rekisteriseloste

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

  • Caravan Show Turussa: 11.01.2013 - 13.01.2013

Kirjoittaja Aihe: vaanarit tavataanko vanhaan malliin Turun Messukeskuksessa 11-13.1-13 ?  (Luettu 16335 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Ei ainakaan viime vuonna ollut yhtään tuon enempää porukkaa orgista/infosta kuin tuolla Turussakaan....se tuo syksy on huonoa aikaa kun se on sitä syksyä, kaikki ovat milloin missäkin ja se tuo Lahti on niin kaukana joka paikasta.
Lahtihan on lähellä jos verrataan turkuun tai helsinkiin :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Oliko tuo Chevy sellainen "pik up" ja alkovi ohjaamon päällä, lähellä sitä ulko huussia siellä sataman puoleisessa
päädyssä? Meidän auto oli parkissa siinä etu vasemmalla. Siis jos oli sama auto, kun noista jenkeistä ei mitään
ymmärrä :)
suakeli oisitte kääny renkaita ees potki8massa jos ei uskaltannu siihe valakosseen ovveen potkii.... sillonku ei oltu vieraiss oltiin mikelin kans viinii maistamass, ellei oltu jo sammuttu.. silloin oli maistelut maisteltu va mikeli piti lippuu korkeel koko kotimatkan , mä jouvuin ajeleen ja meneen iltapäiväst töihi klo 13.02....

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Hah haa,vaan ei meistä ois mitään seuraa ollu sen verran Sipun marjamehut nousi kuuppaan ja mulla olis pitäny olla navigaattori taskussa et olisin löytänyt takaisin :D :D :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Hah haa,vaan ei meistä ois mitään seuraa ollu sen verran Sipun marjamehut nousi kuuppaan ja mulla olis pitäny olla navigaattori taskussa et olisin löytänyt takaisin :D :D :D

ja tietty luomua luomua :D ;D