Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kuis se on, synnytäänkö karavaanariksi vai voiko myös oppia ?
hartsakoski:
Ei ollut kotonani vaunua tai as.autoa koskaan.Itse rupesin vuokraamaan vaunua,kun kastuttiin koko perhe ja tavarat telttaillessa,tosin voinee puhua kunnon myrskystä.Aikansa vuokrailimme,kunnes saatiin laitettua oma,vaikkakin vanha vaunu.Nyt on pari vuotta harrasteltu vanhalla as.autolla,ei kuitenkaan(ainakaan vielä)talvisin.Eli kai sitä voi tähän kasvaakin?
88k5:
Ite oon -74 ensikerran yöpynyt vaunussa. Sitä ennen oli telttailua, mökkeilyä, sikanokkatransun ja piilofarmari-rekordin konttia.. ja aina P-Norjassa. :laugh: Vaunuilussa pääsi vihdoin lakanoiden väliin. Thumb
Pitihän se aikoinaan vaimollekin opettaa märät telttailu kokemukset, kusisen-homeiset mökit, autossa yöpymisen - lopuksi kertoa, että "vaunussa on muuten paljon kotoisempaa ja lämmintä". Nyt sitten ei m-autosta "takaisinpäin" enää vaihda ;D
relluttelija:
Vanhempien matkassa 16-vuotiaana 6 yötä vaunureissulla, seuraavaksi entisen tyttöystävän, nykyisen vaimon kanssa juhannus vuonna ö, sitten neljänä kesänä muutaman yön vuokrakoitos, jopa lapsia oli silloin matkassa. Sitten pari vuotta mökkeilyä ja sen jälkeen rysähti; oma vaunu piti hommata kun oli veturissakin ainesta. Olin nimittäin ennemmin vaimolle yrittänyt jankuttaa että pitää olla kunnon veturi ennen kuin harkitseekaan vaunua. Eli pikkuhiljaa on kipinä kasvanut.
Kaija:
Kiva vanha ketju! :)
Meillä ei kummallakaan ole "sukurasitetta". Meidän numero on 114xxx ja isän 107xxx, eli ei aloittanut kovin montaa vuotta ennen meitä.
Me ollaan yhteisten 14 vuoden aikana reissattu paljon; kaikki lomat jossakin mahdollisuuksien mukaan. Viikonloppuisinkin mielellään lähdetty jonnekin vuokramökille tms.
Saatiin jonakin kesänä viikonlopuksi lainaan Pasin silloisen pomon vani, jossa oli sängyt. Käytiin Vammalan kämppärillä pyörähtämässä. Kivaahan se oli!! Thumb
Kevättalvella 2006 Pasi sitten alkoi takkatulen ja punaviinin kanssa pehmittää mua, että mä ensin vaihdan autoni sellaiseen, jolla voi vetää vaunua ja sitten vielä suostutteli, että hän saa ostaa sen vaunun. Ok! Nyt on vaikea kuvitella elämää ilman mukana kulkevaa kämppää!
Loppis:
Kyllä täälläkin on harrastukseen tartuttu ilman sukurasitteita. Vuokra-autoa kokeiltiin parikertaa ja tässä sitä nyt ollaan :D 4 kesä lähtee ja aina mennään, ku vaan voi...
Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta