rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Focus veturina?  (Luettu 12574 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.02.2020 kello on 15:16
Vs: Focus veturina?
« Vastaus #45 : 22.03.2013 kello on 21:23 »
Automaatin vaihtamiseen.... ni itte oon tahkonnut ameeriikan vetureilla pitkälti toistakymmentävuott a kesät talvet ja pihassa on käynyt erinäinen määrä ns. muita autoja sekä kepillä että tomaatilla (rouvan siirtimenä) ni  vaihtamissessiossa tai ns. viiveessä tahtoo vaan olla eroa kun jenkkipojan laatikkoon vertaa. Ei tahdo aina ees huomata vaihteiden vaihtoa amerikan laatikossa kun taas muissa tuppaa joku vaihto tapahtuma tuntumaan tai sit lähdössä on selvä viive..... Itse tykkään automaatista kun kiskon vaunua tai traileria ni ei tartte kytkintä polttaa kun vähän hankalampaan paikkaa sitä hieroo....(ja periaatehan on et koukusta ei nosteta ennen kuin on mieleisellä paikalla......kumpi hyvänsä) ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:08
Vs: Focus veturina?
« Vastaus #46 : 23.03.2013 kello on 09:13 »
Kerran olen yhdellä jenkillä saanut jarruttaa kahdella pedaalilla - ykköshidastin lojahti pohjaan (pääsylinterin tiiviste hydroboostissa petti). Hkl:n sinisen perä tuli vastaan manskulla (ajoin siis pakua  :P). Piti ottaa toinen pedaali vielä vasemmalta avuksi ja nykästä kepistä 1:lle :laugh: - pysähtyhän se - hätä keinot keksii  Thumb