08:47 »
    Mihinkä tarvitset noin pientä/monta intikkaa.  :)
    Minulla on tuo sama, ihan toimiva peli. Puskassa latailen tietsikkaa, kännykkää,käytän parranajokonetta, tinailen, lataan taskulampun. Ym,ym.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #63 : 21.02.2013 kello on 08:54 »
    Minulla on tuo sama, ihan toimiva peli. Puskassa latailen tietsikkaa, kännykkää,käytän parranajokonetta, tinailen, lataan taskulampun. Ym,ym.

Eikös tietsikalle ole oma laite 12V:sta. Kännykälle myös, TV:stä puhumattakaan ja lamput on ledejä.  :)

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #64 : 21.02.2013 kello on 09:01 »
    Eikös tietsikalle ole oma laite 12V:sta. Kännykälle myös, TV:stä puhumattakaan ja lamput on ledejä.  :)

Kännykkälaturit, tietokone, 300 w:lla televisio. Muttä pää syy on se, että kun halvalla sain ;D Tahtoo tota tavaraa kertyä Thumbd

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    « Vastaus #65 : 21.02.2013 kello on 09:32 »
    Onhan minullakin varalla tollainen,hieman pörisempää aaltoa tuottaa,kuin tuo intelligent !

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:32
    « Vastaus #66 : 21.02.2013 kello on 10:09 »
    Tuollainen 150W intikka on hyvä siinä mielessä, että sen voi siirtää autosta toiseen. Ei tarvita kiinteää asennusta, vaan useimmiten tupakansytkärin sulake riittää. Sellainen mullakin on hyllyssä.

Tuo intelligent tosiaan mainitsee ohjeissaan, jotta ei toimi loisteputkivaloihin . Mullahan se toimii puoliteholla mikrouunissa.

Intelligent on tuollainen Honkkarin ja vastaavan halpalaite, joten ei siltä nyt ihan mahdottomia voine vaatiakaan.

• Vieras
  • Vs: Onko halpa invertteri
    « Vastaus #67 : 21.02.2013 kello on 10:53 »
    Onhan minullakin varalla tollainen,hieman pörisempää aaltoa tuottaa,kuin tuo intelligent !
    Minä olen kuljettanut mukana aggrekaattia kun sen kerran luulin halvalla saaneeni huutokaupasta ;)
    Sillä pyörii kyllä sitten jo ketjusaha, kalapien teko nuotioon käy käden käänteessä ja sähkösaha on hiljainen. Ei tarvi rääkätä akkuja tai polttaa kaasua. Onhan ne nokipannukahvit ihan eri juttu kuin jotkut muut. Laitoin tankkiin bensan säilöntä ainetta siinä toivossa, että lähtis käymään  eikä valittais, keväämmällä keväämmällä.....

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #68 : 21.02.2013 kello on 11:15 »
    Minä olen kuljettanut mukana aggrekaattia kun sen kerran luulin halvalla saaneeni huutokaupasta ;)
    Sillä pyörii kyllä sitten jo ketjusaha, kalapien teko nuotioon käy käden käänteessä ja sähkösaha on hiljainen. Ei tarvi rääkätä akkuja tai polttaa kaasua. Onhan ne nokipannukahvit ihan eri juttu kuin jotkut muut. Laitoin tankkiin bensan säilöntä ainetta siinä toivossa, että lähtis käymään  eikä valittais, keväämmällä keväämmällä.....
      Hetkinen.. polttaahan se agri myös bensaa,mitä järkeä on tehdä energiaa moottorisan korvikkeelle ?? ::)

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #69 : 21.02.2013 kello on 11:55 »
    Ehdottasin sellaista ekovaunua joka lämpiäisi puukamiinalla ja valot hoituisi kynttilällä. Sitten vaunun siirrot tehtäisiin hevosella. Ei tarvittais intikoita eikä agrikaattoreita, ei katsastusta tai liikennevakuutusta ;D ;D ;D ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #70 : 21.02.2013 kello on 11:59 »
    Ehdottasin sellaista ekovaunua joka lämpiäisi puukamiinalla ja valot hoituisi kynttilällä. Sitten vaunun siirrot tehtäisiin hevosella. Ei tarvittais intikoita eikä agrikaattoreita, ei katsastusta tai liikennevakuutusta ;D ;D ;D ;D
    Eikös se ole alkuperäisen karavaanin idea,(länkkärit) !! ;D ;D

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #71 : 21.02.2013 kello on 12:20 »
      Hetkinen.. polttaahan se agri myös bensaa,mitä järkeä on tehdä energiaa moottorisan korvikkeelle ?? ::)

En voisi kuvitellakkaan että mökillä alkaisin polttopuita pienimään polttomoottorisahal la, se meluaa, täristää, on painava ja haisee, sekä sitä on tankattava vähän väliä ja nyhettävä käyntiin. Agri pyörimään ja yli 2000W:n ketjusaha, niin on halkojen sahaus miellyttävää (jos on valtakunnan verkossa sitten se vasta onkin hyvä). En usko että on montakaan, joka on kokeillut tehokasta ketjusahaa, ja siirtyisi takaisin polttomoottorisahaa n.  :D

Pieni intikka (150W) on meillä mukana Venäjän kuvausreissuilla. Pojat voi omalla laturillaan ladata kameransa akut. Itse lataan suoraan tupakan sytyttimen pistokkeesta, ilman intikkaa.  :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #72 : 21.02.2013 kello on 12:24 »
    En voisi kuvitellakkaan että mökillä alkaisin polttopuita pienimään polttomoottorisahal la, se meluaa, täristää, on painava ja haisee, sekä sitä on tankattava vähän väliä ja nyhettävä käyntiin. Agri pyörimään ja yli 2000W:n ketjusaha, niin on halkojen sahaus miellyttävää (jos on valtakunnan verkossa sitten se vasta onkin hyvä). En usko että on montakaan, joka on kokeillut tehokasta ketjusahaa, ja siirtyisi takaisin polttomoottorisahaa n.  :D
    Se on sinun valintasi !!

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 16:15
    • Tekniikan diletantti
    « Vastaus #73 : 21.02.2013 kello on 14:36 »

Pieni intikka (150W) on meillä mukana Venäjän kuvausreissuilla. Pojat voi omalla laturillaan ladata kameransa akut. Itse lataan suoraan tupakan sytyttimen pistokkeesta, ilman intikkaa.  :D

Vetäsin sellaset 80 runkoa miehenpaksusta mäntyä klapeiksi tuolta perämettästä viimekesänä. Näyttäkää mulle se sähkösaha millä tuo tehään. Höpöhöpö hommaa väittää että sähkösahalla korvattisiin moottorisaha.

Mutta.

Mökkiläisen kaksi runkoa palasiks, joo, saattaa toimiakki. Mikä ettei. Tottahan tuo. Kahta pölliä varten ei kannata klapikonetta hommata.

Mutta kun aletaan oikeesti niin turha on sanoa sähkösahaa moottorisahan korvaajaksi.

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #74 : 21.02.2013 kello on 14:43 »
    Eikös se ole alkuperäisen karavaanin idea,(länkkärit) !! ;D ;D

Juu onhan se keksitty Thumb