Tekniikkakeskustelut > Jenkkiautot

Vaniin sänky

<< < (2/7) > >>

Weicco:
Sehän on hyvä kun vaikka hiukan lyhkäinen sängyn tila onkin. Sieltä takaseinästä on hyvä ponnistaa  :D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  6.02.2013     kello on 18:54 ---Sehän on hyvä kun vaikka hiukan lyhkäinen sängyn tila onkin. Sieltä takaseinästä on hyvä ponnistaa  :D

--- Lainaus päättyy ---

niin Weicco tarkottaa tietty
et ponnistaa takaseinästä
huutamaan ikkunasta moit !
ohikulkijoille ;D

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: jukkaa -  6.02.2013     kello on 18:18 ---Mulla oli chevyvanissa rockysohva sänkynä. Se sopi sinne ihan heittämällä
ja toimi sohvana ja sänkynä. Oli pakettiauto eikä laillisesti saa kiinnitää mitään,
niinpä nostin sen aina katsastuksessa pois kun oli kevyt käsitellä.

--- Lainaus päättyy ---

Joo okei, elikkäs sulla ei ollut väliseinää jossa kolme istuinta kiinni? Tämä sänky tulee niiden kolmen istuinten päälle ja yli, siksi vain tulee kaksi jalkaa eteen.

Ja vani on kapeimmalta kohtaa 179cm elikkas sentti jää pelivaraa! Aikas ahas on tuo vani.

Sipu, en usko virittäväni mitään lämmitintä, paitsi sisätilan lämmittimen mutta se lienee kielettyä sen käyttö nuilla paikoilla,- eri asia kaverien luona kun roikalla saapi lainata sähköä...ja siellä Lemmillä on niin pirun halpa se majoitus mökkerö et en sit tiedä.

Kesällä mä tuolla vaan ajelen ja laitan siihen ihkauuden koukun, niin saan Hobbynkin sitten mukaan.........

Kauhee retkikuume on iskeny päällens, en tiedä miksi. mut nyt kun vielä himppasen lämpenis niin sais tehtyä enemmän.

Ja hei mulla on kaksi etutelttaa, sellaisia pieniä 3,20 leveitä ja jotain syviä, niin ajattelin vaan saiskos sellaisen viriteltyä vaniin joteskin kiinni.

Olis aika käheetä kun mulla on sivulla pariovet ja siihen kun sais sen etuteltan joteski viriteltyä kiinni!!!!

t migel

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  6.02.2013     kello on 19:33 ---Joo okei, elikkäs sulla ei ollut väliseinää jossa kolme istuinta kiinni? Tämä sänky tulee niiden kolmen istuinten päälle ja yli, siksi vain tulee kaksi jalkaa eteen.

Ja vani on kapeimmalta kohtaa 179cm elikkas sentti jää pelivaraa! Aikas ahas on tuo vani.

Sipu, en usko virittäväni mitään lämmitintä, paitsi sisätilan lämmittimen mutta se lienee kielettyä sen käyttö nuilla paikoilla,- eri asia kaverien luona kun roikalla saapi lainata sähköä...ja siellä Lemmillä on niin pirun halpa se majoitus mökkerö et en sit tiedä.

Kesällä mä tuolla vaan ajelen ja laitan siihen ihkauuden koukun, niin saan Hobbynkin sitten mukaan.........

Kauhee retkikuume on iskeny päällens, en tiedä miksi. mut nyt kun vielä himppasen lämpenis niin sais tehtyä enemmän.

Ja hei mulla on kaksi etutelttaa, sellaisia pieniä 3,20 leveitä ja jotain syviä, niin ajattelin vaan saiskos sellaisen viriteltyä vaniin joteskin kiinni.

Olis aika käheetä kun mulla on sivulla pariovet ja siihen kun sais sen etuteltan joteski viriteltyä kiinni!!!!

t migel

--- Lainaus päättyy ---
räystäs kouruun kiinni telttanauhauralista (olikoha toi järkevä sana) ja ei ku teltta siihe ei tartte tehä reikii pirttiin asti ja veet pysyy katoll tai teltan pääl..

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  6.02.2013     kello on 19:33 ---Joo okei, elikkäs sulla ei ollut väliseinää jossa kolme istuinta kiinni? Tämä sänky tulee niiden kolmen istuinten päälle ja yli, siksi vain tulee kaksi jalkaa eteen.

t migel

--- Lainaus päättyy ---
Katsellaan kevät treffeillä kera koffin niin eiköhän etuteltta saada paikoilleen :) ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View