Kiitos kannatuksista jokaiselle, välillä meinaa usko loppua omiin kykyihin ja mietinkin että puhaltaako palkeet tyhjää tuossa harteiden välissä..

-No jos kortilla pärjää ja euroja riittää niin voisi kuvitella polttoainetta saavan ja eikös ne ruokakaupat ole marketteja joissa saa itse koota haluamansa..
-Taisi minulta lipsahtaa pieni vale kun annoin ymmärtää että kielitaitoni on pelkästään jäänyt härmän kielen ymmärtämisen tasolle..kyllä minä sujuvasti kuuntelen monia kieltä, mutta se ulosanti on sitten sitä tönkkö englantia täks juu..
-Ja taplettiin joka tilasin kiinasta niin olen asentanut sanakirjan saksa-suomi...espanja-suomi ja taisi olla vielä se englantikin ladattuna..toi google kääntäjä on muuten hyvä peli, mutta kun netti yhteyttä ei ole monesssakaan paikassa niin sitten puhutaan käsillä ja paperille piirtäen ja tietysti sönkätään jotain englantiin viittaavaa molotusta vell vell..
-Noista rosvoista, niitä tietysti saa pelätä kun yksin olen matkalla ja sillä aikaa kun kaupassa käy niin ei ole ketään autoa vahtimassa, joten kettingit oviin ja lukot sisältä säppiin sillä aikaa kun ruoka varantoja täydennän.
Miten jos pistäis vielä tuon kalan perkaamiseen tarvittavan työkalun tuohon lonkalle heilumaan...ja näin pesäpallo seudulla kun ollaan niin voisi sen pesäpallomailan panna tuohon oven pieleen..
-Noista tavoista miten turisti autoilija käännetään on monia tarinoita renkaan puhkomisesta asukkaiden huumaamiseen joten haasteita riittää.
-Matkasuunnitelma tehty ja yöpymis paikat stelpazoineen katottu, liika kireenä ei aikataulua ole tehty, matkalle varattu aikaa 12päivää siirtyä travemundesta fuengirolaan n.2700km luulisi siinä ajassa kerkeävän siirtyä ilman kiirettä varaa on sitten kiristää jos matka taittuu ja maistuu.
Niin ja täältä maaseudulta lähdetään helsinkiä kohden sitten kans yhtä päivää aijemmin niin ei sinnekkään tule kiirettä, vaan puska parkkia katselen vielä läheltä vuosaarta tai ei se lähellä tarvi olla kun laiva lähtee vasta klo 15...