Tekniikkakeskustelut > Jenkkiautot

Vaniin sänky

<< < (4/7) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  6.02.2013     kello on 20:37 ---Ei kun uutta vaan, katos eikös noissa lyhkäsissä etuteltoissa oo vaan keskellä se uranauha ja seinät valuu vaan laitaa pitkin maahan jossa ne ankkuroidaan tikuilla maahan?!

Kuvitteles , mulla on kaksi etutelttaa,toinen käyttämätön Trio ja toinen vähän käytetty svenska tält enkä ikinä oo niitä pystyttänyt! Hah haa-mut jos vaniin sais ne tai siis toisen ympättyä kiinni niin se lisäis pirusti asumismukavuutta ja toinen Hobbyloon.......... ..........

--- Lainaus päättyy ---

kyllä noi teltat heti antaa lisä tilaa
ja sateellakin on mukavaa siinä istuskella
meillä ei ole kuin toi katos
mutta olen siihenkin hyvin tyytyväinen  :)

migel:
No mullakin on tossa sirkusvanissa sellainen iso markiisi joka ampuu ulos siitä  aikas pitkälle ja sen alla on tullu juotua kahvia ja olutta pienessä pöytöryhmässä joka tuli auton mukana.
Se on Hassen matkojen entinen promoauto.......... ......

Nyt Samuelin omistuksessa mut tohon se sen jätti pihalle ja minä sitten kesäksi sen aina kiillotan josko ottais sen käyttöön mutta ei ole kelvannut ;D ;D ;D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  6.02.2013     kello on 20:48 ---No mullakin on tossa sirkusvanissa sellainen iso markiisi joka ampuu ulos siitä  aikas pitkälle ja sen alla on tullu juotua kahvia ja olutta pienessä pöytöryhmässä joka tuli auton mukana.
Se on Hassen matkojen entinen promoauto.......... ......

Nyt Samuelin omistuksessa mut tohon se sen jätti pihalle ja minä sitten kesäksi sen aina kiillotan josko ottais sen käyttöön mutta ei ole kelvannut ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

hyvä että on käyttöä  Thumb

migel:
Alkaa alakerran vierashuone muistuttaan verstasta,hah haa

Huomasin tossa nyhertäessäni että sieltä puuttu vielä jalkalistat ;D Mutta sänky on kasassa, patja motellilla ja petari odottaa pesua ja ikeasta koristetyynyjä lauantaina ja joku päiväpeitto.... ja sitten ei kun autoon- ai mut eihän se kausi vielä alakkaan >:( >:(

Weicco:
^
Mihis tuota vettä laitetaan  ??? ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View