Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Polar 590 ovikosteus
Weicco:
Ex hobbyssa oli kaks osanen ovi eikä ollut talvella ongelmia
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.11.2012 kello on 20:13 ---Onko toi sinun makuasia vai perustuuko johonkin tietoon?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän tuota voi makuasiaksikin sanoa, mutta ennen kaikkea kokemukseen.Tuolla autolla joka alla mainitaan olen reissannut yli 20 vuotta, myöskin talvella. Toisaalta olen omistanut vähintäänkin kourallisen erilaisia Solifereita ja sama oven paukutus kaikissa ja ihan sama huurtuminen kovilla pakkasilla kuin tuossa saksalaisessa.
Topelius:
Noiden pienten lasten kanssa kesällä tuo kaksoisovi on ainakin aivan ehdoton :)
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.11.2012 kello on 19:16 ---Jaa, tuommoisen ovista ei kokemuksia. Viimonen "tallinovivaunu" mulla joskus keppi ja kivi ???
Eka solkku oli 1981 ja siinä 1-osainen ovi.
Odotellaan asiantuntijan lausunto. Hoi hoi Dorotea tuu pois sieltä foorumilta missä oot Pumppiksen kanssa kaksistaan :o ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kokemusta on sellaisesta ovesta omassa vaunussa, mutta kun Pumppiksen kanssa kuulema olen kahden muulla foorumilla, niin olkoon sitten niin. Sieltä mun löytää.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 30.11.2012 kello on 21:03 ---Kokemusta on sellaisesta ovesta omassa vaunussa, mutta kun Pumppiksen kanssa kuulema olen kahden muulla foorumilla, niin olkoon sitten niin.
--- Lainaus päättyy ---
Älä nyt vaan tee Pokkisia...!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta