Tekniikkakeskustelut > Jenkkiautot
Vaniin sänky
migel:
Aloin tekemään vaniin leposänkyä ja koirille lököstelylaveria ja materiaaleihin paloi huimat 30e! Thumb
Homma jatkuu huomenna kunliimat saa kuivua rauhassa ja porasin peukkuun prrrrrrrkele. hah haa mut huomen se on valmis ja vanissa asennettuna otan siitä itseäni viihdyttääkseni lisää kuvia -projekti jatkuu :D :D :D :D
Ainoa huono homma että strategiset mitat on vaan 178cm kertaa 90cm ja minä 192cm mut jos makaa hieman sikiönä ja nurkasta nurkkaan ja Whippetti tyynynä ja Italiaano lämpöpussina niin kyllä tuossa pärjaa!
Telkulle tarvii vielä telineen vai ruuvaisko kattoon Hmmmm ei, ei sitten ei voi päivällä kyttäillä jos sateloo.
No joo, huomiseen-tää on vasta alussa... Ai niin toi on lämpökäsiteltyä haapaa toi runko joka muistuttaa kissan pashalaatikkoa :D
LMC-99:
Näyttää siltä että on hyvin ruuvattu lattiaan kiinni..no ei ainakaan narsku työn alla.. ;)
migel:
Liki liippas ettei näin olis päässyt käymään kun vetelin 70mm rostereilla ja materiaalipaksuus on 76mm ja noi kannat uppoo vauhdilla jos ei oo tarkkana,heh hee.
Teen Hobbyyn ja uuden vuoteen samoilla materiaaleilla. Olin vaan hukannut jyrsimeni jonnekkin tai sit mä oon lainannu sen jollekkin.......... noh mut tollainen hätävuode tosta tulee yksin hiipaillesani ympäri soita!
jukkaa:
Mulla oli chevyvanissa rockysohva sänkynä. Se sopi sinne ihan heittämällä
ja toimi sohvana ja sänkynä. Oli pakettiauto eikä laillisesti saa kiinnitää mitään,
niinpä nostin sen aina katsastuksessa pois kun oli kevyt käsitellä.
sipu:
laitatko lämmitten myöskin ?
niin että pääset meitin kans vaanailemaan
jos tästä vaikka joku viikonloppu mentäis Lemmillekkin ? :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta