rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: LAIHDUTUSRINKI  (Luettu 38830 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Vs: LAIHDUTUSRINKI
« Vastaus #180 : 18.02.2013 kello on 14:25 »
Olisinkohan minä otsikon mukaan käänteinen tapaus,paino noussut talven mittaan 10kg !!!!! ;D

äläpä huoli
jos ei ole muuten mitään pelkoa
liika kiloista
olen sittä mieltä
että saa sitä nyt ihmisellä olla jotain mistä kiinni ottaa
ettei ala heti luut kalisemaan, jos hieman hipasee  Thumb
mut toki rajansa kaikil
ja itselläni niitä on vaikka muille jakaa  Thumbd :'(

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #181 : 18.02.2013 kello on 17:57 »

äläpä huoli
jos ei ole muuten mitään pelkoa
liika kiloista
olen sittä mieltä
että saa sitä nyt ihmisellä olla jotain mistä kiinni ottaa
ettei ala heti luut kalisemaan, jos hieman hipasee  Thumb
mut toki rajansa kaikil
ja itselläni niitä on vaikka muille jakaa  Thumbd :'(
Ja varsinki naisella mistä ottaa kiinni :) Tänään uitu ja paino tippunut 5.1-18.2  11.2kg ja ihan liikunnalla ja katsonut ruoka annoksia ja mitä laittaa suuhun :D

• Vieras
  • Vs: LAIHDUTUSRINKI
    « Vastaus #182 : 18.02.2013 kello on 18:05 »
    paino tippunut 5.1-18.2  11.2kg ja ihan liikunnalla ja katsonut ruoka annoksia ja mitä laittaa suuhun :D

En tiedä Riston alkupainoa mutta itsellä on nyt painonpudotus jämähtänyt tuohon 6 kiloon vuoden alusta, tosin itse en ole tehnyt nyt muuta kuin vähentänyt syömistä, viikko sitten oli ne vaimon synttäreiden ravintolakäynti ja nyt viikonloppuna käytiin abcin noutopöydässä ja söin pari isoa häränmurekepihviä, pitänee pikku hiljaa lisätä tuota liikuntaa, ei tuo tahti muuten ole riittävän nopeaa.  :-X

Hyvin on sulla lähtenyt tuo pudotuspeli vauhtiin.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #183 : 18.02.2013 kello on 18:13 »
    En tiedä Riston alkupainoa mutta itsellä on nyt painonpudotus jämähtänyt tuohon 6 kiloon vuoden alusta, tosin itse en ole tehnyt nyt muuta kuin vähentänyt syömistä, viikko sitten oli ne vaimon synttäreiden ravintolakäynti ja nyt viikonloppuna käytiin abcin noutopöydässä ja söin pari isoa häränmurekepihviä, pitänee pikku hiljaa lisätä tuota liikuntaa, ei tuo tahti muuten ole riittävän nopeaa.  :-X

Hyvin on sulla lähtenyt tuo pudotuspeli vauhtiin.  Thumb
    salainen ruoka aine on ollut suomalainen metsän riista ja se liikunta lisäksi vihannekset ja aamulla kaurapuuro ;D Toukokuussa ois tarkotus treffeilla olla hoikassa kunnossa jossa olin 4V sitten :) Rankkaahan tämä on mutta itsehän tämä painon nousu on aiheutettu :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
    • Strömma Kemiönsaari
    « Vastaus #184 : 18.02.2013 kello on 18:33 »
    Haa, onko joukossamme salakaataja??? ;D ;D ;D ;D Tänne kans yks jänö niin ei kerrota kellekkään!!!!!!! ;D

Tsemiä vaan laihduttajille ja en malta olla muistuttamatta että syökää useasti,jos mahdollista ja pieniä eriä kerrallaan ja aloita aamusi puurolla Thumb Thumb Thumb

Mikään ei ole kivempio tunne kun saa sen vanhan perperin kiinni eikä ahista!!!!!!!jess!!

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #185 : 18.02.2013 kello on 18:43 »
    Haa, onko joukossamme salakaataja??? ;D ;D ;D ;D Tänne kans yks jänö niin ei kerrota kellekkään!!!!!!! ;D

Tsemiä vaan laihduttajille ja en malta olla muistuttamatta että syökää useasti,jos mahdollista ja pieniä eriä kerrallaan ja aloita aamusi puurolla Thumb Thumb Thumb

Mikään ei ole kivempio tunne kun saa sen vanhan perperin kiinni eikä ahista!!!!!!!jess!!
    Molemmat pojat harrastaa metsästystä,itse viimeksi 11v sitten ;) Ja tais nämä ensinmäiset 7kg olla pelkkää koffia :DTämän kuun lopussa on sydänlääkäri ja täytyy kuunella häntä jospa sais tota liikuntaa muutettua rankemmaksi ;)Siellähän on vanhoja treffi kuvia joista näkee minkälainen pulukka olin :D En muista kumalla saitilla ne kuvat on org/info..

• Vieras
    « Vastaus #186 : 18.02.2013 kello on 19:26 »
    lisäksi vihannekset ja aamulla kaurapuuro
    Kaurapuurolla se aamu käynnistyy täälläkin ja päivällä töissä menee kolme-neljä porkkanaa välipaloina, töissä en nykyään syö kuin salaattia, kotona sitten lämmin ruoka vaimon annostamana, illalla eipä juuri mitään, nuo viikonloput tahtovat mennä vanhaan malliin... :-\

Saahan nähdä miten käy sen 15 kilon kanssa, tältä se varmaan tuntuu tupakoitsijaltakin joka yrittää lopettaa polttamisen tai sitten se juomisen lopettaminen...se tuo nenä haistaa kaiken herkun vaan niin hyvin.  :-X

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #187 : 18.02.2013 kello on 19:36 »
    Kaurapuurolla se aamu käynnistyy täälläkin ja päivällä töissä menee kolme-neljä porkkanaa välipaloina, töissä en nykyään syö kuin salaattia, kotona sitten lämmin ruoka vaimon annostamana, illalla eipä juuri mitään, nuo viikonloput tahtovat mennä vanhaan malliin... :-\

Saahan nähdä miten käy sen 15 kilon kanssa, tältä se varmaan tuntuu tupakoitsijaltakin joka yrittää lopettaa polttamisen tai sitten se juomisen lopettaminen...se tuo nenä haistaa kaiken herkun vaan niin hyvin.  :-X
    Jos sulla mahdollisuus,niin kerran viikkoon vesijumppa,tehokasta hommaa verrattuna kävelyyn,tai sit kävely ja 30kg reppuselässä :D

• Vieras
    « Vastaus #188 : 18.02.2013 kello on 19:44 »
    Ei taida oikein joutaa töiden jälkeen vesijumppaan, lasten kanssa menee aika, tänään tuossa pihalla pari tuntia tein lumitöitä ja tuo kävelykään ei oikein innosta yksin kun heti sitten muut näkee että olen sitten aloittanut laihdutuksen, lasten ja koirien kanssa tulee käveltyä mutta se vauhti ei ole sitten kovin kaloreita polttavaa ja niin käytiinhän me uimahallissa viikonloppuna mutta sielläkin minä tykkään olla porealtaassa.   ;D

No kunhan kevät tulee niin pääsee lasten kanssa 10 kilometrin polkupyöräretkelle.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #189 : 18.02.2013 kello on 19:56 »
    Ei taida oikein joutaa töiden jälkeen vesijumppaan, lasten kanssa menee aika, tänään tuossa pihalla pari tuntia tein lumitöitä ja tuo kävelykään ei oikein innosta yksin kun heti sitten muut näkee että olen sitten aloittanut laihdutuksen, lasten ja koirien kanssa tulee käveltyä mutta se vauhti ei ole sitten kovin kaloreita polttavaa ja niin käytiinhän me uimahallissa viikonloppuna mutta sielläkin minä tykkään olla porealtaassa.   ;D

No kunhan kevät tulee niin pääsee lasten kanssa 10 kilometrin polkupyöräretkelle.  Thumb
    :D Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    « Vastaus #190 : 18.02.2013 kello on 20:18 »
    Kyllä pitää painoa pudottaa,läskisoossi sivuun,nyt kylmäsavustettua poroa,ja aitoa silliä !!Ja tietenkin Seitä !!

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    « Vastaus #191 : 19.02.2013 kello on 13:13 »
    Mulla o painoo kadonnu (kuka sen vei!!!!) 15kg viime keväästä....Jee, viel pittää ainakin toinen mokoma saaha pois vähintään

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #192 : 19.02.2013 kello on 13:16 »
    Mulla o painoo kadonnu (kuka sen vei!!!!) 15kg viime keväästä....Jee, viel pittää ainakin toinen mokoma saaha pois vähintään
    Thumb Älä nyt ihan mahdottomasti laihduta :) pikku hiljaa hyvä tulee :D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    « Vastaus #193 : 19.02.2013 kello on 13:20 »
    Thumb Älä nyt ihan mahdottomasti laihduta :) pikku hiljaa hyvä tulee :D

Pikku hiljaa mie sen annakin pudota, mutku alku taso oli 120kg ja tuota pituutta on vain 175cm joten viel pittää puottaa painoo....

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #194 : 19.02.2013 kello on 15:19 »
    miten voikin olla näin kova nälkä
    vaikka söin vatsan täyteen tos 12.oo noin 
    nyt ei saa syödä muutamaan tuntiin mitään
    ja tieto ,ettei saa sydä
    eikä juoda
    on niin tuolla takaraivossa  :o
    ja kauhee mieliteko kaikkeen 
    mutta ei mitään karheaa saa nyt suuhun laittaa muutamaan päivään
    jotta huomenissakin aattelin tehdä vain jonkun kanakeiton
    jonka ajan sauvasekottimella ihan hienoksi
    piltti olis kova sana
    mutta ei kuitenkaan minu  herkkuani
    vaikka ei niissä oliskaan kaloreita   :)