Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kuis se on, synnytäänkö karavaanariksi vai voiko myös oppia ?

<< < (17/17)

JariS:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  4.07.2014     kello on 09:38 ---Eteenpäin - suoraa tietä mutkan taakse ;D Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Asiasta toiseen, tuonne Lohenpyrstöön tars huomenissa saapua.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec -  3.07.2014     kello on 20:20 ---No tiedä mitä "uskomista" tuossa oikein on, kun tytteli tiskin takana sanoo jotta hinta on toi.

--- Lainaus päättyy ---

Tarkoitin sitä, että 'niissä on paljon työtä....'  Helpompaahan matka-autoa on katsastaa kun henkilökuljinta.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.07.2014     kello on 10:34 ---Tarkoitin sitä, että 'niissä on paljon työtä....'  Helpompaahan matka-autoa on katsastaa kun henkilökuljinta.

--- Lainaus päättyy ---

No tiedä häntä, sillä samat ha:n / pa:n tarkastuskohteethan as.autossa on, mutta niiden lisäksi on itse matkailuosaan tulevat tarkastukset ... tai no ainakin sammuttimen leimaus, vaikka sekin kyllä taitaa nykyisin olla jo poistunut ::) Mutta siis jotainhan tättärällään piti tiskin takaa mulle heittää "perusteluiksi", oli se sitten totuutta tahi ei :D Henk.koht. so what, se mua kiinnosta pätkän vertaa paljoko niillä töitä auton kanssa on, minä maksan ja auto saa leiman, that's it 8)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec -  4.07.2014     kello on 11:54 ---... mutta niiden lisäksi on itse matkailuosaan tulevat tarkastukset ... tai no ainakin sammuttimen leimaus, vaikka sekin kyllä taitaa nykyisin olla jo poistunut ::) .
--- Lainaus päättyy ---

Ei ole yhtään mitään, jos ei äärivaloja alkovissa lasketa. Katsuri ei sisällä käynyt kuskin penkkiä pitemmällä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: JariS -  4.07.2014     kello on 09:54 --- Thumb
Asiasta toiseen, tuonne Lohenpyrstöön tars huomenissa saapua.

--- Lainaus päättyy ---

Tervemenoa - itse en ole paikalla. Käymisen arvoinen paikka Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View