Tekniikkakeskustelut > Jenkkiautot
Vaniin sänky
migel:
Käh käh Risto, mut ku se pitäis saada siit pois kans!!!! :D
Rölli! Sitä samaa aattelin mutta kun toi mun armyvani ei oo korotettu, niin miten ottaakohan ovet auki asennossa etuteltan kattoon kiinni ja hei mistä sitä listaa saa?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 6.02.2013 kello on 20:19 ---Käh käh Risto, mut ku se pitäis saada siit pois kans!!!! :D
Rölli! Sitä samaa aattelin mutta kun toi mun armyvani ei oo korotettu, niin miten ottaakohan ovet auki asennossa etuteltan kattoon kiinni ja hei mistä sitä listaa saa?
--- Lainaus päättyy ---
:) Kysyppä vaunu purkaamosta eihän sen tartte olla uutta vai?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 6.02.2013 kello on 19:33 ---Joo okei, elikkäs sulla ei ollut väliseinää jossa kolme istuinta kiinni? Tämä sänky tulee niiden kolmen istuinten päälle ja yli, siksi vain tulee kaksi jalkaa eteen.
Ja vani on kapeimmalta kohtaa 179cm elikkas sentti jää pelivaraa! Aikas ahas on tuo vani.
Sipu, en usko virittäväni mitään lämmitintä, paitsi sisätilan lämmittimen mutta se lienee kielettyä sen käyttö nuilla paikoilla,- eri asia kaverien luona kun roikalla saapi lainata sähköä...ja siellä Lemmillä on niin pirun halpa se majoitus mökkerö
et en sit tiedä.
Kesällä mä tuolla vaan ajelen ja laitan siihen ihkauuden koukun, niin saan Hobbynkin sitten mukaan.........
Kauhee retkikuume on iskeny päällens, en tiedä miksi. mut nyt kun vielä himppasen lämpenis niin sais tehtyä enemmän.
Ja hei mulla on kaksi etutelttaa, sellaisia pieniä 3,20 leveitä ja jotain syviä, niin ajattelin vaan saiskos sellaisen viriteltyä vaniin joteskin kiinni.
Olis aika käheetä kun mulla on sivulla pariovet ja siihen kun sais sen etuteltan joteski viriteltyä kiinni!!!!
t migel
--- Lainaus päättyy ---
vippellä on joku jutska etuteltassa
jota ei tarvii laittaa kiini ruuveilla
kyseleppä häneltä minkälainen se on ja sopiikos sitten tuohon
niin näät senkin sit linkistä/kuvista
joskos vippe st laittais siittä kolmiokoukusta jotain linkkiä ? Thumb
migel:
Ei kun uutta vaan, katos eikös noissa lyhkäsissä etuteltoissa oo vaan keskellä se uranauha ja seinät valuu vaan laitaa pitkin maahan jossa ne ankkuroidaan tikuilla maahan?!
Kuvitteles , mulla on kaksi etutelttaa,toinen käyttämätön Trio ja toinen vähän käytetty svenska tält enkä ikinä oo niitä pystyttänyt! Hah haa-mut jos vaniin sais ne tai siis toisen ympättyä kiinni niin se lisäis pirusti asumismukavuutta ja toinen Hobbyloon.......... ..........
migel:
Joo Sipu täytyykin kysyä Vippe Vipeltäjältä miten se on mut häällähän on täysimittainen teltta. noi mun on tollaisia virtahevon esinahan kokoisia vaan...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta