Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Polar 590 ovikosteus

<< < (5/11) > >>

K.E.V:
Sä voisit aikuinen ihminen lopettaa tuon palkokasvin nyyhkiminen. Me kaikki (todennäköisesti) toivomme sinun palaavan foorumin vanhojen asiaatuntevien käyttäjien joukkoon. Ei pelkästään salakatselijana  Thumb Tässä(kin) kaipaamme ratkaisuja käyttäjien ongelmaan. Heitin tuon Pumppis jutun täysin huumorilla. Tervetuloa back Thumb Thumb Thumb

perho-ukko:
 Mikäs nyt on homman nimi,kun muutamat haluaa kiukutella tyhjästä,asiaahan täällä yleensä kirjoitellaan,asian tuntemuksia eri kokemuksista tarvitaan,tämähän on yhteinen tarkoitus !!

K.E.V:
Noh noh 8) Vaikka nyt pomppis katolla. Niin antaa olla asian. MINÄ ainakin odotan Doroa tänne,  ei minkään Polarin takia :laugh: :laugh: :laugh:

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 30.11.2012     kello on 21:03 ---Kokemusta on sellaisesta ovesta omassa vaunussa, mutta kun Pumppiksen kanssa kuulema olen kahden muulla foorumilla, niin olkoon sitten niin. Sieltä mun löytää.

--- Lainaus päättyy ---
  Joo tule mun lisäksi puolustamaan tuota tallinovi systeemiä, muuten en pärjää noiden asiantuntijoiden kannssa, kun olen vähän amatööri. :D

K.E.V:
Tuo ovimallin vaihto varmaan auttaa (toi) moneenkin oviprobleemaan. Kenellänyt on ollut ongelmaa. Itse käytän oikeasti ympäri vuoden ja en viitsi lukea vain wannabe vastauksia. Eli ne jotka ei vie vaunua katokseen, talliin tai jätä seisomaan kertokoon www.suomi24.fi ajatuksiaan ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View