Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Polar 590 ovikosteus
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 30.11.2012 kello on 21:24 --- Joo tule mun lisäksi puolustamaan tuota tallinovi systeemiä, muuten en pärjää noiden asiantuntijoiden kannssa, kun olen vähän amatööri. :D
--- Lainaus päättyy ---
En minä ainakaan sitä tallinovea hauku, kerroin vain lisääntyneet lämpövuoto-ongelmat. Thumb
K.E.V:
En minäkään, mutta 1967 Ace:ssa oli toukokuussa v **** vaunun sisäkulmat huurteessa Visulahden campingilla. Lämppäri oli Truma pistelämmitin :'( Tuo nyt oli aikansa, lämmin tai edes lähellä sitä se ei ollut Thumbd
Turhan Höpöttäjä:
Jos kulkimessa ei ole puhaltimella vauhditettua ilman vaihtoa, pakkaskelillä joku kohta itkee. :)
Rölli:
jos sull sen oven kans oikeesti ongelmia ja haluut uuden sekä omaat pikkasen käden taitoja, ni ei se oven teko niin kummonen homma oo.. käy kattoon tuolt matkailuato projekteist chevy huussin tuunausta. viime yö oli eka kerta pakkasessa tuoll ovell ja muuttupa lattia lämpimämmäks siin oven ees olevassa keittiöss.. vieläku saan sen pikku puhallin patterin siihe oven viereen
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.11.2012 kello on 21:13 ---Noh noh 8) Vaikka nyt pomppis katolla. Niin antaa olla asian. MINÄ ainakin odotan Doroa tänne, ei minkään Polarin takia :laugh: :laugh: :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Nii minnää odotan kanssa. Thumb
En ole toista karvanaamaria tavannut kuka olisi niin perillä omasta vaunustaan kuin Doro.Ja kaikki on kuvattu siitä vaunusta. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta