|
Karjala/itäraja hienoo seutua missä käydään joka kesä vieläkin muutaman viikon reissuja. Immeiset siellä ovat mitä ystävällisimpiä auttavaisia ja mukavia. Sieltä ois paljon mukavia tarinoita. Keittiö ja ruokasali ![]() Olohuone ![]() Pienturkis muokkaamo ![]() Oliskohan Ruunaankoskella lörön teko puuhat ![]() Siellä jossain.. taas stoppi ![]() JuuTuutista löytyy synkron maastoominaisuuksis ta videoita http://www.youtube.com/watch?v=ugzq2dRie5M
En tiedä toisista kaapeista,mutta tuossa minulla ainakin kytkimeltä tulee suora kytkentä muuntajalle (sininen paketti ) ja ei nakuta muuta kuin painamalla säätimestä,nakutus loppuu,kun liekki syttyy,mutta kun kaappi sammuu ajon aikana,uusi painaminen säätimestä!!! Joissakin on mikrokytkin ja toisissa liuskakytkin, siis vanhoissa kaapeissa. Uusissa elektroniikka ohjaa, mutta ei saa kipinöidä kuin käynnistettäessä. Jos kaappi sammuu kesken käynnin niin silloin kipinöi kun ei syty ja liekkivahti on jo toiminut eli kaasu sammunut. Mielestäni uusissakin on vika aiemman tilanteen mukaan jos kipinöi, mutta en ole tutkinut tuota ohjainkorttia vielä kovin tarkasti. Minulla on niitä tutkittavina.Ootkos MJo tutkinut tuon kaapin ohjauksen sielunelämän ? Mulla mikrokytkin ja jos sammuu kesken kaiken sytyttää automaattisesti uudelleen ja jos ei sittenkään syty ja liekkivahti katkasee kaasun tulon niin kipinäkin loppuu ja jos taas kaasu loppunut (ei painetta putkessa) ei yritäkkään kipunoida. Olisko näin ? ![]() Vs: Jääkaapin kipinäsytytysOotkos MJo tutkinut tuon kaapin ohjauksen sielunelämän ? En ole joutunut moiseen tutustumaan. Näyttää tuo liekkivahdin kela olevan mukana sytytyskytkennässä. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=MK6419y4N4Q&feature=player_embedded
Kohta pääsee autollakin jo pilkille. Eikö tuo auto ole pikemminkin saalis?? ![]() Miten ne sai noi lankut alle? No nyt hokasin.Kerro mullekkin. ![]() Kerro mullekkin. Odotetaan parempia ratkaisuja. ![]()
Varmaan jostain Siperiasta itään, sinne ne tuo paljon japsiautoja, joissa on ratti oikealla. Taitaapi lopputekstin mukaan olla Baikalilla?? |