rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

• Caravan Show Turussa: 11.01.2013 - 13.01.2013

Kirjoittaja Aihe: vaanarit tavataanko vanhaan malliin Turun Messukeskuksessa 11-13.1-13 ?  (Luettu 28490 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 5.12.2025 kello on 07:49
  • Savo
Nyt kuulostaa siltä että Ripa tarvii tosi ison kukkaron mukaan.. ;) ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Nyt kuulostaa siltä että Ripa tarvii tosi ison kukkaron mukaan.. ;) ;D
Kukkaro on sama mutta sisältö salaisuus ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 5.12.2025 kello on 07:49
  • Savo

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
  • Strömma Kemiönsaari
Tähän tietoon yksin tulossa,emäntä töissä koko viikonlopun ;) Katsellaan..

Meinaatkos peruuttaa tulon?  Ymmärrän kyllä että vois olla tylsää ilman mammaa Thumbd Thumbd

Mut onhan täs viel aikaa! Mullakin hieman auki noi työhommelit,,, mut katellaan,,,

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
Aurajoen hostellilla-yö on 22 egerii,,,,
Laitappa tarkka osoite jos tuota joutuu käyttämään.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Strömma Kemiönsaari
Seon Martin sillan kupeessa oleva turun vanhin hostel ja juuri remontoitu ja sanoivat että karavaanarikortilla saa vielä alennusta kenties!!!?

Googleta Turku turist info tms,,,sieltä kyllä löytyy infoa...

Tämä on siis halvin vaihtoehto-toki sieltä löytyy kalliimpiakin huoneita! Toinen vaihtoehto on kokemuksenarvoinen hostelli s/s Bore joka on hintaluokaltaan samankaltainen ja siellä hintaan kuuluu aamiainen ja on vaan kivenheiton päässä tästä!

Bussilla no. 100 pääsee messukeskukselta keskustaan ja samalla lipulla bussi no 1 satamaan ja jonka reitin varrella on molemmat hostellit.

Bore on siinä Forum Marinumin takana Aurajoella!!!      Tervetuloa Turkuun :D :D :D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Strömma Kemiönsaari

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Strömma Kemiönsaari
Nyt alko jumittaan niin paljon etten taida osallistua Turun messuille ollenkaan vaan hoidan koiraperhettäni täällä kotonassa!

Tippu vähän fiilarit Antin ja Riston tapahtumien takia ja kotona tarvitaan minun läsnäoloa juuri nyt tämä loppuviikko!

Ottakaa toki kuvia treffeistä ja pitäkää hauskaa meidänkin puolesta!

Olen pahoillani etten pääse mutta joskus asiat kääntyvät vaan siten!!!! Nyt haluan koirani leikkaushaavan parantuvan ja se vaatii hieman huomiota! Itse asiassa olen 24h hänen vierellään ja valvon ettei pääse kynsimään haavaa auki!!!!

Ja Sipu! Älkää ostako sitä lippua mulle ollenkaan kun en kerran tule sinne ollenkaan!

Pitäkää hauska messuilu meidänkin puolesta ja otetaan toinen kerta uudestaan Thumb

Näin tällä kertaa...........                                  t migel

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Nyt alko jumittaan niin paljon etten taida osallistua Turun messuille ollenkaan vaan hoidan koiraperhettäni täällä kotonassa!

Tippu vähän fiilarit Antin ja Riston tapahtumien takia ja kotona tarvitaan minun läsnäoloa juuri nyt tämä loppuviikko!

Ottakaa toki kuvia treffeistä ja pitäkää hauskaa meidänkin puolesta!

Olen pahoillani etten pääse mutta joskus asiat kääntyvät vaan siten!!!! Nyt haluan koirani leikkaushaavan parantuvan ja se vaatii hieman huomiota! Itse asiassa olen 24h hänen vierellään ja valvon ettei pääse kynsimään haavaa auki!!!!

Ja Sipu! Älkää ostako sitä lippua mulle ollenkaan kun en kerran tule sinne ollenkaan!

Pitäkää hauska messuilu meidänkin puolesta ja otetaan toinen kerta uudestaan Thumb

Näin tällä kertaa...........                                  t migel

ok
pidäppä koiruus kunnossa
ja tuleehan noita messuja  Thumb
ja taapaamisiakin joskus jossakin Thumb
juuh hauskaa pidetään
ja toivottavasti nähdään sentään joitakin Orgillaisia
sovitussa kohtaa  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Ja just mulle rupes varmentuun ett tuun messuille ja juuri migelin tapaamista ootin.. monest menty läheltä va viell ei törmätty, ja ei vissiin tälkertaakaan...
Mutt koita parantaa se koiruus, jospa ois meill  molemmill sen verran vuosii jälell ett viell nähään

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Strömma Kemiönsaari
Joo ei tässä mitään pyyhettä heitetä kehiin1 Joskus täytyy vaan priorisoida ja just nyt on vähän liikaa tapahtumia ja sitten vielä se Tukholman reissu.

Mutta on myös hyvä sanoa ei joskus! Useinmiten olen aina mukana kinkamoissa vaan nyt en pääse kun täytyy saada toi koira kuntoon ja se vaatii muista koiristani erossa pitämistä ja se onnistuu vaan minun kotona olemalla ja alakerrassa hänen kanssaan asumalla!

Himppasen kyllä närästää sillä maistelin jo ruokapöydän antimia mielessäni mutta näin tällä kertaa...

Ja sorry Sipu että näin pääsi käymään, mutta pitäkää hauskaa minunkin puolestani!!!

Ja Rolli! Mehän voidaan nähdä jenkkiautojen tiimoilta keväämmällä!!!

Ei ...kele, nyt alko veetuttaan----tuun sinne mut vaan eestaas käymään et pääsen kotiin ajoissa!

Nähdään messuilla!½!!!         t migel

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11

Ei ...kele, nyt alko veetuttaan----tuun sinne mut vaan eestaas käymään et pääsen kotiin ajoissa!

Nähdään messuilla!½!!!         t migel
Nii..eihän siel oo pakko koko päivää lusmuilla ;) Kiva nähä taas :)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2024 kello on 17:34
  • AUDI Q5 quotro 2.o Tdi Renaut clio vm 15 Hobby540
Jos joku on tulossa lauantaina vain päivä käynnille minulla olis yksi päivälippu ylimääräinen.Lahjoi tan se enisn ehtivälle. Olen itse paikalla joten voipi soitaa sit mulle niin tuon lipun.Ota yhteys yv:n niin saat puh. numeron Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Jos joku on tulossa lauantaina vain päivä käynnille minulla olis yksi päivälippu ylimääräinen.Lahjoi tan se enisn ehtivälle. Olen itse paikalla joten voipi soitaa sit mulle niin tuon lipun.Ota yhteys yv:n niin saat puh. numeron Thumb

multa saa toisen  :)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Strömma Kemiönsaari
Kait meitti sit tulee sinne aikas monta osallistujaa!? Ois se kiva jäädä tanssahtelemaankin mut mulla nää bussiyhteydet on huonot kotio ellen sit jää sinne Turkkusse yöks...

Täytyy kattoo miten sitä jaksais-on vaan tullut aloitettua niin pirun aikaisin nää päivät,n.klo 04.00,niin päikkärit on pakko vetää et jaksaa iltaan.

Vanhuus ei tuu kello kaulassa!!!! Hah haa                              t migel