Mobiililla matkailuun riittää naapurimaat venäjää lukuunottamatta. Vaimo ei halua kauemmaksi. Enkä minä pärjää päivääkään ilman häntä 

|
Mobiililla matkailuun riittää naapurimaat venäjää lukuunottamatta. Vaimo ei halua kauemmaksi. Enkä minä pärjää päivääkään ilman häntä
![]() Joo, jos rajataan keskustelu otsikkoon (ja sivuston vars. aihepiiriin), on se tuo itänaapuri.
Ne kokemukset mitä olen autolla siellä ajanut heidän tiestöään ja katsoo infraa, niin vielä saa kehittyä, että omaa matkakuljinta sinne veisin Nooh, joku pikainen Pietarin kautta kiepaus Viroon isoa tietä pitkin voisi mennä lähitulevaisuudessa ![]() Joo, jos rajataan keskustelu otsikkoon (ja sivuston vars. aihepiiriin), on se tuo itänaapuri. Viime keväänä kyselin viisumeista venäjän läpiajoon. Olisi sellaisen saanut, mutta km piti olla reilusti päivässä ja reitti sekä yöpaikat varattuna. Jäi viisumit hakematta Perjantaiprovo löytyi tuolta asiaketjusta (edit: http://karavaanari.org/index.php/topic,5989.msg231146.html#msg231146 ), lainataanpa se tänne oikeaan paikkaan.
voi ei.....sillä rahallahan olisi käynyt vaikka ulkomaillakin. Mutta ne rahathan meni ihan oikeaan kohteeseen - sinulla. Oma lähestymistapani on sellainen, että kuolinvuoteella tuskin kadun Touranin ja Aygon ruostesuojausten teettämättä jättämistä. Mutta sitä katuisin, jos olisi jäänyt maailma kattomatta. ![]() Vaan kaikkeen ei ole meikäläisestä; Meretniemen perheen rohkeutta kadehdin. http://www.hs.fi/ihmiset/a1415681622695 Vaan kaikkeen ei ole meikäläisestä; Meretniemen perheen rohkeutta kadehdin. http://www.hs.fi/ihmiset/a1415681622695 Taitaa olla itsesuojeluvaiston puutetta, kolme tuonikäistä lasta! Ei muuta kuin onnea matkaan!!
Taitaa olla itsesuojeluvaiston puutetta, kolme tuonikäistä lasta! Liekö rohkeutta vaiko uhkarohkeutta..kuki n tavallaan.Itse olen migreenin partaalla pelkän lasten uintireissun jälkeen..ei siinä kyläläisten kanssa ehdi turisemaan..Kokoaja n lasken tenavia läpi..kaikki pinnalla..ja lampi on matala tässä päässä joka pienille uimareille tarkoitettu.^
Pitkä on heillä reissu, mutta tuskin ovat veneessä koko aikaa. Kerkiää siinä lapsille maailmankuva muodostumaan, kahdelle vanhemmalle ainakin. ------------------- Vähän kynnystä lähteä alueille, joissa tarvii ison tukun rokotuksia tai lääkekuureja, jälkimmäinen lähinnä malarian eri variantteja vastaan. Mutta nuohan on vain hidasteita, ei esteitä. Piti just todeta, että vanhempi tytärpuoli, kohta 25-v Mira ei ole valinnut helpointa tietä: asuu Tel Avivissa, johon palestiinalaiset yrittää lähettää rakettejaan. On nyt tulossa käymään kotona. Ukrainalaisella lentoyhtiöllä, eli välilasku Ukrainassa.
Ilkeän äitipuolenkin sydäntä kylmää. ![]() Ilkeän äitipuolenkin sydäntä kylmää. Ei kai hän nyt noin ajattele. ![]() Kimi, mitä tarkoitat sillä että "km piti olla reilusti päivässä ja reitti sekä yöpaikat varattuna. Jäi viisumit hakematta"??
Kyllä meillä on nyt kahtena perättäisenä syksynä ollut kuukauden viisumit Venäjälle, eikä kenellekään tarvitse reittejään saatika yöpaikkojaan selvitellä ei etu-eikä jälkikäteen saatikka paikanpäällä. Mitään ei ole tarvinnut etukäteem varata. Eli mistä oikein on sinun kohdallasi kysymys?? Seraavaksi vuosiviisumi, se vain täytyy anoa riittävän ajoissa, kun käsittely on paljon pidempi kuin kuukauden visassa. Oispa ollut rahaa edes vuoden irtiottoon, kuudesta puhumattakaan, kun lapset oli pieniä, silloinhan niiden kanssa voi pitkäksi aikaa lähteä, myöhemmin se on paljon vaikeampaa, kun lapsillakin alkaa olla "omaa elämää". Saa vaan olla järjettömästi rahaa, että tuommoisen repäisyn voi tehdä, mutta huikeaahan se on ![]() t.Kaarina Noita maastureita kattoteltalla tai korkealla maavaralla olevaa nelivetoasuntoautoa on kyllä alkanut himottaa, pääsisi jänniin paikkoihin, vaikka alkuun Georgiassa ja edes Albanian syrjävuoristoihin, ja siten vähän Siperiaa ja Komin niemimaata j Udmrtiaa ja Kasakshtaniaa ja ....
Tuonne tekis mieli https://www.google.fi/search?q=man+pupu+njor&espv=2&biw=1024&bih=508&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=kE1mVJfnJMu9ygPL-4G4BA&ved=0CCQQsAQ t.Kaarina Ei kai hän nyt noin ajattele. Jos Pasin tyttärille tapahtuisi jotain, elämä ei olisi enää koskaan ennallaan. ![]() Juu ja olen ollut ilkeä, tiukka, välillä kohtuutonkin äitipuoli. Tää mun lempparitytärpuolik in oli teinivuosina aika... tuota, TEINI, MURKKU yms suloista... ![]() Uusperheellisyys ei ole helppoa. Kannattaa pitää huolta siitä ydinperheestä! |